Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 07:39

شیر و لبنیات

بازدید: 13334

  • سرطان کولون، تسلیم شیر می‌شود!

    سرطان کولون، تسلیم شیر می‌شود!

    شیر علاوه بر اینکه سرشار از کلسیم است و به پیشگیری از پوکی استخوان و نرمی استخوان در كودكان کمک می‌کند، مصرف آن خطر ابتلا به سرطان کولون را هم کاهش می‌دهد.

  • استقبال از سلامت با لبنیات پروبیوتیک

    استقبال از سلامت با لبنیات پروبیوتیک

    پروبیوتیک‌ها میکروارگانیزم‌های زنده و غیر بیماری‌زای موجود در بعضی غذاها هستند که وقتی در مقادیر کافی وارد بدن شوند تأثیر مثبتی بر سلامت میزبان می‌گذارند.

  • مواد غذایی گیاهی که بیش از لبنیات کلسیم دارند

    مواد غذایی گیاهی که بیش از لبنیات کلسیم دارند

    صنعت لبنیات همواره به ما یادآوری کرده است که کلسیم موجود در شیر گاو استخوان ها را قوی‌تر می سازد، این گونه نیست؟ اما شاید آنها تراکم بالای پروتئین حیوانی موجود در شیر گاو را مد نظر قرار نداده اند. عامل مساله ساز همین است.

  • پروتئین وی (آب پنیر)

    پروتئین وی (آب پنیر)

    پروتئین وی بالاترین ارزش بیولوژیکی را دارد. ارزش بیولوژیکی تعیین می کند چه مقدار از پروتئین مصرفی، جذب بدن می شود. اگر ارزش بیولوژی یک پروتئین 100 باشد یعنی کل پروتئین جذب شده است.

  • فوائد‌ پروبیوتیک برای سلامت بانوان

    فوائد‌ پروبیوتیک برای سلامت بانوان

    زنان با عفونت‌های فوقانی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ستگاه تناسلی مانند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیماری‌های التهابی لگن، اند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ومتریت، عفونت‌های بعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از جراحی و عفونت‌های گرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن رحم بیشتر مستعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اشتن فرزند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انی با وزن کم می‌باش

  • یافته های جدید در مورد شیر سویا

    یافته های جدید در مورد شیر سویا

    شیر سویا یک منبع مهم از پروتئین‌‌ها، اسید‌‌های آمینه ضروری، ترکیبات فیتوکمیکال، مواد معدنی و ویتامین‌‌ها است که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می‌‌باشد.

  • با ماست کلسترول خونتان را تنظیم کنید

    با ماست کلسترول خونتان را تنظیم کنید

    برای ماست خواص درمانی بسیار گسترده‌ای ذكر شده است كه مهم‌ترین آنها نقش ماست در سلامت روده بزرگ و درمان اختلالات گاستروانتریت (معدی، روده‌ای) است. در زیر بیشتر توضیح داده شده است.

  • همه چیز راجع به بستنی (2)

    همه چیز راجع به بستنی (2)

    سوفلی نوعی بستنی یخی میوه‌‌ای است که در مخلوط آن از زرده تخم مرغ یا تخم مرغ کامل نیز استفاده شده است.

  • همه چیز راجع به بستنی (1)

    همه چیز راجع به بستنی (1)

    چربی بستنی منبع انرژی، منشأ اسیدهای چرب ضروری و ویتامین‌‌‌های محلول در چربی و در بر دارنده اسیدهای چرب اشباع و غیر اشباع و استرول هایی مثل کلسترول است.

  • 5 خاصيت فوق‌العاده ماست

    5 خاصيت فوق‌العاده ماست

    مصرف كلسیم و ویتامین D از پوكی استخوان جلوگیری می‌كند. كلسیم در تمامی سنین در حجم و استحكام استخوان نقش اساسی دارد و ویتامین D جذب كلسیم را بالا می‌برد.

  • نگاهی به شیر از منظر قرآن (2)

    نگاهی به شیر از منظر قرآن (2)

      در اول اوت 1990 سازمان بهداشت جهانی با همکاری یونیسف طی اجلاسی، بیانیه‌‌ای را در تداوم ترویج و حمایت از تغذیه با شیر مادر به امضا رساند. زمان و مدت شیردهی قرآن کریم مدت شیردهی را دو سال می‌‌داند (لقمان/ 14). برخی پزشکان معتقد بودند که این مدت باید 9 ماه باشد، ولی در سال 1993...

  • نگاهی به شیر از منظر قرآن (1)

    نگاهی به شیر از منظر قرآن (1)

    استفاده از شیر چهارپایان به دوران پيش از تاریخ و زمان اهلی شدن حیوان توسط انسان می‌‌رسد. شیر در کتاب مقدس نماد پاکی، صفا و حقیقت حیات‌بخش می‌باشد.

فیلم روز
تصویر روز