Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 1 آبان 1403 - 02:42

شيرينی‌پزی

بازدید: 132765

  • این دسر پاییزی ، شما را در مقابل سرماخوردگی ایمن می کند + طرز تهیه

    این دسر پاییزی ، شما را در مقابل سرماخوردگی ایمن می کند + طرز تهیه

    فرنی انجیر به دلیل دارا بودن خواص انجیر سرشار از کلسیم، کربوهیدرات و انواع ویتامین است و به همین دلیل یک میان وعده مقوی به ویژه برای کودکان و نوزادان به شمار می‌رود.

  • پنکیک روسی به دو روش متفاوت

    پنکیک روسی به دو روش متفاوت

    بلینی روسی یکی از نان های سنتی روسیه است که شباهت زیادی به پنکیک های انگلیسی دارد البته بسیار نازک تر است. بلینی روسی از آرد گندم و جو و چاودار ، شیر و تخم مرغ تهیه می شود.

  • باگر کیک خوشمزه و ساده

    باگر کیک خوشمزه و ساده

    باگر کیک در سایز کوچک و متوسط 1 – 2 نفره سرو می شود. باگر کیک را باید با همان ظرفی که کیک را در آن میگذارید ، سرو نمایید. کاسه های پلاستکی باگر در رنگ های مختلف و زیبا تولید می شوند.

  • کیک میوه خشک + طرز تهیه

    کیک میوه خشک + طرز تهیه

    کیک میوه خشک یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که از ترکیب مایه کیک با کشمش، مویز، برگه زردآلو و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.

  • مربا چند میوه سیب و هویج

    مربا چند میوه سیب و هویج

    هویج را پوست بگیرید و رنده کنید.سیب را پوست بگیرید و بهاندازه دلخواه خرد کنید. کمی اب به قابلمه اضافه کنید و روی حرارت متوسط بگذارید. سیب و هویج را اضافه کرده بجوشانید.شکر را به همراه آبلیمو یا آب نارنج اضافه کنید و صبر کنید تا مربا قوام بیاید.

  • مربا مخلوط سیب و کشمش

    مربا مخلوط سیب و کشمش

    سیب را پوست بگیرید و درشت خرد کنید و به همراه دارچین ، شکر و کشمش و کمی آب در قابلمه بریزید و بجوشانید تا غلیظ شود.

  • مربای هویج و پرتقال

    مربای هویج و پرتقال

    آب پرتقال را بگیرید و پوست پرتقال را خلالی خرد کنید.خلال پوست پرتقال را سه بار به مدت 5 دقیقه بجوشانید و در صورت نیاز چند بار در آب سرد خیس نمایید و آبش را عوض کنید تا تلخی اش گرفته شود. بهتر است این فرایند را از شب قبل شروع کنید

  • مربای سیب، هویج، به

    مربای سیب، هویج، به

    سیب ، هویج و به را درشت رندده کنید و با 4 لیوان آب ولرم در قابلمه ای بزرگ بریزید و به مدت 15 دقیقه روی حرارت متوسط بپزید. شکر را اضافه کنید و هم بزنید و صبر کنید بجوشد و به قوام بیاید. آبلیمو ، هل را اضافه کرده و بعد از 2 دقیقه شعله را خاموش کنید.

  • کیک پنیری با بیسکوییت اورئو + طرز تهیه

    کیک پنیری با بیسکوییت اورئو + طرز تهیه

    کیک پنیری با بیسکوییت اورئو نوعی کیک پنیری بسیار خاص و خوشمزه است که از ترکیب پنیر خامه‌ای با مایه کیک و بیسکوئیت اورئو تهیه می‌شود.

  • طرز تهیه بستنی خانگی با طعم دالگونا کافی

    طرز تهیه بستنی خانگی با طعم دالگونا کافی

    بستنی دالگونا کافی نوعی بستنی با پایه قهوه است که می‌توانید آن را با روشی آسان و بدون نیاز به دستگاه و ثعلب در منزل درست کنید.

  • طرز تهیه یک مربای خوشمزه تابستانی

    طرز تهیه یک مربای خوشمزه تابستانی

    مربای زردالو یکی از انواع مربا‌های میوه‌ای است که با فرارسیدن فصل تابستان و آمدن میوه زردالو به بازار می‌توانید آن را درست کنید.

  • پودینگ با سس آلبالو + طرز تهیه

    پودینگ با سس آلبالو + طرز تهیه

    پودینگ آلبالویی یکی از انواع پودینگ‌های میوه‌ای است که بسیار لطیف و خوش طعم است که به دلیل داشتن سس آلبالو عطر و طعم فوق‌العاده‌ای دارد.

فیلم روز
تصویر روز