Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 11 فروردین 1399 - 03:53

رژیم لاغری، چاقی

بازدید: 40539

 

 

  • بهترین زمان برای کاهش وزن

    بهترین زمان برای کاهش وزن

    در مورد بهترین زمان برای ورزش کردن نظرات متفاوتی وجود دارد و اینکه بهترین زمان برای ورزش کردن صبح است یا عصر بستگی به هدف شما از ورزش دارد.

  • نسخه تغذیه برای شب کارها

    نسخه تغذیه برای شب کارها

    عده‌ای از هموطنان عزیزمان مشاغلی را دارا می‌باشند که روال طبیعی زندگی‌شان را متفاوت با سایر افراد ساخته است.

  • سریع‌ترین راه کوچک کردن شکم

    سریع‌ترین راه کوچک کردن شکم

    شما نمی‌توانید فقط چربی‌های شکم‌تان را آب کنید، چون چربی سوزی در تمام بدن‌تان روی خواهد داد، از جمله دور کمر. اما می‌توانید برای شروع کوچک کردن شکم تان، با کم کردن نیم تا یک کیلوگرم از چربی بدن‌تان شروع کنید.

  • آشنایی با خواص آش بهاری

    آشنایی با خواص آش بهاری

    این آش، به عنوان غذای اصلی استفاده می‌شود. از دیدگاه طب سنتی غذای بسیار مناسبی برای کلیه مزاج‌هاست، البته باید دقت کرد افرادی که مزاج سرد دارند.

  • بهترین و آسان‌ترین راه‌ برای چربی‌سوزی بدن

    بهترین و آسان‌ترین راه‌ برای چربی‌سوزی بدن

    در این مطلب راه‌هایی برای سوزاندن چربی مطرح شده است.در روز‌هایی که اصلا حس ورزش کردن ندارید چطور می‌توانید کالری بسوزانید و چربی سوزی کنید؟

  • چگونه بعد از لاغری وزن را ثابت نگه داریم ؟

    چگونه بعد از لاغری وزن را ثابت نگه داریم ؟

    در این مطلب چند توصیۀ اساسی برای کمک در مسیر تثبیت وزن ارائه می‌شود.کم کردن وزن کار سختی است، اما ثابت نگه داشتن وزنی که بعد از یک رژیم سخت به دست آمده، به مراتب دشوارتر است.

  • جایگزینی غذا‌های سالم در نوروز

    جایگزینی غذا‌های سالم در نوروز

    با شروع تعطیلات نوروزی و دید و بازدید‌ها و همچنین سفر خانواده‌ها عده‌ای از کودکان ممکن است برنامه غذایی نامناسبی را انتخاب کرده و دچار مشکلات گوارشی و افزایش وزن‌های بعد از پایان تعطیلات عید نوروز شوند.

  • توصیه‌های نوروزی یک متخصص تغذیه

    توصیه‌های نوروزی یک متخصص تغذیه

    توجه به میزان و کیفیت غذاها و میان وعده‌های مصرفی و استفاده از برنامه غذایی کافی، متعادل و متنوع. ورزش و تحرک جسمی متعادل و مداوم روزانه.

  • چگونه در روز‌های قرنطینه وزن اضافه نکنیم؟

    چگونه در روز‌های قرنطینه وزن اضافه نکنیم؟

    کار کردن در خانه پیامد‌های خاص خودش را دارد و افزایش وزن هم می‌تواند یکی از آن‌ها باشد، اما مطمئناً می‌توانید از آن پیشگیری کنید.

  • گرسنگی پنهان پیامد مصرف بی‌رویه قندها

    گرسنگی پنهان پیامد مصرف بی‌رویه قندها

    گذشته از اثرات زیان‌بار قندهای تصفیه‌شده برای سلامتی مصرف‌کنندگان، انرژی حاصل از آن‌ها که به‌صورت لخت و عریان وارد چرخه‌های متابولیکی می‌شوند .

  • بهترین و آسان‌ترین راه‌های چربی‌سوزی

    بهترین و آسان‌ترین راه‌های چربی‌سوزی

    در روز‌هایی که اصلا حس ورزش کردن ندارید می‌توانید با چند ترفند ساده کالری بسوزانید.

  • پرخوری روانی چیست؟

    پرخوری روانی چیست؟

    بسیاری از بیماری‌ها زیستی، روانی و اجتماعی هستند و احساس ناکامی‌های ما هم دقیقا زمانی ایجاد می‌شوند که بخواهیم به این بیماری‌ها نگاهی تک‌بعدی داشته باشیم.

فیلم روز
تصویر روز