Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 7 خرداد 1401 - 11:55

رژیم لاغری، چاقی

بازدید: 61132

 

 

  • راهکارهایی برای کاهش وزن بدون نیاز به رژیم غذایی و ورزش کردن

    راهکارهایی برای کاهش وزن بدون نیاز به رژیم غذایی و ورزش کردن

    رژیم گرفتن برای بیشتر ما کار خوشایندی نیست. اما همیشه راهی برای دور زدن آن هست. روش های زیادی برای کمک به کاهش وزن بدون نیاز به تغییر رژیم غذایی خود وجود دارد.

  • اگر آلرژی بهاری دارید اینها را نخورید

    اگر آلرژی بهاری دارید اینها را نخورید

    در فصل گرده‌ها از مصرف مواد غذایی تند و غذاهای ادویه دار بپرهیزید. مواد غذایی تند باعث افزایش هیستامین می‌شود و علائم آلرژیک را تشدید می‌کند. البته این بدین معنی نیست که افراد آلرژیک

  • در این روز‌های غبارآلود چه بخوریم تا سالم بمانیم؟

    در این روز‌های غبارآلود چه بخوریم تا سالم بمانیم؟

    آلودگی هوا به عنوان خطرناک‌ترین عامل تهدید سلامت انسان شناخته می‌شود که متأسفانه در مقابله با این معضل زیست محیطی، همچنان با مشکلات و چالش‌های جدی مواجه هستیم.

  • گام به‌گام با دانش تغذیه ( قسمت اول )

    گام به‌گام با دانش تغذیه ( قسمت اول )

    در طول قرن گذشته دانشمندان نقش‌های این مواد مغذی در بدن و دریافت ناکافی آن‌ها را تشخیص دادند، تعداد دیگر از ماده‌هایی با منشأ گیاهی وجود دارند که به رشد گیاهان و حفاظت در برابر خطرات یا به جذب حیوانات به‌منظور پخش کردن

  • تناسب اندام به سبک ژاپنی‌!

    تناسب اندام به سبک ژاپنی‌!

    سبک تغذیه ژاپنی‌ها باعث شده آن‌ها طول عمر بالایی داشته باشند و شمار بیماری‌های مرتبط با اضافه‌وزن نیز در این کشور پایین باشد.

  • ریفلاکس معده؛ بازگشتی دردسر ساز

    ریفلاکس معده؛ بازگشتی دردسر ساز

    بیماری ریفلاکس معده یا Gastroesophageal Reflux Disease یا به اختصار (GERD)، یک بیماری شایع با نرخ رشد مثبت در سطح جهان و دارای نسبت بالاتر در بین سفید پوستان و زنان و نرخ فزاینده‌ای در میان سالمندان و افراد مسن است

  • ۵ مزیت صبحانه‌ پر پروتئین برای سلامتی

    ۵ مزیت صبحانه‌ پر پروتئین برای سلامتی

    غذا‌های صبحانه اغلب یا غنی از کربوهیدرات‌ها هستند مانند غلات، نان تست، شیرینی و یا پرچرب مانند بیکن، سوسیس و ژامبون.

  • مبانی تغذیه صحیح در افطار و سحر

    مبانی تغذیه صحیح در افطار و سحر

    روزه‌داری در ماه مبارک رمضان اگر با انتخاب‌های غذایی نامناسب و عادات غذایی غلط همراه شود، می‌تواند سلامت روزه‌داران را در معرض خطر قرار دهد. در ایام ماه مبارک رمضان، توجه به توصیه‌های تغذیه‌ای در مورد تأمین

  • آیا خوردن غذا در آخر شب باعث اضافه وزن می‌شود؟

    آیا خوردن غذا در آخر شب باعث اضافه وزن می‌شود؟

    شاید بسیاری از شما بر این باور باشید که دیر غذا خوردن در شب باعث افزایش وزن شما می شود، اما کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که آنچه می خورید بسیار مهم تر از زمانی است که می خورید.

  • مخاطرات کاهش  وزن سریع

    مخاطرات کاهش وزن سریع

    با افزایش شیوع اضافه وزن در تمام جوامع امروزی و از جمله در ایران، تلاش وافری از سوی مبتلایان به چاقی به عمل می‌آید تا به هر روش ممکن بتوانند چربی‌های اضافی بدن را کاهش دهند و علاوه بر کاهش خطرات و آسیب‌هایی

  • بیماران دیابتی میان‌وعده‌ها را فراموش نکنند

    بیماران دیابتی میان‌وعده‌ها را فراموش نکنند

    بیماران دیابتی میان‌وعده‌ها را فراموش نکنند

  • چه زمانی غذا بخوریم تا وزنمان کم شود؟

    چه زمانی غذا بخوریم تا وزنمان کم شود؟

    خوب غذا خوردن لزوما فقط به معنای تمرکز بر روی رژیم غذایی مناسب نیست؛ زمانی که غذا می‌خورید (یا نمی‌خورید) هم می‌تواند تفاوت زیادی در سلامتی شما ایجاد کند.

فیلم روز
تصویر روز