Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 6 مرداد 1403 - 05:25

نکات خانه داری

بازدید: 50984

  • علائم وجود کنه در خانه و 7 روش از بین بردن کنه

    علائم وجود کنه در خانه و 7 روش از بین بردن کنه

    پرندگان تمایل زیادی به ساخت لانه در شکاف‌های آپارتمان‌ها و ویلاها دارند. این امر در شهرهای دارای آلودگی هوا همچون تهران و کرج، به خصوص با افزایش آلودگی هوا، باعث می‌شود که پرندگان بیشتری به حشرات آزاردهنده مانند کنه‌ها آلوده شوند.

  • چرا تخم مرغ‌ها رنگ‌های متفاوتی دارند؟

    چرا تخم مرغ‌ها رنگ‌های متفاوتی دارند؟

    تخم‌مرغ‌ها در سراسر جهان در طیف متنوعی از رنگ‌ها از سفید تا قهوه‌ای و حتی آبی عرضه می‌شوند. اما علت این تفاوت رنگ‌ها چه می‌تواند باشد؟

  • با آب پنیر چی درست کنیم؟

    با آب پنیر چی درست کنیم؟

    پروتئین آب پنیر با تاثیر مستقیم بر متابولیسم بدن به‌عنوان یک منبع غنی از اسیدهای آمینه شناخته می‌شود. این پروتئین نسبت به سایر منابع پروتئینی سریع‌تر هضم و جذب می‌شود و اسیدهای آمینه آن تقریباً یک ساعت پس از مصرف به اوج خود می‌رسند.

  • آشنایی با خواص جوش شیرین؛ از سفید کردن دندان تا ضدعفونی سطوح

    آشنایی با خواص جوش شیرین؛ از سفید کردن دندان تا ضدعفونی سطوح

    بسیاری از ما در خانه از کاربردها و خواص جوش شیرین برای پخت و پز و شاید هم داخل یخچال برای جذب بوی مواد غذایی استفاده می‌کنیم.

  • یک روانپزشک: اضطراب و افسردگی شایع‌ ترین اختلالات روانی در کشور است

    یک روانپزشک: اضطراب و افسردگی شایع‌ ترین اختلالات روانی در کشور است

    در رابطه با اختلالات روانپزشکی در کشور ما مطالعات مختلفی انجام شده و به نظر می‌رسد آمار بروز و شیوع اختلالات روانی در ایران تفاوت چشمگیری با سایر کشور‌های جهان ندارد.

  • ۸ میوه که نباید در یخچال نگهداری شوند

    ۸ میوه که نباید در یخچال نگهداری شوند

    بعد از برش این میوه باید روی آن را با یک کیسه پلاستیکی بپوشانید و بعد آن را در یخچال قرار دهید تا میوه آب خود را از دست ندهد. بهتر است بعد از برش دادن خربزه و طالبی حداکثر تا ۳ روز بعد از آن‌ها استفاده کنید.

  • قسمتی از میوه وسبزیجات که نباید دور بریزید

    قسمتی از میوه وسبزیجات که نباید دور بریزید

    اغلب افراد در حالی دور ریز میوه و سبزیجات را به راحتی داخل آشغال می ریزند، که با استفاده از روش های صحیح می توان از کاربردهای عالی آن ها به خوبی بهره برد.

  • آیا «تغییر رنگ» نشانه فساد گوشت یا مرغ است؟

    آیا «تغییر رنگ» نشانه فساد گوشت یا مرغ است؟

    رنگ گوشت و مرغ می‌تواند با نگهداری در خرده فروشی و در خانه تغییر کند. هنگامی که به طور ایمن در یخچال یا فریزر نگهداری می شود، تغییر رنگ برای گوشت و مرغ تازه طبیعی است.

  • حشره ساس خطرناک است؟ 5 روش از بین بردن حشره ساس

    حشره ساس خطرناک است؟ 5 روش از بین بردن حشره ساس

    این حشرات کوچک به طرز باورنکردنی و بدون بیدار کردن طعمه خود از بدن آن ها تغذیه می کنند. نیش آن ها به هیچ عنوان احساس نمی‌ شود، چرا که آن ها به همراه داروی ضد انعقاد برای جریان یافتن خون در حین مکیدن به بدن میزبان تزریق می کنند

  • ترفندهای کاربردی برای افزایش ماندگاری میوه و سبزیجات

    ترفندهای کاربردی برای افزایش ماندگاری میوه و سبزیجات

    آیا روش یا نکاتی وجود دارد که بتوان میوه و سبزیجات را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه داشت و از پلاسیده و خراب شدن آن‌ها در یخچال جلوگیری کرد؟

  • 3 روش تضمینی از بین بردن حشره برنج

    3 روش تضمینی از بین بردن حشره برنج

    به طور معمول اکثر شپش ها با تخم گذاری در برنج کار می‌ کنند و به این گونه شپش ها در برنج افزایش می یابند. به همین دلیل اگر فقط چند حشره در برنج و یا بسته‌ بندی مشاهده کردید بهتر است که تمام غذا ها را ذخیره نکنید و به درمان آن بپردازید.

  • لباسشویی های دوو را عمیق تر بشناسید

    لباسشویی های دوو را عمیق تر بشناسید

    برای خرید هر محصولی ازجمله لباسشویی دوو بهتر است که ابتدا آن را از جنبه‌های مختلف بررسی، و اطلاعات کاملی در مورد آن کسب کرد. انجام این کار به تجربه خریدی مطمئن و بدون پشیمانی کمک می کند.

فیلم روز
تصویر روز