Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 08:54

نکات خانه داری

بازدید: 49141

  • ترفندهایی برای شستن فرش های خانگی

    ترفندهایی برای شستن فرش های خانگی

    شست‌وشوی فرش عملی حائز اهمیت بوده و تأثیر بسیاری در سلامت و طول عمر فرش ماشینی و دستبافت دارد. در شستشوی فرش به صورت خانگی و یا سنتی باید به عواملی اهمیت داد تا از آسیب‌دیدگی فرش جلوگیری کرد.

  • فوت و فن شست و شوی پرده های توری

    فوت و فن شست و شوی پرده های توری

    استفاده از سفید کننده برای شستشوی پرده ها و زیرپرده های سفیدرنگ منجر به زرد شدن و یا کدر شدن پرده می شود. روش مناسب شستشوی پرده توری را در ادامه می خوانید.

  • برنامه‌ریزی ۵ مرحله‌ای برای اینکه خانه‌تکانی را سریع انجام دهیم

    برنامه‌ریزی ۵ مرحله‌ای برای اینکه خانه‌تکانی را سریع انجام دهیم

    این روزها بیشتر مردم مشغول خانه‌تکانی هستند تا خود را برای عید و فصل بهار آماده کنند. اما اگر خانه‌تکانی به نظرتان سخت و طاقت‌فرسا می‌آید، با چند مرحله‌ای که اینجا به آنها اشاره کرده‌ایم می‌توانید خانه‌تکانی‌تان را سریع انجام دهید.

  • روش های آسان برای شستن پرده های تور و حریر

    روش های آسان برای شستن پرده های تور و حریر

    بهترین شیوه شستن پرده توری این است که قبل از شست و شو پرده به خوبی خیس بخورد و گرد و غبار از آن زدوده شود. پرده توری را می‌توان با دست یا ماشین لباس شویی شست، اما باید به جنس آن دقت کرد. جوش شیرین به سفیدتر شدن پرده‌ها کمک می‌کند.

  • خواص ظروف چوبی و نحوه شستشو و نگهداری

    خواص ظروف چوبی و نحوه شستشو و نگهداری

    ظروف چوبی برای استفاده در آشپزخانه یکی از مناسب ترین لوازم می باشند. استفاده از ظروف چوبی گذشته دوری دارد. محصولات چوبی نمای روستیک و زیبا به فضای آشپزخانه می دهد و معمولا این وسایل دست ساز

  • خانه تکانی را با این روش انجام دهید

    خانه تکانی را با این روش انجام دهید

    خانه تکانی را بهتر است از دهم اسفند ماه شروع کنید که تا بیستم همان ماه تموم شود. خانم‌های شاغل هم از اول اسفند اقدام کنند تا آرام آرام بیست اسفند ماه پایان یابد.

  • 9 ایده برای استفاده از میوه های مانده و له شده

    9 ایده برای استفاده از میوه های مانده و له شده

    استفاده از میوه های مانده و له شده، برای ماندگاری بیشتر میوه ها می توانید آنها را در مخلوط کن بریزید و در ظروف یخ های مشبک ریخته و درون فریزر بگذارید تا یخ بزند سپس بعد از منجمد شدن، آنها را به اسموتی و یا آب خود بیافزایید .

  • بهترین ترکیب برای از بین بردن لکه‌های قدیمی مبلمان

    بهترین ترکیب برای از بین بردن لکه‌های قدیمی مبلمان

    برای از بین بردن لکه‌های قدیمی مبلمان، می‌توانید از یک ترکیب ارزان، استفاده کنید.

  • چگونه یک غذای خوشمزه و مغذی بپزیم؟

    چگونه یک غذای خوشمزه و مغذی بپزیم؟

    آشپزی از محبوب‌ترین کارهایی است که در طول روز می‌توانیم انجام دهیم. آشپزی برای خیلی از افراد تنها یک وظیفه و کار ساده نیست؛ بلکه علاقه آن‌ها است.

  • روش‌های تشخیص عسل طبیعی از عسل تقلبی

    روش‌های تشخیص عسل طبیعی از عسل تقلبی

    با استفاده از روش‌های تشخیص عسل طبیعی از تقلبی می‌توانیم از کیفیت عسل مصرفی خود مطمئن باشیم. عسل طبیعی به شهد گل‌هایی گفته می‌شود که زنبور پس از تغذیه از گیاهان مختلف، آن را فرآوری و تغلیظ کرده

  • فقط با ۳ راه آسان زردچوبه اصل را تشخیص دهید

    فقط با ۳ راه آسان زردچوبه اصل را تشخیص دهید

    انتخاب پودر زردچوبه خالص و سالم برای تهیه غذاهای شما ضروری است و شما می توانید با چند بررسی ساده، اصالت و کیفیت ادویه زردچوبه را بررسی کنید. یکی از پرمصرف‌ترین ادویه‌ها در آشپزخانه هر ایرانی زردچوبه است.

  • خواص پوست موز، از تسکین گزش حشرات تا جوان‌سازی پوست!

    خواص پوست موز، از تسکین گزش حشرات تا جوان‌سازی پوست!

    پوست موز به دلیل دارا بودن مجموعه‌ای از ویتامین‌ها و مواد معدنی همچون ویتامین C و E، پتاسیم، روی، آهن و منگنز، یک درمان طبیعی و مؤثر برای مشکلات پوستی به شمار می‌رود.

فیلم روز
تصویر روز