Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 6 مرداد 1403 - 05:44

بهداشت و سلامتی

بازدید: 80686

  • آیا کودکان زونا میگیرند؟

    آیا کودکان زونا میگیرند؟

    نوزادان بدون وجود ویروس آبله مرغان در بدن خود نمی‌توانند به زونا مبتلا شوند. مادرانی که در مقطعی از زندگی خود آبله مرغان گرفته‌اند یا واکسن آبله مرغان‌زده‌اند، مقداری ایمنی به کودک خود منتقل می‌کنند که تا ۶ الی ۱۲ ماهگی دوام دارد.

  • درمان سینوزیت در کودکان

    درمان سینوزیت در کودکان

    سینوزیت یا التهاب سینوس های موجود در ساختار جمجمه, یکی از اختلالات نسبتا شایع در بین افراد جامعه است. بروز سینوزیت در کودکان می تواند به دنبال یک سرماخوردگی ساده رخ دهد. علائم شایع برای تشخیص این عارضه شامل سرفه و سردرد, تب

  • مراقبت های بعد از عمل قلب باز کودکان در منزل

    مراقبت های بعد از عمل قلب باز کودکان در منزل

    اگر نوزاد تازه بدنیا آمده ی شما، بعلت بیماری های قلبی مادرزادی به عمل قلب باز نیاز دارد، نگران نباشید! امروزه به لطف فناوری های نوین پزشکی، جراحان می توانند به بهترین نحو عمل جراحی قلب نوزاد شما را انجام دهند.

  • این علائم را در نوزادتان جدی بگیرید!

    این علائم را در نوزادتان جدی بگیرید!

    زمانی که فرزندی متولد و خانمی مادر می‌شود اولین کاری که می‌کند در آغوش گرفتن فرزندش است، یعنی در بدو ورود نوزاد در آغوش مادرش قرار می‌گیرد به تجربه می‌توانم بگوییم که مادرها به صورت فطری حتی اگر تجربه‌ای هم نداشته باشند.

  • اسامی محصولات غیرمجاز برای کودکان اعلام شد+ عکس

    اسامی محصولات غیرمجاز برای کودکان اعلام شد+ عکس

    برخی اسامی محصولات غیرمجاز کودک اعلام شد.

  • اسهال در کودکان

    اسهال در کودکان

    اسهال تغییر حرکات روده و دفع مدفوع شل است. بیشتر بچه ها هر از گاهی مبتلا به اسهال کودکان می شوند. اسهال در کودکان معمولا زیاد طول نمی کشد و به خودی خود بهبود پیدا می کند. اسهال در کودکان به معنی افزایش دفعات مدفوع

  • همه‌گیری کرونا با سلامت روان کودکان چه کرد؟

    همه‌گیری کرونا با سلامت روان کودکان چه کرد؟

    همه گیری کرونا سلامت جسمی و روانی، امکانات غذایی و آموزش ی کودکان را تحت تاثیر منفی قرار داد، بر اساس یک مطالعه دانشگاهی، ۱۵ تا ۲۶ درصد از کودکان اعلام کردند که در زمینه سلامت روان در دوران کرونا آسیب دیدند.

  • 9 مورد از شایع ترین علت های گلو درد در کودکان

    9 مورد از شایع ترین علت های گلو درد در کودکان

    گلودرد در هر سنی شایع است و می‌ تواند یکی از اولین نشانه‌ های بیماری دیگری مانند سرماخوردگی، آنفولانزا یا ویروس باشد. همچنین ممکن است ناشی از عفونت استرپتوکوکی باشد، اگرچه در کودکان کمتر از ۲ سال نادر است.

  • 8 علت شایع درد کشاله ران در کودکان و راه‌ های درمان آن

    8 علت شایع درد کشاله ران در کودکان و راه‌ های درمان آن

    دلایل مختلفی که آسیب‌های فیزیولوژیکی مانند شکستگی استخوان و یا فتق کشاله ران یکی از آن‌هاست، می‌تواند در بروز درد در ناحیه کشاله ران در کودکان موثر باشد. درد در کشاله ران کودکان معمولا علاوه بر ران، به کمر و یا زانو نیز سرایت می‌کند.

  • پروبیوتیک‌ها و درمان بیماری‌های گوارشی کودکان

    پروبیوتیک‌ها و درمان بیماری‌های گوارشی کودکان

    میلیون‌ها باکتری درون بدن کودکان زندگی می‌کنند. حضور باکتری‌های مفید در روده انسان برای حفظ سلامت کودک ضروری به نظر می‌رسد. برخی از این باکتری‌ها و متابولیت آنها در کنار یکدیگر باعث تقویت سلامت کودک می‌شوند.

  • دانستنی‌هایی درباره کبد چرب در کودکان+ اینفوگرافی

    دانستنی‌هایی درباره کبد چرب در کودکان+ اینفوگرافی

    در ادامه می‌توانید درباره کبد چرب در کودکان اطلاعاتی به دست آورید.

  • با کودک گریان چه کنیم؟

    با کودک گریان چه کنیم؟

    در یک ماه اول بچه‌ها معمولا گریه می‌کنند و از این طریق نیاز و پیام خودشان را به والدین می‌رسانند. گریه کودک تنها وسیله ارتباطی او با دنیای خارج است. در نتیجه باید بلافاصله به او توجه کرد

فیلم روز
تصویر روز