Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 28 فروردین 1400 - 21:28

ارتوپدی

بازدید: 24223

  • بهبود‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌رد‌‌‌‌‌‌‌ سیاتیک با کمک ورزش

    بهبود‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌رد‌‌‌‌‌‌‌ سیاتیک با کمک ورزش

    عصب سیاتیک (Sciatica) از ستون فقرات خود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به باسن و از میان پاهای شما به پایین حرکت می‌کند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. سیاتیک نیرو و احساس را به ماهیچه‌های پای شما می‌رساند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. گرفتگی می‌تواند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زمانی رخ د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که عصب تو

  • ۴ توصیه اثربخش د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مراقبت از گرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن

    ۴ توصیه اثربخش د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مراقبت از گرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن

    د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر طی همه‌گیری ویروس کرونا، اغلب مرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م زمان بسیار زیاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی را صرف استفاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه از تکنولوژی می‌کنند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که این مسئله شانس ابتلا به گرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ را افزایش د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

  • چه کنیم دچار دردهای ستون فقرات نشویم؟

    چه کنیم دچار دردهای ستون فقرات نشویم؟

    دکتر امید مومن؛ فوق تخصص جراحی ستون فقرات، متخصص ارتوپد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور در برنامه پزشک شما از شبکه شما در مورد دیسک کمر و گردن توضیحاتی ارائه داد.

  • دلايل بروز خارپاشـنه و راهكارهـاي درمان

    دلايل بروز خارپاشـنه و راهكارهـاي درمان

    خار پاشنه، زائده‌ای استخوانی است که در استخوان پاشنه پا پدید می‌آید. مچ پای انسان مرکب از هفت استخوان است که بزرگ‌ترین آن‌ها، استخوان پاشنه است. گاهی در این استخوان، یک زائده خار مانند تشکیل می‌شود که دردناک شده.

  • همه چیز پیرامون درد مچ دست

    همه چیز پیرامون درد مچ دست

    درد مچ دست نوعی سندرم است که در آن بیمار به دلیل ناراحتی مچ دست نمی‌تواند از دستش استفاده کند. در این مقاله به بررسی روش‌های درمان درد مچ دست می‌پردازیم.

  • ورزش‌تراپی در آرتروز زانو

    ورزش‌تراپی در آرتروز زانو

    انجام ورزش یکی از شیوه‌های مؤثر در درمان آرتروز محسوب می‌شود. به بیشتر افراد انجام ورزش‌های آبی برای بهبود وضعیت بیماری و درد زانو توصیه می‌شود. ولی شما چه تصوری در مورد ورزش‌های آبی دارید؟

  • درسـت بخوابید کمـردرد نگیرید

    درسـت بخوابید کمـردرد نگیرید

    هر انسان سالم در طول شبانه روز به ۸ ساعت خواب کامل نیاز دارد. بنابراین یک سوم طول عمر انسان در خواب سپری خواهد شد؛ از این رو شیوه خوابیدن (How to Sleep) شما در سلامت شما بسیار تاثیر گذار است و همچنین می تواند سبب بهبود بسیاری از بیماری ها نیز بشود.

  • همه داروهای ضد استخوان

    همه داروهای ضد استخوان

    مصرف داروها برای بیماری‌های مختلف در کنار اثرات سودمندی که دارند ممکن است عوارض جانبی هم داشته باشند که خود این عوارض باعث ایجاد بیماریهای جدیدی از جمله پوکی استخوان شوند. دسته‌ها‌‌ی دارویی مختلف بر ساختار و بافت استخوان تأثیر دارند

  • با تقویت زانو‌ها از ابتلا به آرتروز پیشگیری کنید

    با تقویت زانو‌ها از ابتلا به آرتروز پیشگیری کنید

    یکی از راه‌های تقویت زانو این است که بنشینید و پا‌ها را مقابل خود دراز کنید، زانوی خود را هرچه محکم‌تر راست کنید، آن را به زمین فشار دهید و همزمان پا را از مچ به سمت خود بکشید.

  • درمان افتادگی شانه در ۱۰ دقیقه

    درمان افتادگی شانه در ۱۰ دقیقه

    اگر از درد دست، بازو، شانه و گردن رنج می‌برید، ممکن است دچار افتادگی شانه شده‌اید. یکی از روش‌های توصیه شده برای افتادگی شانه، ورزش است که در این مطلب چند حرکت ورزشی موثر را آموزش داده‌ایم.

  • تکنیک های جلوگیری از دردهای اسکلتی عضلانی

    تکنیک های جلوگیری از دردهای اسکلتی عضلانی

    افراد به دلایل مختلف مثل بد نشستن و... دچار دردهای اسکلتی عضلانی می شوند که با کمی رعایت کردن می توانند از بروز آن پیشگیری کنند

  • درمان کمردرد در 5 دقیقه

    درمان کمردرد در 5 دقیقه

    در اینجا شیوه‌ای برای ماساژ یا رفلکسولوژی پا را به شما آموزش می‌دهیم که در 5 دقیقه درد کمرتان را درمان می‌کند.

فیلم روز
تصویر روز