Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 10:15

آشپزی كودك

بازدید: 45085

  • کوکوی براکلی فوری

    کوکوی براکلی فوری

    براکلی را در کاسه مناسبی ریخته، روی آن آب جوش بریزید و 5 دقیقه کنار بگذارید. آن‌گاه آب را خالی کنید و روی دستمال آشپزخانه خشک نمایید.

  • سوپ مینسترون

    سوپ مینسترون

    روغن را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید. آن‌گاه پیاز و سیر را بیفزایید و هم بزنید و حدود 5 دقیقه بپزید. سپس لوبیا، رب گوجه‌فرنگی، آب مرغ یا سبزیجات را افزوده و حرارت را زیاد کنید

  • پاستا  با مرغ

    پاستا با مرغ

    داخل ظرف بزرگی آب بریزید و به جوش بیاورید. آن‌گاه گل‌کلم را اضافه کنید و حدود 10 دقیقه بپزید تا نرم شود. سپس گل‌کلم را از آب بیرون بیاورید و در مخلوط‌کن بریزید. حالا شیر، پنیر، کره و پودر سیر را بیفزایید

  • جو دو سر با سیب و دارچین

    جو دو سر با سیب و دارچین

    یک و نیم پیمانه آب در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت قرار دهید. وقتی شروع به جوشیدن کرد، حرارت را کم کنید، تمام مواد لازم را به جز شیر و مواد رویه اضافه کنید و حدود 10 دقیقه بپزید

  • سوپ هویج

    سوپ هویج

    روغن را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید. وقتی گرم شد، هویج و پیاز را در آن بریزید و حدود 10 دقیقه تفت دهید تا نرم شوند. آن‌گاه مخلوط سبزیجات، لوبیا و آب سبزیجات یا مرغ را در مخلوط‌کن بریزید

  • کوکی موز و کره بادام‌زمینی

    کوکی موز و کره بادام‌زمینی

    فر را از قبل با حرارت 180 درجه سانتیگراد گرم کنید. روی سینی فر را کاغذ روغنی بیندازید. آن‌گاه در ظرف مناسبی، موز را له کنید و با بقیه مواد لازم مخلوط نمایید. از خمیر حاصل، 12 تکه بردارید و با کمی فاصله از هم روی سینی فر قرار دهید.

  • مافین هویج معطر

    مافین هویج معطر

    فر را از قبل با حرارت 180 درجه سانتیگراد گرم کنید. مواد خشک را با هم در ظرف مناسبی مخلوط کنید. آن‌گاه هویج را بیفزایید و خوب هم بزنید. سپس مواد مرطوب را بیفزایید و خوب هم بزنید.

  • کیک سیب

    کیک سیب

    فر را با حرارت 180 درجه سانتیگراد گرم کنید. سیب را در دستگاه غذاساز بریزید. مراقب باشید خیلی پوره نشود. آن‌گاه تخم‌مرغ، ماست و کره را در دستگاه غذاساز بریزید و 15 ثانیه مخلوط کنید.

  • مرغ با انبه و  کاری

    مرغ با انبه و کاری

    انبه را در مخلوط‌کن بریزید تا یکدست شود. نیمی از روغن را در تابه بریزید و مرغ را در آن تفت دهید تا طلایی شود. مرغ را خارج کنید، بقیه روغن را در ظرف بریزید. آنگاه پیاز را بیفزایید و 2 دقیقه دیگر تفت دهید.

  • سوپ گل‌کلم

    سوپ گل‌کلم

    9 ماده اول را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت قرار دهید تا بجوشد. حدود 20 دقیقه صبر کنید تا به آرامی بجوشد و گاهی هم بزنید تا سبزیجات نرم شوند. آن‌گاه از روی حرارت بردارید و بگذارید کمی خنک شود.

  • ماهی ترد خانگی

    ماهی ترد خانگی

    فر را از قبل با حرارت 200 درجه سانتیگراد گرم کنید. با حوله کاغذی، دو طرف فیله ماهی را خشک کنید و آن را به صورت نواری برش بزنید. آن‌گاه پودر سوخاری را روی سینی فر بریزید و به صورت یک لایه یکنواخت پهن کنید.

  • سالاد انگور و ماست

    سالاد انگور و ماست

    ماست، پنیر خامه‌ای، عسل، پودر دارچین و نعنا را در مخلوط‌کن بریزید. آن‌گاه انگور و مخلوط ماست را در کاسه مناسبی بریزید و انگور را به مخلوط آغشته کنید. آن را تا زمان سرو در یخچال قرار دهید.

فیلم روز
تصویر روز