Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 06:20

گوش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و حلق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و بينی

بازدید: 40232

  • دانــــش‌آمــوزان نــــاشنوا

    دانــــش‌آمــوزان نــــاشنوا

    از میان مهارت‌های گوناگون در کودکان با آسیب شنوایی شدید و عمیق، مهارت‌های غیرکلامــی شامل مهارت‌های ادراک دیداری و مـولفه‌های آن بـــــه‌واســطه مشکلاتی که به علت ناشنوایی کودک در این مهارت‌ها بوجود می‌آید، بسیار حائز اهمیت هستند.

  • الزامات استفاده از سمعک

    الزامات استفاده از سمعک

    افرادی که دچار کاهش شنوایی می‌شوند، به دنبال این هستند که به هر طریق ممکن این معضل در درمان کنند و چنان چه مشکل جدی و بیماری خاصی وجود نداشته باشد، سمعک بهترین درمان است.

  • اما و اگرهای جراحی زیبایی گوش

    اما و اگرهای جراحی زیبایی گوش

    جراحی اتوپلاستی به جراحی زیبایی گوش گفته می‌شود که در آن گوش، با هدف زیباتر شدن (کم کردن زاویه گوش با سر و کوچک‌تر کردن گوش) مورد جراحی قرار می‌گیرد.

  • هدفون؛ دشمن موذی گوش

    هدفون؛ دشمن موذی گوش

    دکتر گبرسیوس، مسئول بهداشت عمومی سازمان بهداشت جهانی (WHO)، بیان می‌کند که جوانان باید بدانند وقتی شنوایی خود را از دست دهند دیگر باز نخواهد گشت.

  • خداحافظی با کم شنوایی به کمک تکنولوژی

    خداحافظی با کم شنوایی به کمک تکنولوژی

    تکنولوژی پیشرفته در تلویزیون Mimi با ویژگی‌های منحصر به فرد شنوایی فرد تطابق می‌یابد تا کیفیت عالی صدا و جزئیات پیچیده‌ آن را دوباره به شخص هدیه دهد. با این امکان، همه در کنار هم می‌توانند از تماشای تلویزیون لذت ببرند.

  • وقتی گوش ها پیر می شوند

    وقتی گوش ها پیر می شوند

    بالا رفتن سن عوارض بسیاری بر جسم و روان افراد دارد و برخی از این عوارض زندگی فرد را مختل می‌کند. یکی از این بیماری‌ها، پیرگوشی است که در پی آن فرد مبتلا قدرت شنوایی خود را از دست می‌دهد.

  • بیماری های گوش از سکته تا وزوز و پارگی

    بیماری های گوش از سکته تا وزوز و پارگی

    کم‌شنوایی یا ناشنوایی می‌تواند زندگی افراد را تحت‌تاثیر قرار دهد. افزون‌ به‌ محرومیت‌ از این‌ نعمت‌ خدادادی‌ و اضطراب‌ ناشی‌ از آن‌، کم‌شنوایی‌ می‌تواند مشکلات‌اجتماعی‌اقتصادی‌ فراوانی‌ را برای‌ فرد به‌ بار آورد.

  • نشانه های وجود جرم در گوش

    نشانه های وجود جرم در گوش

    اگر چه تمیز کردن گوش به روش ایمن چالش برانگیز است اما در هر صورت استفاده از گوش پاکن‌ها برای پاک کردن جرم مجرای گوش خطرناک بوده و اصلاً توصیه نمی‌شود.

  • درمان سینوزیت با روش های خانگی

    درمان سینوزیت با روش های خانگی

    سینوزیت مشکلی است که با سرد شدن هوا بیشتر با آن مواجه هستیم و درمان آن با مصرف داروها عوارضی دارد، بنابراین در ادامه به چند روش خانگی برای درمان سینوزیت اشاره می شود.

  • دلایل خون دماغ و راه های درمان

    دلایل خون دماغ و راه های درمان

    در اکثر موارد خونریزی‌های بینی بدون علت خاصی رخ می‌دهند و ضربه موضعی بینی‌ که‌ معمولاً توسط خود شخص‌ وارد می‌شود، مانند دست‌ داخل بینی‌ کردن‌، یکی از علل شایع‌ خونریزی‌ بینی‌ است‌.

  • راهکارهای خانگی برای درمان‌ عفونت سینوس

    راهکارهای خانگی برای درمان‌ عفونت سینوس

    چه به یک عفونت سینوس مبتلا شده یا با عود سینوزیت مواجه باشید، درد و فشاری که به واسطه آن در صورت شکل می گیرد، هر فردی را برای استفاده از دارو به منظور تسکین این شرایط ترغیب می کند.

  • درمان‌های خانگی عفونت و درد گوش با چند راهکار ساده

    درمان‌های خانگی عفونت و درد گوش با چند راهکار ساده

    پیاز از ویژگی های ضد عفونی کننده و ضد باکتری سود می برد، و برخی افراد مدعی هستند که گزینه ای خوب برای عفونت های گوش محسوب می شود.

فیلم روز
تصویر روز