Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 16 آذر 1398 - 00:14

تغذيه و ورزش

بازدید: 20251

  • روش های علمی کاهش وزن در ورزشکاران

    روش های علمی کاهش وزن در ورزشکاران

    در ورزشکاران کاهش چربی باید با اصول انجام شود، در غیر این صورت منجر به از دست دادن توده ماهیچه‌ای می‌گردد. در این مقاله به راهکارهای اصولی و عوارض اقدامات غیراصولی در این زمینه می‌پردازیم.

  • چه بخوریم؟ چگونه بدویم؟

    چه بخوریم؟ چگونه بدویم؟

    در این مقاله به فواید دویدن از جنبه‌های مختلف پرداخته و بسته به اینکه چه هدفی از دویدن مدنظر شماست، غذاهای مناسب برای موارد مختلف را عنوان نموده‌ایم.

  • خوش اندامی با افزایش ضربان قلب

    خوش اندامی با افزایش ضربان قلب

    به تعداد تپش‌های قلب در یک دقیقه، ضربان قلب می‌گویند و این فاکتور، شاخصی مهم برای تعیین سطح تمرینات ورزشی است؛ به وسیله ضربان قلب می‌توان زمان استراحت در تمرینات تناوبی را مشخص کرد.

  • عوامل مؤثر بر انتخاب مواد غذایی در ورزشکاران (قسمت دوم)

    عوامل مؤثر بر انتخاب مواد غذایی در ورزشکاران (قسمت دوم)

    بر اساس مطالعات محدودی که ثبت شده‌اند، شرکت در رقابت‌های ورزشی و افزایش عملکرد یکی از مهمترین عوامل مؤثر بر انتخاب مواد غذایی در ورزش‌های فردی و تیمی می‌باشد.

  • فعالیت بدنی بستر عادات غذایی سالم

    فعالیت بدنی بستر عادات غذایی سالم

    وضعیت تغذیه‌ای بدن از طریق هورمون‌هایی نظیر انسولین و لپتین به هیپوتالاموس ارسال می‌شود. هیپوتالاموس این پیغام‌ها را دریافت نموده و با استفاده از آن‌ها وزن بدن را مدیریت می‌کند.

  • عوامل مؤثر بر انتخاب مواد غذایی در ورزشکاران (قسمت اول)

    عوامل مؤثر بر انتخاب مواد غذایی در ورزشکاران (قسمت اول)

    دانش مربی، نظرات سایر ورزشکاران در تیم ورزشی یا باشگاه و وزن بدن و تصور فرد از اندام، از عوامل مهم و مؤثر بر انتخاب مواد غذایی در ورزشکاران محسوب می‌شود.

  • CLA چربی سوزی سریع؛ ولی پرخطر

    CLA چربی سوزی سریع؛ ولی پرخطر

    مکمل‌های CLA عضلات خشک را بسته به میزان چربی در بدن افزایش می‌دهند و چربی به ویژه در ناحیه شکم کاهش می‌یابد. همچنین موجب افزایش رشد عضلات می‌شود.

  • ۵ برنامه تردمیلی برای چربی سوزی و کاهش وزن سریع

    ۵ برنامه تردمیلی برای چربی سوزی و کاهش وزن سریع

    تمرینات تردمیل می‌تواند یکی از مؤثرترین فعالیت‌های ورزشی برای کالری سوزی باشد. اما چگونه؟ کلید این کار، تناوب در تمرین با برنامه تردمیل است.

  • هنگام بروز آسیب های ورزشی، چه بخوریم!

    هنگام بروز آسیب های ورزشی، چه بخوریم!

    آسیب‌های ورزشی یکی از جنبه‌های اجتناب ناپذیر در فعالیت‌های ورزشی است. احتمال وقوع آسیب در ورزشکاران حرفه‌ای تا افرادی که برای سلامتی ورزش می‌کنند، وجود دارد.

  • هرگز بعد از ورزش حمام نکنید!

    هرگز بعد از ورزش حمام نکنید!

    شاید عجیب به نظر برسد، ولی حقیقت دارد که بعد از ورزش نباید حمام کرد!

  • جلوگیری و درمان لاغری صورت بعد از کاهش وزن

    جلوگیری و درمان لاغری صورت بعد از کاهش وزن

    ساختار صورت انسان به طور قابل توجهی پیچیده است. پوست بر روی لایه‌های چربی زیر پوستی خوابیده است که این لایه‌های چربی بر روی لایه‌های سیستم عضلانی قرار دارند.

  • رمز و رازهای مکمل BCAA

    رمز و رازهای مکمل BCAA

    BCAAs به این خاطر که می‌توانند در عضله اسکلتی اکسید شوند، بی‌نظیر هستند، در حالی که دیگر اسید آمینه‌های ضروری عمدتاً کاتوبولیکی بوده یا در کبد تجزیه می‌شوند.

فیلم روز
تصویر روز