Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 6 مرداد 1403 - 04:56

دكوراسيون

بازدید: 27649

  • اتاق‌های کوچک کودک و ایده‌های طلایی دکوراسیون

    اتاق‌های کوچک کودک و ایده‌های طلایی دکوراسیون

    اگر به دنبال ایده‌های خوب برای اتاق خواب کودک هستید، راه را درست آمده‌اید. همه ما وقتی می‌خواهیم دکوراسیون اتاقی را تغییر دهیم، به دنبال ایده‌هایی هستیم که هم شیک و جذاب باشند و هم تا جای ممکن در فضا صرفه‌جویی

  • گیاهان مناسب برای اتاق خواب کودک ( قسمت اول )

    گیاهان مناسب برای اتاق خواب کودک ( قسمت اول )

    کودکان فرشته‌های روی زمین هستند و روح انسان با بودن در کنار این فرشته‌ها به آرامش می‌رسد پس با مراقبت ویژه از آنان، کودکانی شاد و سرزنده و با انگیزه به جامعه تحویل دهیم.

  • ده رنگ آرامش‌بخش و ملایم در اتاق خواب کودک

    ده رنگ آرامش‌بخش و ملایم در اتاق خواب کودک

    آیا دوست دارید که فضایی آرام‌بخش و دنج برای فرزند خود ایجاد کنید؟ برای انجام این کار در قدم نخست باید به رنگ غالب محیط دقت کنید.

  • ایده‌هایی برای  طراحی اتاق کودک به رنگ صورتی

    ایده‌هایی برای طراحی اتاق کودک به رنگ صورتی

    سایه‌های صورتی این اتاق، ملایم و روشن است. شاید بهتر باشد بگوییم که رنگ دیوارها، هلویی است و روی آنها طرح گل‌های لیمو (زرد) مانند خورشیدهای کوچک و درخشان، به چشم می‌خورد.

  • ایده های صورتی برای اتاق کودکان

    ایده های صورتی برای اتاق کودکان

    اتاق کودک با رنگ صورتی یک انتخاب کلاسیک برای فرزندان دختر خانواده است. نوعی زنانگی، معصومیت و طراوت همزمان در این رنگ دیده می‌شود. در سال‌های اخیر، از این رنگ برای اتاق بزرگسالان نیز استفاده می‌شود.

  • ایده‌های جذاب برای طراحی اتاق نوجوان

    ایده‌های جذاب برای طراحی اتاق نوجوان

    دکوراسیون اتاق نوجوان بهتر است با توافق نظر پدر و مادر و فرزند انجام شود. نوجوانان در این مرحله سنی، باید بتوانند نظرات مستقل خود را ارائه دهند. فضای اتاق آنها بازتابی از ذائقه و شخصیت در حال رشد

  • 18 ایده خوب برای ایستگاه مشق کودکان

    18 ایده خوب برای ایستگاه مشق کودکان

    تکلیف نوشتن برای بسیاری از کودکان از پیش دبستانی شروع می‌شود. گاهی شروع این موضوع دلهره و هراسی به جان بچه‌ها می‌اندازد که بدون شک بخش زیادی از آن را به والدین خود منتقل می‌کنند.

  • 24 روش برای سامان‌دهی داخل کشوها و کمدها

    24 روش برای سامان‌دهی داخل کشوها و کمدها

    نظم دادن و سامان‌دهی داخل کمدها و کشوهای اتاق خواب کودک اگر با رعایت برخی اصول انجام شود، می‌تواند فضای زیادی در اختیار شما قرار دهد. این کار باعث می‌شود که هم فضای بیشتری داشته باشید و هم

  • ایده‌های جذاب برای طراحی اتاق خواب کودک ( قست سوم )

    ایده‌های جذاب برای طراحی اتاق خواب کودک ( قست سوم )

    این اتاق جذاب، دیدنی و آرام‌بخش است. تم آسمانی آن احتمالا کودک شما را شیفته خود می‌کند. تختی که با طناب از سقف آویزان است، رنگ و شکل دیوارها و کف اتاق و پرنده‌هایی که به طناب‌ها متصل هستند و ... نفس کودک‌تان را بند خواهد آورد.

  • ایده‌های جذاب برای طراحی اتاق خواب کودک ( قسمت دوم )

    ایده‌های جذاب برای طراحی اتاق خواب کودک ( قسمت دوم )

    چه‌ها که از مرحله نوزادی و نوپایی می‌‌گذرند، کم‌کم نیاز به حریم شخصی و یک اتاق مخصوص خودشان پیدا می‌‌کنند. کودکان وقتی به این مرحله از استقلال می‌‌رسند، خواسته‌ها و انتظارات خود را ابراز می‌‌کنند

  • ایده‌های درخشان از طراحی اتاق خواب کودک

    ایده‌های درخشان از طراحی اتاق خواب کودک

    بچه‌ها که از مرحله نوزادی و نوپایی می‌‌گذرند، کم‌کم نیاز به حریم شخصی و یک اتاق مخصوص خودشان پیدا می‌‌کنند. کودکان وقتی به این مرحله از استقلال می‌‌رسند، خواسته‌ها و انتظارات خود را ابراز می‌‌کنند و در مورد اتاق خواب

  • طراحی اتاق خواب کودکان دخترها و پسرها با رنگ آبی

    طراحی اتاق خواب کودکان دخترها و پسرها با رنگ آبی

    رنگ آبی در دکوراسیون اتاق کودک چه مزایایی دارد؟ چه تاثیری بر روان کودک می‌گذارد؟ چه سایه‌ها و رنگ‌هایی می‌تواند با آبی ترکیب شود تا یک فضای هماهنگ دلخواه را ایجاد کند؟

فیلم روز
تصویر روز