Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 6 مرداد 1403 - 05:25

اخبار تغذیه و سلامت

بازدید: 53035

  • فلفل دلمه‌ای

    فلفل دلمه‌ای

    فلفل دلمه‌ای (به انگلیسی: Bell pepper) نوعی فلفل شیرین است از خانواده سیب‌زمینیان که به رنگ‌های قرمز، زرد، سبز و نارنجی یافت می‌شود. از ویژگی‌های آن این است که به تندی دیگر گونه‌های فلفل نیست.

  • سه مغزدانه مغذی : بادام، بادام زمینی و بادام هندی

    سه مغزدانه مغذی : بادام، بادام زمینی و بادام هندی

    مغزدانه‌ها از جمله مواد غذایی مقوی هستند که در هرم رهنمودهای غذایی ایرانی به همراه حبوبات یک گروه غذایی را تشکیل داده‌اند. سه ماده غذایی از این گروه عبارتند از بادام، بادام زمینی و بادام هندی

  • نوشیدنی‌های انرژی‌زا را بهتر بشناسیم

    نوشیدنی‌های انرژی‌زا را بهتر بشناسیم

    نوشيدنی انرژي‌زا برای اولين بار در دهه 60 میلادی در اروپا و آسيا به عنوان نوشیدنی افزايش‌دهنده انرژي به بازار معرفی شد. نوشيدني‌هاي انرژي‌زا به نوشيدني‌هايي گفته مي‌شود كه عملكرد مغزي و نيز كارايي ورزشي را بالا مي‌برند.

  • غذاهای حاوی تری گلیسیرید بالا که باید از آنها اجتناب کنید!

    غذاهای حاوی تری گلیسیرید بالا که باید از آنها اجتناب کنید!

    بشقاب خود را با سبزیجات کم نشاسته پر کنید که باعث افزایش تری گلیسیرید شما نمی شود، از جمله گل کلم، قارچ و کلم پیچ. از مصرف غذاهای حاوی قندهای ساده مانند فروکتوز خودداری کنید. این غذاها باعث افزایش سطح تری گلیسیرید می شوند.

  • ۱۰ خاصیت شگفت انگیز ساقه گیلاس

    ۱۰ خاصیت شگفت انگیز ساقه گیلاس

    ساقه گیلاس از قرن‌ها پیش در طب سنتی استفاده می‌شود. این قسمت از گیلاس خاصیت ملین دارد و از التهاب، احتباس آب و ورم بدن جلوگیری می‌کند و بری سم زدایی بدن نیز بسیار مفید است.

  • فواید بی‌نظیر سیب زمینی برای سلامتی

    فواید بی‌نظیر سیب زمینی برای سلامتی

    سیب زمینی برای تنظیم سطح قند خون و کلسترول نیز مفید است.

  • مهم‌ترین خواص و بهترین زمان مصرف لیمو شیرین

    مهم‌ترین خواص و بهترین زمان مصرف لیمو شیرین

    لیمو شیرین یک نوع میوه مرکباتی است که درخت آن در مناطق گرمسیری رشد می‌کند. این میوه دارای پوستی زرد و موش‌مانند، با داخلی شیرین و عصاره دار است. لیمو شیرین به عنوان یک ماده غذایی، منبع خوبی از ویتامین C

فیلم روز
تصویر روز