Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 1 آبان 1403 - 02:42

آشپزی

بازدید: 185980

  • سوپ پیازچه

    سوپ پیازچه

    ابتدا جو را به همراه آب مرغ وچند ليوان آب روی حرارت مناسب بگذاريد تا بجوشد، سپس هويج ها را رنده كرده و به آن اضافه می كنيم. در انتها قارچ ها و پيازچه های خرد شده را به همراه کمی کره تفت داده و به سوپ اضافه كرده و اجازه می دهيم

  • پلو چغاله و مرغ

    پلو چغاله و مرغ

    برنج را از ۲ ساعت قبل خیس کنید. در یک قابلمه مقداری آب بریزید و روی حرارت قرار دهید. وقتی جوش آمد، برنج را داخل آن بریزید. صبر کنید تا برنج آماده آبکشی شود، سپس آن را در سبدی بریزید و کنار بگذارید.

  • پیراشکی شویدی

    پیراشکی شویدی

    1 عدد تخم مرغ را داخل کاسه ای ریخته و با استفاده از چنگالی بزنید تا زرده و سفیده با هم مخلوط شود. بعد شیر ولرم را به آن افزوده و با همزن دستی مخلوط کنید.پودر خمیر ترش، یک دوم پیمانه آب ولرم و شکر را داخل کاسه ای ریخته و با هم مخلوط کنید.

  • طرز تهیه سوپ عدس و هویج پاییزی

    طرز تهیه سوپ عدس و هویج پاییزی

    سوپ عدس و هویج جزو خوراک‌های مقوی و برای روزهای پاییزی انتخاب مناسبی است.

  • طرز تهیه ته‌چین آلو اسفناج

    طرز تهیه ته‌چین آلو اسفناج

    ته‌چین آلو اسفناج یکی از انواع ته‌چین‌های خوشمزه و مجلسی ایرانی است که از ترکیب پلو با اسفناج، مرغ، پیازداغ، آلو و... تهیه می‌شود.

  • لیست غذاهای سریع با سیب زمینی و نان

    لیست غذاهای سریع با سیب زمینی و نان

    سیب زمینی هر جورش خوشمزه‌ است! شاید برای یکبار هم که شده این جمله را از کسی شنیده باشید یا خودتان گفته باشید، اما واقعا همین طور است. به دلیل فرهنگ و نوع طبخ غذا در جامعه ایران که همواره دوست داریم غذاها را با نان میل کنیم

  • طرز تهیه ترشی بادمجان خاص و خوشمزه

    طرز تهیه ترشی بادمجان خاص و خوشمزه

    ترشی بادمجان یکی از ترشی‌های بسیار خوشمزه و پر طرفدار ایرانی است که انواع گوناگونی دارد و با مواد و سبزیجات مختلف تهیه می‌شود. ترشی بادمجان را معمولا با روش‌های متفاوتی تهیه می‌کنند که همگی خوشمزه هستند.

  • سوپ گشنیز تبریزی + طرز تهیه

    سوپ گشنیز تبریزی + طرز تهیه

    سوپ گشنیز تبریزی یکی از انواع سوپ‌های خوشمزه و مقوی ایرانی است که از ترکیب سبزیجات با گشنیز تازه تهیه می‌شود.

  • شله ماهی بوشهری

    شله ماهی بوشهری

    سبزیها را پاک کنید ، بشویید و آبکش کنید تا آبش برود سپس ساطوری کنید. پیاز را به صورت نگینی خرد کنید و با کمی روغن تفت دهید.

  • پیکاتای مرغ با سس مخصوص

    پیکاتای مرغ با سس مخصوص

    پیکاتای مرغ با سینه مرغ تهیه می شود و به لطف سس آن لطیف و آبدار است. به طور کلی برای تهیه پیکاتای مرغ از سینه مرغ استفاده می شود. از آنجایی که این قسمت نسبتاً خشک گوشت مرغ است، پس از جذب طعم سس، از نظر بافت و طعم عالی است.

  • آش سیرابی

    آش سیرابی

    تمام حبوبات را به طور جدا گانه از شب قبل خیس کنید و چند بار آبش را عوض کنید تا نفخشان گرفته شود و سریعتر بپزند.

  • انواع نمک خوراکی و کاربرد آن در آشپزی +عکس

    انواع نمک خوراکی و کاربرد آن در آشپزی +عکس

    ترکیب کلرید سدیم (NaCl) نمک نامیده می‌شود که معمولا به‌صورت دانه‌های ریز یا خرده‌های کریستالی زبر در دسترس است. نمک از قدیمی‌ترین طعم‌دهنده‌ها و نگهدارنده‌های مواد غذایی محسوب می‌شود.

فیلم روز
تصویر روز