www.zendegionline.ir
امروز شنبه 8 بهمن 1390 ، ساعت
Logo Enلگوی فارسی وب سایت موسسه فرهنگی دنیای تغزیه و سلامت
صفحه نخست نشریه های الکترونیک فروشگاه الکترونیکی سر مقاله عضویت اتاق مشاوره بانک متخصصین آرشیو اخبار درباره ما تماس با ما
 
آشپزباشيخدمات شهریدنياي سلامتدنياي زناندنياي تغذيهبهار زندگيكودك سالم اتاق مشاوره بانک اطلاعات متخصصان
برای مشاهده مجله آشپزباشي ، شماره 61 کلیک نمایید .
برای مشاهده مجله خدمات شهری ، شماره 17 کلیک نمایید .
برای مشاهده مجله دنياي سلامت ، شماره 77 کلیک نمایید .
برای مشاهده مجله دنياي زنان ، شماره 76 کلیک نمایید .
برای مشاهده مجله دنياي تغذيه ، شماره 117 کلیک نمایید .
برای مشاهده مجله بهار زندگي ، شماره 13 کلیک نمایید .
برای مشاهده مجله كودك سالم ، شماره 186 کلیک نمایید .
برای مشاهده و استفاده از مطالب اتاق مشاوره کلیک نمایید .
برای استفاده از بانک اطلاعات متخصصان کلیک نمایید .
به وب سايت موسسه فرهنگي دنياي تغذيه و سلامت خوش آمديد
زمستان
نام کاربری
کلمه عبور


کلمه عبور را فراموش کرده ام
 
 
روزنامه عصر ايرانيان 1000 دستور
گياهان چاپ گل آذين
 
جدید ترین عناوین خبری

تاثیر رنگ در رژیم غذایی
نتایج تحقیقات گروهی از دانشمندان سوئیسی نشان می‌دهد که استفاده از بشقابهای قرمز موجب کم خوری می‌شود.به گزارش مهر...[ ادامه خبر‌ ]

سلول‌های بنیادی ممکن است به دید افراد نابینا کمک کنند
دانشمندان می‌گویند دو زن نابینای قانونی (دید کمتر از یک دهم) پس از دریافت یک درمان تجربی با استفاده از سلول‌های بنیادی رویانی...[ ادامه خبر‌ ]

به راحتی شکم‌‌تان آب می‌شود اگر...
یکی از مشکلات چاقی تجمع چربی‌ها در ناحیه شکم است اما گاهی اوقات بدون آن‌که چاق باشید شکمی برجسته دارید. اگر دچار این...[ ادامه خبر‌ ]

روغن ماهی اعصاب آسیب دیده را ترمیم می‌کند
پزشکان در یک مطالعه تازه تاکید کردند اسیدهای چرب امگا -3 که در روغن ماهی یافت می‌شوند قابلیت آن را دارند که از آسیب‌های...[ ادامه خبر‌ ]

گردو، مسکنی طبیعی برای دل‌پیچه
برگ و پوست گردو مقوی و تصفیه کننده خون است و خوردن گردو از ایجاد سنگ کلیه و سنگ کیسه صفرا جلوگیری می‌کند.مغز گردو دارای...[ ادامه خبر‌ ]

پيش از خواب شبانه غذاي سنگين نخوريد
یك روانشناس بالینی به سالمندان توصیه كرد كه پیش از خواب شبانه از خوردن غذای سنگین خودداری كنند تا اختلالی در خواب شبانه ...[ ادامه خبر‌ ]

كاهش خطر سكته مغزي با مصرف سبزيجات و ميوه
يك فوق تخصص جراحی قلب و عروق گفت: مصرف سبزیجات و میوه جات خطر سكته قلبی عروقی و مغزی را تا 17درصد كاهش می دهد...[ ادامه خبر‌ ]

چای به کاهش فشار خون کمک شایانی می‌کند
یک پژوهش جدید در استرالیا نشان می‌دهد که مصرف چای می‌تواند به کاهش چشمگیر فشار خون کمک کند.به گزارش خبرنگار اجتماعی ...[ ادامه خبر‌ ]

تغییرات مغزی باعث اختلال نارساخوانی کودکان می‌شود
تحقیقات جدید ثابت کرد که تغییرات مغزی باعث بروز اختلال نارساخوانی (دیسلکسیا) در کودکان می شود.نارساخوانی شکلی از عقب‌ماندگی...[ ادامه خبر‌ ]

درمان ایمپلنت نباید قبل از سن رشد انجام شود
رئیس یازدهمین کنگره انجمن پریودنتولوژی ایران گفت: هم‌اکنون ایمپلنت جزء درمان‌های لوکس محسوب نشده و اکثراً از آن استفاده ...[ ادامه خبر‌ ]

کلیه حقوق این سایت متعلق به موسسه فرهنگی دنیای تغذیه و سلامت می باشد.( استفاده از مطالب با ذکر ماخذ بلامانع است )