Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 29 مهر 1396 - 19:29

تغذيه

بازدید: 20878

  • ضریب هوشی بیشتر،  با تغذیه بهتر

    ضریب هوشی بیشتر،  با تغذیه بهتر

    آهن یكی از املاح اصلی است كه باعث می‌شود كودكان پرانرژی باشند و تمركز فكری بیشتری داشته باشند.

  • تا چه سنی می‌‌توان انتظار قد کشیدن را داشت

    تا چه سنی می‌‌توان انتظار قد کشیدن را داشت

    ویتامین A:موجب رشد و ساختن بافت‌‌ها و استخوان‌‌ها می‌شود و منابع غذایی مهم ان عبارتند از شیر- تخم مرغ – پنیر – سبزیجات نارنجی مثل هویج و کدوی حلوایی که هرچه نارنجی‌تر باشد دارای ویتامین A بیشتری است. ویتامین D:به رشد استخوان و جذب کلسیم و رشد قد کمک می‌‌

  • ویتامین‌ها + کودک شما

    ویتامین‌ها + کودک شما

    ویتامین A به دید بهتر چشم‌ها در تاریکی کمک می‌کند، در حالی که آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند ویتامین C و E و اسید‌های چرب امگا 3، چشم‌ها را سالم نگه می‌دارند.

  • تغذیه در کودکان مبتلا به آسم

    تغذیه در کودکان مبتلا به آسم

    آسم بیماری غیر واگیر ریوی بوده که با تاثیر بر مجاری تنفسی مشکلات مختلفی از جمله تنگی نفس، خس خس و سرفه ایجاد می‌کند که شدت و تعداد دفعات این حملات در افراد مختلف متفاوت می‌باشد.

  • کدام غذاها برای افزایش قد کودکان مفید هستند؟

    کدام غذاها برای افزایش قد کودکان مفید هستند؟

    بسیاری از والدین ممکن است نگران قد کشیدن فرزندان خود در دوران رشد باشند. در این زمینه مطالعات علمی نشان داده‌اند که توجه به برخی از مواد غذایی می‌تواند در افزایش قد کودکان موثر باشد.

  • تغذیه مناسب در کودکان مبتلا به سنگ کلیه

    تغذیه مناسب در کودکان مبتلا به سنگ کلیه

    به طور کلی چهار نوع سنگ کلیه در کودکان شیوع دارند که عبارتند از سنگ‌های کلیه با منشا اگزالات کلسیم، سنگ‌های کلیه با منشا فسفات کلسیم، سنگ‌های اسید اوریکی و سنگ‌های سیستئین.

  • ارتقا سلامت کودکان با ارایه صبحانه و شیر در مدارس

    ارتقا سلامت کودکان با ارایه صبحانه و شیر در مدارس

    صبحانه وعده غذایی مهمی برای كودكان است و چندین مطالعه نشان داده‌اند كه كودكانی كه به طور دایم صبحانه را سرسری می‌گیرند، دریافت كلی كمتری از مواد مغذی مهم دارند.

  • چگونه ناهار مدرسه سالم را تشخیص دهیم؟

    چگونه ناهار مدرسه سالم را تشخیص دهیم؟

    كیفیت ناهارهای مدرسه كاملا بین مدارس مختلف و مناطق مدرسه متفاوت است- برنامه‌های سالم‌تر اغلب آنهایی هستند كه در نواحی مدارس ثروتمندتر هستند كه استطاعت نوآوری را دارند.

  • راهکارهای ایجاد محیط غذایی سالم در مدرسه

    راهکارهای ایجاد محیط غذایی سالم در مدرسه

    نوشیدنی‌هایی كه در هر جای مدرسه ارائه می‌شوند، بهتر است فقط شامل آبمیوه شیرین نشده، شیر، آب بطری شده یا آب‌های معدنی گازدار، شیر كم‌چربی یا بدون چربی یا جانشین شیر باشند.

  • تغذیه دانش‌آموز در یک روز

    تغذیه دانش‌آموز در یک روز

    بر اساس این 6 اصل، رژیم غذایی یک دانش‌آموز باید از صبح تا شب حاوی سه وعده اصلی و حداقل دو تا سه میان وعده کوچک باشد که حتی المقدور یک یا دو میان وعده در زمان مدرسه مصرف شود.

  • تغذیه مناسب در دوران بلوغ

    تغذیه مناسب در دوران بلوغ

    در این دوران رشد خطی قد از 5 سانتی متر در سال به حدود 9/5 سانتیمتر در پسران و 8/3 سانتی متر در سال در دختران خواهد رسید. ترکیب بدن و وزن نیز در نوجوان نیز تغییر زیادی می‌‌یابد.

  • الگوی تغذیه سالم در كودكان

    الگوی تغذیه سالم در كودكان

    نیاز به مواد مغذی در كودكان در سنین مختلف متفاوت است. حال ممكن است این پرسش پیش بیاید كه بهترین الگوی غذایی برای تضمین رشد و تكامل كودكان كدام است؟

فیلم روز
تصویر روز