Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 2 شهریور 1396 - 11:27

تغذيه

بازدید: 19699

  • کودکان و چربی های مورد نیازشان

    کودکان و چربی های مورد نیازشان

    دسرها و تنقلات، منابعی از چربی‌های مصرفی برای کودکان و نوجوانان هستند. همچنین کودکان با مصرف محصولات شیرکامل و گوشت‌های پرچربی مانند سوسیس و گوشت قرمز، چربی دریافت می‌کنند.

  • جلوی گرمازدگی بچه ها را بگیرید

    جلوی گرمازدگی بچه ها را بگیرید

    گرمازدگی به ویژه در کودکان حائز اهمیت است. آنها در این فصل بیشتر به خوراکی‌های آماده روی می‌آورند و البته از آنجایی که بسیار پرجنب و جوش هستند، احتمال گرمازدگی در آنها بالا می‌رود.

  • راهکارهایی جهت انتخاب نوشیدنی سالم برای کودکان

    راهکارهایی جهت انتخاب نوشیدنی سالم برای کودکان

    یك لیوان كوچك از آبمیوه 100 درصد، ویتامین‌ها و مواد معدنی را تامین می‌كند، در حالیكه یك لیوان شیر با وعده‌های غذایی یا با غلات به تضمین مصرف كافی پروتئین و كلسیم كودك‌تان كمك می‌كند.

  • نوشیدنی های كافئینه تهدید جدید سلامت برای کودکان

    نوشیدنی های كافئینه تهدید جدید سلامت برای کودکان

    در اوایل زندگی كودكان را در معرض محرك‌های اعتیادآور حتی انواع خفیف آن قرار دادن، غیر ضروری و به طور بالقوه مضر است. چون بدن كودكان كوچك‌تر است، به اثرات كافئین حساس‌تر است.

  • نوشیدنی های گازدار و شیرین شده، بمب سلامتی کودکان

    نوشیدنی های گازدار و شیرین شده، بمب سلامتی کودکان

    نگاهی به شیرین‌كننده مورد مصرف در بیشتر نوشیدنی‌های غیرالكلی بیندازیم، شربت ذرت دارای فروكتوز بالا. این شیرین‌كننده حدود 30 سال پیش به عنوان گزینه‌ای ارزان به جای سوكروز یا شكر رواج یافت.

  • کودکان آب میوه واقعی بنوشند!

    کودکان آب میوه واقعی بنوشند!

    نوشیدنی‌های متعددی در بازار وجود دارد كه "نوشیدنی‌های آبمیوه" و دارای چند درصد آبمیوه هستند و اغلب در مورد طعم‌دهنده‌های میوه و ویتامین‌ها و مواد معدنی‌شان بزرگنمایی می‌شود.

  • اهمیت و فایده مصرف انگور برای کودکان

    اهمیت و فایده مصرف انگور برای کودکان

    بهتر است انگورهایی که در یخچال نگهداری می‌شوند، مدت کوتاهی بیرون یخچال قرار گیرند تا درجه حرارت آنها به درجه حرارت محیط نزدیک شود و سپس توسط کودکان استفاده گردند.

  • تغذیه کودکان ورزشکار در تابستان

    تغذیه کودکان ورزشکار در تابستان

    والدین کودکانی که ورزش می‌کنند باید توجه نمایند که کودک آنها علاوه بر یک رژیم غذای متنوع باید وعده‌های غذایی قبل، طی و بعد از ورزش را نیز به طور مناسبی استفاده نماید.

  • اهمیت فوق العاده آب و هیدراسیون در کودکان

    اهمیت فوق العاده آب و هیدراسیون در کودکان

    اگر كودكان آب بیشتری را نسبت به آنچه دریافت می‌كنند از دست بدهند، می‌توانند دهیدراته شوند، شرایطی كه می‌تواند از سردردها و بی‌حالی جزئی تا بیماری‌های بالقوه تهدید كننده حیات باشد.

  • شیر: بهترین نوشیدنی برای کودکان

    شیر: بهترین نوشیدنی برای کودکان

    با مصرف حدود 3 لیوان شیر در روز، كه هر یك حاوی تقریبا 300 میلی‌گرم كلسیم است، كودكان 8 ساله و كمتر از آن می‌توانند نیاز توصیه شده روزانه كلسیم‌شان را برآورده سازند.

  • نکات آموزشی تغذیه کودک نوپا

    نکات آموزشی تغذیه کودک نوپا

    ریخت و پاش‌های غیرقابل اجتناب هنگام صرف غذا می‌تواند ناراحت‌كننده باشد و والدین باید در یك خط باریك بین آموزش رفتار مناسب و اجازه به كودكان برای لذت بردن از غذا حركت كنند.

  • تغذیه برای تقویت بینایی کودکان

    تغذیه برای تقویت بینایی کودکان

    قرار دادن غذاهایی که باعث تقویت بینایی کودکان می‌شوند، در برنامه غذایی آنها، ضروری است. چشم‌های کودکان با مصرف برخی مواد مغذی و غذاها، بهبود می‌یابد و تقویت می‌شود.

فیلم روز
تصویر روز