Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 17:43

رژیم لاغری، چاقی

بازدید: 25596

 

 

  • رژیم غذایی بعد از جراحی اسلیو

    رژیم غذایی بعد از جراحی اسلیو

    جراحی اسلیو حدوداً تا 80 درصد حجم معده را کاهش می‌دهد. متخصص تغذیه تصمیم می‌گیرد که بیمار تغذیه دهانی را شروع نماید یا به حمایت‌های تغذیه روده‌ای و یا حتی وریدی نیازمند می‌باشد.

  • ۵ نوشیدنی لاغرکننده برای آب کردن شکم و پهلو

    ۵ نوشیدنی لاغرکننده برای آب کردن شکم و پهلو

    آب سبزیجات منبع فیبر و مواد مغذی مورد نیاز بدن در دوران رژیم لاغری هستند و بهترین نوشیدنی برای لاغری است. در این مطلب با 5 نوشیدنی جادویی برای لاغر شدن و کاهش سایز ژهلوها و شکم آشنا می شوید

  • آیا مصرف مواد ترش باعث لاغری می‌شود یا چاقی؟

    آیا مصرف مواد ترش باعث لاغری می‌شود یا چاقی؟

    سرکه به دلیل PH پایینی که دارد و محیط اسیدی که فراهم می‌کند، مانع رشد باکتری‌ها در مواد خوراکی می‌شوند و فرآیند گندیدگی و پوسیدگی خوراکی‌ها را متوقف می‌کند.

  • علل پنهان عدم موفقیت در کاهش وزن

    علل پنهان عدم موفقیت در کاهش وزن

    هر عادت اشتباهی به آسانی می‌تواند مانع کاهش وزن شده یا دلیل برگشت اضافه وزنی باشد که با مرارت از دست داده‌اید. ادامه تعدادی از این عادات اشتباه غذایی و راه حل آنها را خواهیم داشت.

  • در مورد جراحی باریاتریک بیشتر بدانیم

    در مورد جراحی باریاتریک بیشتر بدانیم

    شیوع چشمگیر چاقی به همراه تعداد زیادی از افراد که از برنامه های کاهش وزن نتیجه ای حاصل نکرده اند، منجر به افزایش پیشرونده در انجام انواع جراحی های باریاتریک شده است.

  • بازگشت وزن پس از جراحی بای پس معده

    بازگشت وزن پس از جراحی بای پس معده

    ابتلا به اضافه وزن و چاقی، در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته به مرز اپیدمی رسیده و تا کنون هیچ نشانی از ثابت ماندن و یا کاهش آمارهای ابتلا به این معضل، مشاهده نشده است.

  • خطر چربی دور شکم و روش های مقابله با آن

    خطر چربی دور شکم و روش های مقابله با آن

    امروزه بیش از 70 درصد افراد بالغ بالای 20 سال دچار اضافه وزن هستند. در ضمن حدود 40 درصد این افراد دارای چاقی بوده و شاخص توده بدنی آنها بیشتر از 30 می باشد.

  • در ایام نوروز مراقب وزنتان باشيد

    در ایام نوروز مراقب وزنتان باشيد

    در طول تعطیلات اولین هدف شما در مورد سلامتی تان باید این باشد که افزایش وزن نداشته باشید. در هنگام تعطیلات نوروز هدف غیر منطقی برای کاهش وزن خود قرار ندهید، زیرا در صورت عدم موفقیت نا امید شده و بعد از ایام تعطیلات رژیم را کنار خواهید گذاشت.

  • تعطیلات کم کالری

    تعطیلات کم کالری

    تعطیلات، فرصتی مناسب برای در کنار هم بودن و جشن گرفتن می‌‌باشد. اما برای برخی افراد، زمانی برای افزایش وزن و چاق شدن است.

  • با اضافه وزن بعد از عید چه کار کنیم

    با اضافه وزن بعد از عید چه کار کنیم

    اگر در ایام نوروز روزی 4-5 عدد شیرینی و‌ 1-2 کاسه آجیل استفاده می‌کنید که قبلا این کار را نمی‌کردید، باید بدانید هر شیرینی ممکن است حدود 20-40 کیلو کالری انرژی تولید کند و هر 10 عدد مغز مخلوط می‌تواند حدود 40-45 کیلوکالری انرژی تولید کند.

  • نوروز بدون افزايش وزن

    نوروز بدون افزايش وزن

    اگرچه اكثر این روزها حال و هوای نوروزی پیدا كرده و همه آماده استقبال از عید و بهار می‌‌شوند، اما بسیار افرادی هستند كه نگران افزایش وزن و چاقی هستند. شاید همین مسئله شیرینی این ایام را برای این افراد تلخ نماید.

  • رهایی از چربی های دور گردن

    رهایی از چربی های دور گردن

    گردن نقش مهمی در زیبایی افراد ایفا می کند. بیشتر مردم، به آن توجه کرده و نگران ظاهر گردن خود می‌باشند و به کیلنیک‌های پزشکی و زیبایی رفته تا از دست چربی‌های دور گردن خود رها شوند.

فیلم روز
تصویر روز