Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 20 آذر 1396 - 09:03

رژیم لاغری، چاقی

بازدید: 22701

 

 

  • 20 نكته در مورد چاقی

    20 نكته در مورد چاقی

    لیپتین، هورمون كاهش‌دهنده احساس گرسنگی است. این هورمون از طریق سلول‌های چربی به رگ‌های خونی فرستاده می‌شود.

  • تغييرات ساده با اثرات بزرگ

    تغييرات ساده با اثرات بزرگ

    آیا به دنبال یافتن راه‌هایی ساده برای سالم زندگی كردن هستید؟ با كمك این سه تغییر كوچك تفاوت عجیب و بزرگی در مورد ظاهر خودتان و احساسی كه نسبت به خودتان دارید ایجاد كنید.

  • لاغری با رژیم غذایی 3 ساعته

    لاغری با رژیم غذایی 3 ساعته

    رژیم لاغری سه ساعته، دقیقا برعکس رژیم های روزه گرفتن عمل می کند. این رژیم غذایی به وسیله کارشناس تناسب اندام به نام جرج کروز، ابداع شده است و طبق این برنامه شما باید 5 بار در روز- هر سه ساعت یکبار- غذا به همراه کمی دسر مصرف کنید.

  • رژیم غذایی "زنان فرانسوی چربی نمی خورند"

    رژیم غذایی "زنان فرانسوی چربی نمی خورند"

    دو روز اول این رژیم باید در حالت نیمه روزه قرار داشته باشید و فقط می توانید سوپ تره فرنگی و آب فراوان مصرف کنید. پس از دو روز باید سبزی، ماهی، میوه و آب بیشتری به رژیم تان اضافه کنید.

  • اهمیت وعده های غذایی

    اهمیت وعده های غذایی

    يكي از اقدامات مهم در جهت پيشگيري از اضافه وزن و چاقي يا در رژيم‌‌هاي لاغري اصلاح رفتار‌‌هاي غذايي افراد است. بسياري از بيماري‌‌ها مانند ديابت، فشار خون، بيماري‌‌هاي قلبي و چربي خون به نحوه تغذيه افراد مرتبط هستند.

  • چاقی و روغن زیتون

    چاقی و روغن زیتون

    روغن زیتون به دلیل دارا بودن اسید اولئیک دارای اثرات ضد ترمبوز بوده و موجب کاهش مرگ ومیر ناشی از بیماری‌‌های قلبی و عروقی در مقایسه با کشورهای غربی می‌‌شود. مطالعات متعدد نشان داده است که مصرف روغن زیتون باعث کاهش شاخص‌‌های التهابی و افزایش ظرفیت آنتی اکس

  • کاهش وزن ثابت مطلوب

    کاهش وزن ثابت مطلوب

    به نظر می‌‌رسد که داشتن برنامه منظم و ثابت در مصرف غذا و کاهش وزن سریع در یک برنامه کنترل وزن برای حفظ تغییرات در طولانی مدت مهم است.

  • رژیم غذایی برای فشارخون

    رژیم غذایی برای فشارخون

    فشارخون بالا یا‌‌هایپر تانسیون به فشارخون بر روی دیواره‌‌های شريانی شما اشاره دارد. با گذشت زمان، فشارخون بالا می‌‌تواند آسیب عروق خونی ایجاد کند.

  • تاثیر چربی های رژیم غذایی بر سلامت

    تاثیر چربی های رژیم غذایی بر سلامت

    بزرگسالان چاقی که از سوخت و ساز مطلوبی برخوردار هستند و در رژیم غذایی شان چربی‌‌های غیراشباع فراوان وجود دارد و همچنین از چربی‌‌های اشباع، بسیار کم مصرف می‌‌کنند، می‌‌توانند کلسترول کلی بدن شان را تا 10 نمره کاهش دهند.

  • مقابله با گرسنگی در رژیم های کاهش وزن

    مقابله با گرسنگی در رژیم های کاهش وزن

    گرسنگی یکی از چالش‌‌های بزرگ در رژیم‌‌های کاهش وزن است خصوصا در افراد چاق‌تر که بدلیل ترشح انواعی از هورمون‌‌های بافت چربی که در این افراد بیشتر است کنترل اشتها مشکل تر خواهد شد.

  • رژیم لاغری بر اساس نوع شخصیت

    رژیم لاغری بر اساس نوع شخصیت

    اگر بتوانید نوع شخصیت خود را به خوبی بشناسید، می توانید عادت ها و رفتارهای غلط خود را تشخیص دهید و به منظور کاهش وزن و داشتن زندگی بهتر، آنها را تصحیح نمایید.

  • مشخصات رژیم غذائی چاقی و لاغری علمی و استاندارد

    مشخصات رژیم غذائی چاقی و لاغری علمی و استاندارد

    افزایش وزن و چاقی اثرات نامطلوبی همچون ایجاد دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی و سرطان‌ها را به همراه دارد. استفاده از سایت‌های تغذیه‌ای گوناگون توسط افراد افزایش یافته است.

فیلم روز
تصویر روز