Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 28 مهر 1400 - 19:13

رژیم لاغری، چاقی - صفحه 2

بازدید: 55407

 

 

  • با این پنج راهکار عجیب وزن خود را کاهش دهید

    با این پنج راهکار عجیب وزن خود را کاهش دهید

    در این مطلب یک سری قواعد قدیمی برای رژیم را ذکر و آن‌ها را رد کرده‌ایم و در عوض قواعد جدیدی پیش روی شما قرار داده‌ایم.

  • اما و اگرهای میان وعده‌های غذایی

    اما و اگرهای میان وعده‌های غذایی

    در اینجا لازم است تفکیکی بین واژه‌های مفید و ضروری قائل شویم. مواد غذایی مفید به موادی اطلاق می‌شود که به سلامت و شادابی و نشاط انسان کمک می‌کنند و موجب برقراری وضعیت بهتری در سلامت شخص می‌شوند، اما مواد ضروری

  • غذاهای با کالری منفی

    غذاهای با کالری منفی

    مردم گاهی اوقات در مورد غذاهای با کالری منفی صحبت می‌کنند، اما از آنجا که کالری واحد اندازه‌گیری انرژی است، چیزی به نام کالری منفی وجود ندارد. برخی از غذاهای کم‌کالری وجود دارند که برای هضم به مقدار انرژی‌ای

  • نسخه تغذیه برای پیشگیری از کرونا

    نسخه تغذیه برای پیشگیری از کرونا

    عملکرد سیستم ایمنی بدن نقشی مهمی در پیشگیری از بیماری‌های تنفسی از جمله بیماری ویروس کرونا دارد. عامل ابتلا به این ویروس، بیماری‌های زمینه‌ای مثل دیابت و بیماری‌های ریوی، بیماری‌های قلبی، سوء‌تغذیه

  • راز زیاد غذا خوردن چیست؟

    راز زیاد غذا خوردن چیست؟

    مطالعه‌ای که در مجله Neuron منتشر شد، در مورد عملکرد سلول‌های عصبی گلوتاماتریک در موش‌ها گزارش شد. این سلول‌ها در ناحیه جانبی هیپوتالاموس مغز قرار دارند، مرکزی که رفتارهای با انگیزه از جمله تغذیه را تنظیم می‌کند.

  • فواید و عوارض پیاده‌روی با شکم خالی

    فواید و عوارض پیاده‌روی با شکم خالی

    پیاده روی یک فعالیت بدنی بسیار مفید برای کنترل وزن، سلامت قلب و عروق و سایر بیماری‌هاست.

  • برای کاهش وزن پایدار چه کنیم؟

    برای کاهش وزن پایدار چه کنیم؟

    کاهش وزن یکی از سخت‌ترین کارها برای هر فردی است و از آن سخت‌تر پایدار ماندن این کاهش وزن است. برای اغلب ما رژیم گرفتن و کاهش وزن همیشه مانند یک مسیر رفت‌وبرگشت است. هر قدر بیشتر تلاش می‌کنیم

  • نا امنی غذا؛ ابر چالش تغذیه ( قسمت دوم )

    نا امنی غذا؛ ابر چالش تغذیه ( قسمت دوم )

    گفتگوی اختصاصی زندگی آنلاین با دکتر مجید حاجی فرجی، متخصص تغذیه بالینی و رژیم‌درمانی، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران

  • بخور و نخورهای فصل پاییز؛ از شربت لیمو و عسل تا میوه‌های ترش

    بخور و نخورهای فصل پاییز؛ از شربت لیمو و عسل تا میوه‌های ترش

    مزاج فصل پاییز سرد و خشک است بنابراین باید از مصرف غذا‌هایی کـه سردی و خشکی زیاد دارند، پرهیز کرد.

  • تأثیر رنگ و اندازه بشقاب بر دریافت غذایی

    تأثیر رنگ و اندازه بشقاب بر دریافت غذایی

    شواهد ثابت کرده‌اند که سبک زندگی و عوامل محیطی در ایجاد چاقی مؤثر هستند. یکی از عوامل محیطی که در ایجاد چاقی مؤثر است، پرخوری است که می‌تواند منجر به دریافت بیش از حد انرژی شود. طی 30 سال گذشته

  • ردپای چاقی در بروز بسیاری از بیماری‌ها

    ردپای چاقی در بروز بسیاری از بیماری‌ها

    رئیس انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران با اعلام افزایش ۵.۵ برابری افراد چاق و دو برابر شدن مرگ‌های زودرس ناشی از بیماری‌های مرتبط با چاقی گفت: روند پرخوری و بی‌تحرکی در کشور نگران کننده است.

  • ۱۰ شام رژیمی خوشمزه که نباید از دستشان بدهید

    ۱۰ شام رژیمی خوشمزه که نباید از دستشان بدهید

    شام یکی از وعده‌های غذایی مهم است که نباید حذف شود. در صورتی که شام نخورید، فاصله آخرین وعده غذایی روزتان با اولین وعده غذایی روز بعد زیاد می‌شود که نتیجه آن گرسنگی عصبی، حالت تهوع و خواب ناآرام شبانه است.

فیلم روز
تصویر روز