Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 18:19

26
مهر
موقع آمپول زدن اضطراب می‌گیرم

موقع آمپول زدن اضطراب می‌گیرم

سلام، من پسری ۳۰ ساله هستم که موقع آمپول زدن اضطراب می‌گیرم و به ذهنم میاد که ممکنه هوا بکشه یا آمپول اشتباهی توی قسمت ممنوعه زده بشه فلج بشم و در کل آمپول زدن را کارخطرناکی می‌دونم. لطفا یک راه حل کاربردی بیان کنید.

پاسخ ارائه شده توسط: ركسانا خوشابی،‌ كارشناس ارشد مشاوره

سلام، موردی نظیر این مورد حتما باید از نزدیک توسط مشاور یا روانشناس ارزیابی شود. چون ممکن است ریشه‌ها و دلایل این حالت شما موجب ایجاد این ترس شده باشد. گاهی فوبیا، وسواس فکری یا وسواس به طور کلی، افسردگی و اضطراب می‌توانند عوامل زمینه‌ساز این موضوع باشند. بنابراین راه درمان شما می‌تواند دارو درمانی باشد یا حساسیت‌زدایی منظم یا برخی درمان‌های وسواس.

شما باید ابتدا به روانپزشک مراجعه کنید. اگر نیاز به مصرف دارو نباشد برای انجام حساسیت‌زدایی منظم به مشاور یا روانشناس مراجعه کنید. اگر هم دارو لازم بود که دارو می‌تواند با تغییر اساسی در مواد بیوشیمیایی خون و مغز برخی ترس‌ها را درمان کند. به هر حال دادن راهکار بدون ارزیابی بالینی کامل برای مشکل شما خردمندانه نیست. موفق باشید.

 

تعداد بازديد: 877 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سؤالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز