Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 16:50

چربی های سالم

بازدید: 20716

  • با خواص جادویی کره پسته بیشتر آشنا شوید!

    با خواص جادویی کره پسته بیشتر آشنا شوید!

    بهبود سلامت قلب، ارتقای عملکرد چشم، کنترل وزن و پیشگیری از سرطان از مهمترین خواص کره پسته به شمار می‌آیند. کره پسته از آسیاب و تفت دادن پسته خام به همراه شکر یا عسل بدست می آید.

  • روغن زیتون بکر، فرابکر و معمولی

    روغن زیتون بکر، فرابکر و معمولی

    باور متخصصان بر این است که التهابات مزمن علت اصلی بسیاری از بیماری‌ها مانند سرطان، سندرم متابولیک، دیابت، آلزایمر و... هستند. روغن زیتون ضد التهاب است.

  • دانه ای فوق العاده علیه خستگی

    دانه ای فوق العاده علیه خستگی

    سید ضیاءالدین مظهری اظهار داشت: کنجد یکی از بهترین‌ دانه‌های روغنی است؛ دانه‌های کنجد به رنگ‌های سفید، خاکستری و سیاه هستند که نوع سفید این دانه‌ها از همه مرغوب‌تر است.

  • در مصرف آجیل افراط نكنید (1)

    در مصرف آجیل افراط نكنید (1)

    بعضی‌ها معتقدند که حضور آجیل مشکل‌گشا، حتی در حجم کم، در کنار ظرف اصلی آجیل یا روی سفره هفت‌سین، برای صاحبخانه خوش‌یمن خواهد بود و به همین خاطر، کمی هم از این نوع آجیل تهیه می‌کنند.

  • چاقی و روغن زیتون

    چاقی و روغن زیتون

    چاقی مشکل جدی سلامت عمومی است که تبدیل به فاکتور خطر برای بروز تعدادی از بیماری‌‌های مزمن مانند پرفشاری خون، مقاومت انسولین، دیابت و‌‌ هایپرلیپیدمی شده است.

  • آجیل بو داده یا خام؟ (1)

    آجیل بو داده یا خام؟ (1)

    از کودکی با آجیل‌‌ها همراه بوده‌ایم؛ از نخودچی و کشمش که جایزه پدربزرگ‌‌ها و مادر بزرگ‌‌ها بود تا آجیل مشکل گشا و آجیل عید نوروز که هنوز هم بدون این آجیل عید، عید نمی‌‌شود. آجیل می‌‌تواند ترکیبات مختلفی داشته باشد.

  • خرید و نگهداری آجیل عید (1)

    خرید و نگهداری آجیل عید (1)

    با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و تعطیلات عید نوروز بازار خرید آجیل و خشکبار هم رونق می‌گیرد. آجیل از جمله تنقلات ایام عید به شمار آمده که تعداد بسیاری از شهروندان آن را در سبد کالا‌های مورد نیاز نوروزی خود لحاظ می‌کنند.

  • چگونه از آجیل نگه داری کنیم؟

    چگونه از آجیل نگه داری کنیم؟

    کم‌کم به روزهای نوروز نزدیک می‌شویم. یکی از خوراکی‌هایی که در بیشتر خانه‌ها برای این ایام خریداری می‌شود، آجیل و میوه‌های خشک است. برای نگهداری بهتر آنها مقاله زیر را بخوانید.

  • حفظ سلامت پروستات تنها با یک مشت دانه!

    حفظ سلامت پروستات تنها با یک مشت دانه!

    دانه‌ها منبع پروتئین و چربی‌های غیراشباع و طیف گسترده‌ای از موادمعدنی و ویتامین‌ها هستند و به طور کلی از نظر ترکیب مواد مغذی، شبیه مغز دانه‌ها هستند.

  • طول عمر بیشتر با مصرف روغن های گیاهی سالم

    طول عمر بیشتر با مصرف روغن های گیاهی سالم

    تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف روغن‌های مایع مانند روغن زیتون به جای روغن‌های جامد، به کاهش سطح کلسترول خون و سلامت قلب و عروق و پیشگیری از بیماری‌های قلبی کمک می‌کند.

  • دانه های ریز کنجد، درمان مشکل بزرگ کم خونی

    دانه های ریز کنجد، درمان مشکل بزرگ کم خونی

    مصرف مداوم دانه کنجد از بروز کم‌خونی فقر آهن جلوگیری می‌کند و احتمال بروز پوکی استخوان را کاهش می‌دهد. این دانه با ارزش را حتما در برنامه غذایی خود جای دهید.

  • کاربردهای جالب روغن‌های گیاهی

    کاربردهای جالب روغن‌های گیاهی

    ماساژ صورت با روغن بادام تلخ یکی از بهترین شیوه‌‌های طبیعی برای از بین بردن آثار لک، آثار باقی مانده از جوش و سایر آثار پوستی است.

فیلم روز
تصویر روز