Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 10:10

19
تیر
در زمستان چه بپوشیم

در زمستان چه بپوشیم

طراحان لباس توصیه می‌‌کنند برای ایجاد زیبایی بیشتر در لباس‌‌‌های چند لایه، از رنگ‌‌‌های مختلف استفاده شود.

سعیده نوباوه

 

 

 خوش تیپ ماندن در فصل زمستان می‌‌تواند برای برخی از ما دشوار باشد. پوشیدن چندین لایه لباس برای گرم نگه داشتن خود گاه منجر به شلخته به نظر رسیدن می‌‌شود. به همین دلیل هم توجه به اصول صحیح لباس پوشیدن در این فصل نسبت به سایر فصول از اهمیت بیشتری برخوردار است.

طراحان لباس توصیه می‌‌کنند برای ایجاد زیبایی بیشتر در لباس‌‌‌های چند لایه، از رنگ‌‌‌های مختلف استفاده شود. اگر قصد پوشیدن لباسی طرح دار را دارید، بهتر است تنها یک لایه از لباس‌‌‌های شما طرح‌دار باشد و سایر لباس‌‌‌ها رنگی ساده داشته باشند. همچنین بهتر است رنگ‌‌‌های لایه‌‌‌ها با یکدیگر متفاوت باشند اما در عین حال تضاد زیادی با هم نداشته باشند.

بسیاری از افرادی که دوست ندارند لباس‌‌‌های چند لایه بپوشند ترجیح می‌‌دهند از کت‌‌‌های بلند استفاده کنند. کت‌‌‌ها یا کاپشن‌‌‌های بلند همیشه جزئی از لباس‌‌‌های زمستانی بسیاری از خانم‌‌‌ها بوده است. کت‌‌‌های بلند، از لحاظ اصول مد و لباس امن‌تر هستند. زیرا گاه پوشیدن چند لایه لباس، اگر با تخصص کافی همراه نباشد، موجب بی‌نظم به نظر رسیدن فرد می‌‌شود.

معمولا رنگ‌‌‌های تیره نظیر مشکی، خاکستری و قهوه‌ای برای کت‌‌‌های بلند مناسب‌تر هستند اما رنگ‌‌‌های روشن از جمله کرم نیز گزینه‌‌‌های خوبی هستند. البته امسال، طراحان لباس به رنگ قرمز توجه ویژه‌ای داشته‌اند. شما نیز اگر می‌‌خواهید خیلی با مد پیش بروید، می‌‌توانید از این رنگ استفاده کنید، هر چند از این رنگ نمی‌توان در هر مکان و برای هر مناسبتی استفاده کرد.

هر چند فصل زمستان در ظاهر فصلی چالش برانگیز در حوزه مد و لباس است، اما با توجه به چند نکته ساده می‌‌توانید در عین گرم نگه داشتن خود، ظاهری شیک و جذاب نیز داشته باشید.

کت از پوست شتر هیچگاه قدیمی نمی‌شود

شاید تصور کنید که کت‌‌‌هایی که از پوست شتر تهیه شده‌اند خیلی وقت است که از مد افتاده‌اند. اما اینگونه نیست. هنوز هم بسیاری از طراحان مشهور جهان این جنس را برای طراحی کت انتخاب می‌‌کنند. رنگ خاص و زیبای این جنس جذابیت خاص برای شما ایجاد می‌‌کند و در عین حال که با بسیاری از رنگ‌‌‌های دیگر هماهنگی خوبی دارد، گرمای خوبی را نیز برای شما فراهم می‌‌کند.

کاپشن‌‌‌های پر را فراموش نکنید

 یکی از گرم ترین، به روز ترین و در عین حال راحت ترین لباس‌‌‌های زمستانی، کاپشن‌‌‌های پر هستند. هرچند این نوع کاپشن‌‌‌ها در بازار انواع گوناگونی دارند و گاه برخی از آنها از الیاف دیگری تهیه شده اند، اما کاپشن‌‌‌های پر واقعی بسیار برای فصول سرد سال مناسب هستند. علاوه بر کاربرد، ظاهر زیبایی نیز دارند، خصوصا اگر طول قد آنها بلند باشد.

کمربندهای پهن در زمستان مفید هستند

 یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد در زمستان با آن مواجه هستند، چاق و حجیم به نظر رسیدن است. پوشیدن پالتوها یا کاپشن‌‌‌های بزرگ و ضخیم به همراه لایه‌‌‌های دیگر لباس می‌‌تواند در نظر بیننده شما را بزرگتر نشان دهد. اگر می‌‌خواهید از نظر بصری ظاهر خود را تغییر دهید، بهتر است از یک کمربند استفاده کنید.

به شما توصیه می‌‌کنیم هنگام خرید پالتو یا کاپشن به دنبال گزینه‌‌‌هایی باشید که کمربند دارند اما حتی اگر خود لباس نیز کمربند ندارد، شما می‌‌توانید خودتان کمربندی پهن و با رنگ مناسب انتخاب کنید و بر کمرتان ببندید تا در عین حال که گرمای بدنتان را حفظ می‌‌کنید، باریکی کمر خود را نیز نشان دهید.

 شال‌گردن را دست کم نگیرید

 پوشیدن کت‌‌‌های حجیم و چکمه‌‌‌های بزرگ می‌‌تواند اندام شما را بیش از حد بزرگ و سر و گردن شما را بیش از اندازه کوچک نشان دهد. برای ایجاد توازن بیشتر، بهتر است از شال‌گردن استفاده کنید. جنس شال‌گردن می‌‌تواند از پشم یا هر جنس دیگری که شما دوست دارید باشد. اما همین تکه به ظاهر کم اهمیت، می‌‌تواند در ظاهر شما تفاوت مهمی ایجاد کند. 

 

برچسب ها: لباس زمستانی، خوش تیپی، لباس های چند لایه، لباس های رنگی، لباس های ساده، کت، لباس های زمستانی، کاپشن‌‌‌ها تعداد بازديد: 1260 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز