Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 19:09

7
دی
آنا نعمتی با ظاهری متفاوت در مسکو

آنا نعمتی با ظاهری متفاوت در مسکو

آنا نعمتی بعد از بازی در فیلم "انارهای نارس" همراه با مجید رضا مصطفوی کارگردان این فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مسکو حضور یافته است.

آنا نعمتی بعد از بازی در فیلم "انارهای نارس" همراه با مجید رضا مصطفوی کارگردان این فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مسکو حضور یافته است. آنا نعمتی از جمله بازیگرانی است که در حوزه مد و طراحی لباس فعالیت میکند و به همین علت معمولا با ظاهری متفاوت از سایر بازیگران دیده می شود.

این بار در فستیوال بین المللی فیلم مسکو، آناهیتا نعمتی با ظاهری زیبا و فاخر و با لباسی حضور یافته که از نظر حجاب و پوشش اسلامی و همینطور طراحی کاملا فکر شده انتخاب شده است. در سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مسکو ۳۴ کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران، روسیه، آلمان، اسپانیا و فرانسه نیز حضور یافته اند. سه فیلم ایرانی "انارهای نارس"به کارگردانی مجید رضا مصطفوی در بخش مسابقه ، استرداد به کارگردانی علی غفاری در بخش دور نزدیک و فیلم برف به کارگردانی مهدی رحمانی در بخش " اثر روسی" فیلم هایی هستند در جشنواره حضور یافته اند.

برای دیدن صفحه اینستاگرام خانم آنا نعمتی به این آدرس مراجعه نمایید:  Instagram: annanemati

برچسب ها: خبرهای اینستاگرام، اینستاگرام آنا نعمتی، جشنواره فیلم مسکو، فستیوال فیلم مسکو، لباس آنا نعمتی تعداد بازديد: 1397 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز