Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 28 فروردین 1403 - 23:14

17
بهمن
بسته موضوعی 103: مکمل های ورزشی را بیشتر بشناسیم

بسته موضوعی 103: مکمل های ورزشی را بیشتر بشناسیم

مطالعه این بسته از زندگی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مکمل‌های غذایی و ورزشی، میزان مصرف مکمل‌های ورزشی و عوارض جانبی این مکمل‌ها سودمند است.

هرچند امروزه با افزایش اطلاعات و آگاهی ورزشکاران مصرف مکمل‌های ورزشی کاهش یافته است، اما همچنان سطح مصرف حاضر هم تاحدودی نگران کننده است. مطالعه این بسته از زندگی آنلاین و آگاهی از برخی عوارض جانبی این مکمل‌ها می‌تواند دید وسیعی را پیش روی خوانندگان و به ویژه ورزشکاران عزیز قرار دهد.

 

هرچند که امروزه با افزایش اطلاعات و آگاهی ورزشکاران مصرف این مکمل‌ها کاهش یافته است اما همچنان سطح مصرف حاضر هم تاحدودی نگران کننده است.همه چیز درباره مكمل‌های غذايی ورزشی و دوپينگ: در این مقاله به مکمل‌های غذایی و ورزشی، موارد مصرف آنها و تفاوت مکمل غذایی با غذا پرداخته شده است.

مکمل‌های ورزشی، فواید و مخاطرات: در این مطلب، به نکاتی در مورد مواد نیروزا، مکمل‌های ورزشی، مکمل‌های بدن‌سازی و ... اشاره شده است.

مکمل‌ها در ورزش پرورش اندام: در این مقاله به بیان توضیحاتی پیرامون برخی از مکمل‌ها نظیر کارنوزین، ZMA و CLA پرداخته شده است.

نگاهی به عوارض مکمل‌های ورزشی: این مطلب به بیان نکاتی در مورد انواع مکمل‌های پرمصرف پرداخته است.

داروهای محرک: آمفتامین، کوکائین و کافئین، از جمله داروهای محرکی هستند که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

کراتین، مکملی برای قدرت و سرعت، نه استقامت!!: در این مقاله به متابولیسم کراتین، میزان و دوره مصرف مکمل کراتین، ترکیبات، انواع مختلف و عوارض جانبی کراتین پرداخته شده است.

کراتین بی‌ضرر نیست!: این مطلب به بررسی مهم‌ترین اثرات کراتین پرداخته است.

 

برچسب ها: مکمل، کافئین، مکمل غذایی، کوکائین، مکمل های ورزشی، کراتین، آمفتامین، دوپینگ، عوارض مکمل ورزشی، داروهای محرک تعداد بازديد: 844 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز