Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 19:34

18
مهر
خانم ها به این هشت مدل کفش نیاز دارند

خانم ها به این هشت مدل کفش نیاز دارند

انتخاب کفش مناسب یکی از موضوعات مهم در زندگی روزمره خانمهاست و به حدی اهمیت دارد که گاه به یک وسواس زنانه با گزینه های پر اشتباه تبدیل می شود.

بیشتر خانم‌ها علاقه خاصی به کفش دارند و این علاقه سبب می‌شود با وجود داشتن چندین مدل کفش در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف همچنان به خرید و جمع آوری کفش‌های زنانه جدید علاقمند هستند، کفش‌هایی که شاید هیچ کاربردی برایشان نداشته باشند یا حتی به اندازه کافی راحت نباشند تا پوشیده شوند.

به خاطر داشته باشید تعداد کفش‌هایی که شما برای زندگی روزمره و موقعیت‌های خاص نیاز دارید محدود است و نیازی نیست که ده‌ها مدل کفش بی‌کیفیت را با هزینه بالا تهیه کنید. این چند مدل کفش که در این مقاله معرفی می‌شوند تنها مدل‌هایی هستند که یک خانم به آن‌ها نیاز دارد و فقط کافی است از همین مدل‌ها یک یا دو جفت با کیفیت بالا تهیه و استفاده کنید.

 

کفش کتانی

حتی اگر اهل ورزش و باشگاه رفتن هم نباشید، داشتن حداقل یک جفت کفش کتانی برای شما یک ضرورت است و حتما به آن نیاز خواهید داشت. کفش‌های کتانی یکی از کاربردی‌ترین مدل‌های کفش هستند که با طراحی‌های جدید و زیبای زنانه دیگر جای بحثی را باقی نمی‌گذارند. این کفش‌ها را هم برای فعالیت‌های ورزشی، هم پیاده‌روی روزانه و حتی محیط کار می‌توان پوشید بدون آن که بیش از حد راحت و ورزشی به نظر برسید. برای خانم‌های بالای چهل سال بهتر است از کتانی مشکی یا سفید ساده استفاده کنند تا هم با لباس‌های باشگاه هماهنگ باشد و هم بتوان آن را با لباس‌های بیرون هم پوشید.

 

کفش اداری

این کفش نوعی کفش با پاشنه دو تا سانتی ساده است که استایل خانمانه دارد اما به اندازه کافی راحت هست که برای ایستادن و راه رفتن در محیط کار مورد استفاده قرار گیرد بنابراین هر خانمی به یک جفت از این مدل کفش نیاز دارد. اگر برای محل کار خود نمی‌خواهید کفش پاشنه بلند بپوشید که از نظر پزشکی کار درستی هم هست، برای این که همچنان مرتب و شیک به نظر برسید کفش اداری را انتخاب انتخاب کنید.

 

کفش عروسکی

کفش کفش عروسکی به ویژه برای خانمهای قد بلند مورد استفاده بیشتری دارد و حتی می‌تواند کاربرد مجلسی هم داشته باشد چون ترکیب آن با دامن و لباس مجلسی کوتاه زیبا خواهد بود. این مدل کفش را می‌توان با شلوار جین هم پوشید. در انتخاب کفش عروسکی حتما به کیفیت آن دقت کنید و جنسی را انتخاب کنید که کاملا نرم و راحت باشد و در انتخاب رنگ هم ترجیحا سراغ رنگ‌های خنثی مثل کرم و … بروید تا در هماهنگ کردن آن‌ها با لباس‌ها مشکلی نداشته باشید. فقط توجه داشته باشید که کفش های تخت و بدون پاشنه را نباید برای پیاده روی های کوتاه مورد استفاده قرار دهید.

 

کفش پاشنه بلند رنگ پا

کفش پاشنه بلند زنانه بی‌خطرترین انتخاب شما برای کفش رسمی یا کفش مجلسی است. این مدل کفش را می‌توانید در مهمانی‌ها یا حتی جلسات جدی هم بپوشید و هم به قد خود اضافه کنید تا بیشتر جدی گرفته شوید و هم پاهای خود را کشیده‌تر و اندام خود را زیباتر جلوه دهید. اگر قصد انتخاب یک جفت کفش پاشنه بلند برای خود دارید و فقط می‌خواهید یک جفت از این مدل داشته باشید پیشنهاد ما این است که رنگی را برای کفش خود انتخاب کنید که نزدیک‌ترین رنگ به رنگ پوستتان باشد. این رنگ کفش هم با همه لباس‌های شما هماهنگ می‌شود و هم به علت ایجاد خطای دید باعث می‌شود پاهای شما کشیده‌تر دیده شود.

 

 کفش پاشنه بلند مشکی

کفش پاشنه بلند رنگ پا شاید برای همه موقعیت‌ها قابل استفاده نباشد و برای شرایط خاصی شما به یک جفت کفش پاشنه بلند که رسمی‌تر باشد نیاز خواهید داشت و در واقع این کفش پاشنه بلند کلاسیک مشکی یکی از اجزای ضروری در کمد لباس‌های زنانه به شمار می‌رود. برای انتخاب این مدل کفش بهتر است سراغ مدل‌های ساده و مینیمال که فاقد تزئین و چیزهای اضافه هستند بروید چون این نوع کفش‌ها همیشه مد روز هستند و با هر لباسی به راحتی هماهنگ می‌شوند. جالب است بدانید که کفش پاشنه بلند مشکی را می‌توان با شلوار جین، شلوار مشکی و یا هر نوع لباس مجلسی پوشید.

 

صندل زنانه

همیشه فصل تابستان با پوشیدن صندل رسمیت پیدا می‌کند و بدون این کفش‌های راحت و خنک تحمل گرما در این فصل کار ساده‌ای نیست. صندل مجلسی که کاربرد مشخص خود را دارد و نمی‌تواند برای پیاده‌روی و … استفاده شود اما هر خانمی برای کامل کردن مجموعه‌ کفش‌های خود نیاز به یک جفت صندل پاشنه کوتاه دارد که هم راحت باشند و هم پاها را خنک نگه دارند. این نوع صندل را می‌توان همه جا از مسافرت گرفته تا مهمانی‌های دوستانه پوشید تا زمانی که احتمال بارندگی وجود نداشته باشد. صندل را نیز مانند بقیه مدل‌های کفش در رنگ‌های خنثی انتخاب کنید تا به راحتی با بقیه لباس‌هایتان هماهنگ شوند.

 

بوت ساق کوتاه

وقتی صحبت از بوت می‌شود همه به یاد روزهای سرد زمستان می‌افتند اما یک جفت بوت ساق کوتاه ساده کلاسیک می‌تواند کامل کننده هر استایلی باشد. بنابراین داشتن بوت ساق کوتاه به همه خانم‌ها توصیه می‌شود. این بوت‌ها را با هر لباسی می‌توانید بپوشید از دامن و پیراهن گرفته تا شلوار جین تنگ و لگینگ. اگر مطمئن نیستید چه زمانی باید بوت ساق کوتاه بپوشید فقط کافی است این نکته را مد نظر داشته باشید: این بوت‌ها را زمانی باید بپوشید که می‌خواهید مدت زیادی سرپا باشید و راه بروید اما پوشیدن کفش‌های دیگر مثل صندل هم ریسک زیادی دارد.

 

بوت بلند

هرچند این مدل بوت جزو مدل‌هایی است که گاهی مد می‌شود و گاهی از مد می‌افتد اما با توجه به کاربردهای زیادی که دارند همه خانم‌ها حتما به یک جفت از این بوت‌ها نیاز دارند. مدل‌های پاشنه بلند این بوت را بسته به جنسی که دارند می‌توان هراه با دامن و پیراهن در مهمانی‌ها پوشید و مدل‌های بدون پاشنه آن برای پوشیدن در روزهای سرد و برفی همراه پالتو و شلوار جین تنگ بسیار مناسب است و بدون آن که تلاش زیادی کرده باشید شما را به یک خانم شیک‌پوش تبدیل می‌کند. بوت بلند را ترجیحا در رنگ مشکی تهیه کنید تا پاها را لاغر و کشیده نشان دهد. همچنین قسمت‌های بالایی بوت بهتر است قابل تنظیم باشد تا بتوانید آن را اندازه کنید.

برچسب ها: صندل، سلامتی، انتخاب مناسب، شیک پوشی، کفش و کتانی، راحتی پا تعداد بازديد: 547 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز