Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 08:20

16
اردیبهشت
بسته موضوعی 37: بهار؛ فصلی برای حجامت

بسته موضوعی 37: بهار؛ فصلی برای حجامت

در بسته موضوعی شماره 37 زندگی آنلاین، به تعریف حجامت، تاریخچه و اثرات درمانی آن پرداخته شده است.

حجامت اصطلاحا به روشی از خونگیری گفته می‌شود كه از آن در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها و تقویت بدن در برخورد با بیماری‌ها می‌‌توان بهره برد.

برای آگاهی بیشتر از آن، بسته موضوعی 37 زندگی آنلاین را حتما مطالعه نمایید.

 

حجامت چیست؟: در این مقاله در مورد تعریف حجامت، تاریخچه آن در ایران و مکانیسم اثر حجامت در درمان بیماری‌ها توضیحاتی بیان شده است.

معجزه حجامت در سلامت: اگر می‌خواهید در خصوص فواید و بهترین زمان حجامت، اینکه چه افرادی می‌توانند حجامت کنند و چه افرادی نمی‌توانند از این روش بهره ببرند و نیز اثرات حجامت بر روی زیبایی اطلاعاتی بدست بیاورید،‌ این مقاله را از دست ندهید.

سلامتی با حجامت: در این مطلب، در مورد تاریخچه و فیزیوپاتولوژی حجامت بحث شده است.

فواید حجامت در سلامتی: با خواندن این مقاله‌، با اصول مهم در زمینه حجامت از قبیل مواد غذایی مفید قبل از حجامت، مکان و زمان مناسب حجامت، آثار درمانی حجامت و ... آشنا می‌شوید.

بادكش‌ درمانی يا حجامت خشك: اگر می‌خواهید از روش‌های بادکش یا حجامت خشک آگاهی پیدا کنید،‌ این مقاله را بخوانید.

زالو درمانی و حجامت: در این مطلب، تاریخچه حجامت،‌ زالودرمانی، ویژگی‌های زالو در تصفیه خون، روش استفاده و نگهداری از زالو و ...مورد بحث قرار گرفته‌اند.

 

 

برچسب ها: زالو درمانی، فواید حجامت، تاریخچه حجامت، خواص درمانی حجامت، بادکش درمانی، حجامت خشک، حجامت و سلامتی تعداد بازديد: 1135 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز