Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 17:29

13
آبان
رفتار با دوقلوها

رفتار با دوقلوها

من دو دختر دوقلو هفده ماهه دارم . که هر دوی آنها هنگام بازی موی همدیگه را میکشن و هر دوی آنها بهم حساس و حسادت دارن و همچنین بعد از مدتی بازی با اسباب بازیهایشان سراغ مبلها و میزها رفته و تمایل به بازی روی آنها دارند و لجبازی بسیار میکنند ممکنه من را راهنمایی کنید که با رفتار آنها چه کنم؟؟ آیا رفتار آنها عادی است؟؟؟

پاسخ ارائه شده توسط: ركسانا خوشابی،‌ كارشناس ارشد مشاوره

رفتار دوقلوهای شما چندان هم غیر عادی نیست و مقتضی سن آنها است. به نظر می‌رسد خود شما بیشتر خسته و کم‌حوصله شده‌اید که حق هم دارید. نکته مهم در تربیت دو قلوها این است که بین آنها فرق نگذارید تا به هم حسادت نکنند. معمولا دو قلوها از نظر اخلاقی فرق دارند و یکی از آنها آرام‌تر است. اگر شما هوای فرزند آرام‌تر را بیشتر داشته باشید فرزند دیگر حسادت می‌کند. رفتار شما نباید به طور ثابت به نفع یکی و به ضرر دیگری باشد. اما این که از مبل‌ها بالا می‌روند طبیعی است. اگر بتوانید هر روز آنها را به جایی ببرید که انرژی‌شان با بازی تخلیه شود آرام‌تر می‌شوند

 

تعداد بازديد: 583 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سؤالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز