Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 22:47

1
آذر
شخصیت‌شناسی بر اساس شیوه‌ی بسته‌بندی کادو!

شخصیت‌شناسی بر اساس شیوه‌ی بسته‌بندی کادو!

در زندگی همه ما، آدم‌های عزیزی هستند که به مناسبت‌های مختلف یا حتی گاهی بدون بهانه، برای آن‌ها هدیه می‌خریم، اما به احتمال زیاد و تا حالا به رابطه ویژگی‌های شخصیتی افراد و این‌که هدیه خود را به چه شکل به دیگران می‌دهند، توجه نکرده‌اید!

در زندگی همه ما، آدم‌های عزیزی هستند که به مناسبت‌های مختلف یا حتی گاهی بدون بهانه، برای آن‌ها هدیه می‌خریم، اما به احتمال زیاد و تا حالا به رابطه ویژگی‌های شخصیتی افراد و این‌که هدیه خود را به چه شکل به دیگران می‌دهند، توجه نکرده‌اید!

خرید کادو و شیوه کادو کردن برای بعضی افراد اصلا مهم نیست و بعضی دیگر، بعد از خرید هدیه با دقت و وسواس زیادی طرح کادو را انتخاب و سپس با ملاحظات بسیار، هدیه را به دیگران تقدیم می‌کنند.

روان‌شناسان دانشگاهی در توکیو با بررسی شیوه کادو کردن و شخصیت افراد، به نتایج جالبی درباره رابطه بین آن‌ها رسیده‌اند که در ادامه در این باره خواهید خواند. در خور ذکر است بعضی از این نکات، ممکن است برای همه افراد صدق نکند.

اگر دقیق و تمیز کادو می‌کنید

اگر شما همیشه دقت می‌کنید تا هدیه‌ای که برای دیگری می‌برید، به زیبایی هرچه تمام‌تر کادو شده باشد، جزو افراد دقیق و با نظم در زندگی محسوب می‌شوید. چنین افرادی معمولا بلند پرواز و خانواده دوست هستند.

اگر جزو این دسته هستید باید بدانید مدیر خوبی خواهید بود و دیگران می‌توانند روی نصیحت‌ها و پیشنهاد‌های شما برای دست‌یابی به موفقیت‌های بیشتر حساب کنند. در ضمن، هیچ چیزی بیشتر از خانواده برای شما اهمیت ندارد و با همه قدرت هر کاری انجام می‌دهید تا آن‌ها را خوشحال کنید.

اگر هدیه را درون سبد می‌گذارید

اگر شما دوست دارید که به جای کادو کردن، هدیه را در یک سبد بگذارید و تزیین کنید یعنی شما فردی بسیار اجتماعی هستید و دوستان و آشنایان زیادی دارید. این خصوصیت نشان می‌دهد فردی آرام و خونسرد هستید که تصور دیگران درباره شما، برایتان اهمیت چندانی ندارد. با این حال، ظاهر برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا فکر می‌کنید زیبایی هدیه تان را باید در ظاهر هم نشان دهید.

اگر در روزنامه می‌پیچید

اگر شما دوست دارید هدیه‌ای را که برای دیگری می‌برید، در کاغذ روزنامه بپیچید، فردی به شدت اقتصادی و البته اهل عمل هستید. چنین افرادی معمولا، درون‌گرا هستند، اما در عین حال از گذراندن زمان با دوستان‌شان لذت می‌برند. این دسته از افراد تصور می‌کنند زیرکی، مهم‌ترین ویژگی شخصیتی‌شان است و مدام دنبال افزایش دانش و کسب اطلاعات جدید هستند.

شخصیت‌شناسی بر اساس شیوه بسته‌بندی!

اگر هدیه را منحصر به فرد کادو می‌کنید

اگر شما هر بار برای خودتان یک کاغذ کادوی متفاوت طراحی یا به طور مثال، پرینتی رنگی از نقشه جهان را به عنوان کاغذ کادو استفاده می‌کنید، فردی متفکر و مراقب رفتارهایتان هستید. چنین افرادی، هرچند معمولا قوی هستند، اما کمی لجباز و در عین حال در مقابل دیگران نیز همدل هستند.

اگر نوع کاغذ کادو را اشتباه انتخاب می‌کنید

اگر در زمینه کادو کردن، همیشه باید عذرخواهی کنید، زیرا معمولا کاغذ کادویی نامتناسب را انتخاب می‌کنید، نشان می‌دهد فرد خودجوشی هستید. بعضی افراد ممکن است شما را فرد دمدمی مزاجی بدانند، اما شما هر جا لازم باشد قابل اعتماد خواهید بود. در ضمن فردی هستید که دیگران می‌توانند روی شما حساب کنند و در کنارتان به آن‌ها خوش بگذرد.

اگر با چیز‌های دم دستی کادو می‌کنید

اگر شما برای کادو کردن هدیه خود از هر چیزی که دم دست باشد، استفاده می‌کنید یعنی حوصله فکر کردن ندارید، اما اعتماد به نفس بالایی دارید. به احتمال زیاد شما ترجیح می‌دهید فردی خانه‌نشین باشید و هیچ وقت مرکز توجه نباشید.

افرادی که از چیز‌های دم دستی برای کادو کردن استفاده می‌کنند، معمولا قابل اعتماد نیستند چراکه کمتر به عاقبت رفتارهای‌شان فکر می‌کنند. در ضمن استفاده از چنین شیوه‌ای برای کادو کردن یک هدیه، جلوه بصری زیبایی هم ندارد.

شخصیت‌شناسی بر اساس شیوه بسته‌بندی!

اگر هدیه را بدون کادو می‌دهید

اگر هدیه را بدون کاغذ کادو به همان شکل خودش به دیگران می‌دهید، هرچند به احتمال زیاد باعث ناراحتی طرف مقابل‌تان خواهد شد، اما نشان می‌دهد در زندگی همیشه به جنبه‌های مثبت توجه می‌کنید.

شما فردی هستید که همه چیز را آسان می‌گیرید، بسیار فروتن هستید و برای هر موقعیتی یک راه حل پیدا می‌کنید. البته ممکن است دیگران از بعضی رفتارهایتان ناراحت شوند که این مسئله نیازمند مدیریت شما ست.

اگر سریع و نامرتب کادو می‌کنید

چسب‌های‌کثیف، کاغذ‌هایی که به در ستی تا نشده است، بسته بندی که ظاهر خوبی ندارد و ... از ویژگی‌های کادو کردن سریع و نامرتب است.

هرچند از ویژگی‌های شخصیتی چنین افرادی به عجول بودن باید اشاره کرد، اما این دسته از افراد، معمولا پرشور و هیجانی هم هستند. دیگران چنین افرادی را با انرژی و بازیگوش می‌دانند و برای یک دورهمی خوب، همیشه روی‌شان حساب باز می‌کنند.

 

منبع:روزنامه خراسان

برچسب ها: جعبه کادو، تست شخصیت شناسی، کادو دادن، تزئین کادو، کادو کردن تعداد بازديد: 340 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز