Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 18:58

21
اردیبهشت
ترفند‌های ساده برای خوش تیپ شدن آقایان

ترفند‌های ساده برای خوش تیپ شدن آقایان

هر فردی استایل شخصی خودش را دارد. به عنوان مثال یک نفر دوست دارد که لباس‌هایی طرحدار و رنگی به تن کند، در حالی که فردی دیگر لباس‌های ساده با رنگ‌های خنثی را بیشتر می‌پسندد.

هر فردی استایل شخصی خودش را دارد. به عنوان مثال یک نفر دوست دارد که لباس‌هایی طرحدار و رنگی به تن کند، در حالی که فردی دیگر لباس‌های ساده با رنگ‌های خنثی را بیشتر می‌پسندد. اما آقایانی که در دسته دوم قرار دارند و اکثرا کت‌هایی ساده می‌پوشند، باید کمی احتیاط کنند.

هر فردی استایل شخصی خودش را دارد. به عنوان مثال یک نفر دوست دارد که لباس‌هایی طرحدار و رنگی به تن کند، در حالی که فردی دیگر لباس‌های ساده با رنگ‌های خنثی را بیشتر می‌پسندد. اما آقایانی که در دسته دوم قرار دارند و اکثرا کت‌هایی ساده می‌پوشند، باید کمی احتیاط کنند زیرا پوشیدن لباس‌هایی ساده با رنگ‌هایی خنثی بسیار یکنواخت و کسل کننده بوده و حتی ممکن است که با وجود تمام تلاش‌هایی که برای استایل تان کرده اید، از جذابیت تان بکاهد. برای این منظور، ما ترفند‌هایی را آورده ایم که به کمک آن‌ها می‌توانید به لباس هایتان تنوع دهید. برای آشنایی با آنها، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

دستمال جیبی رنگی بگذارید

یکی از راه‌های ساده‌ای که به کمک آن می‌توانید به ظاهرتان تنوع دهید، استفاده از دستمال جیبی‌های رنگی ست. اگر کت تان تیره است، بهتر است که از دستمال رنگی‌های روشن استفاده کنید، اما اگر کتی روشن دارید، دستمال جیبی تیره هم می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. حواس تان باشد، رنگی که انتخاب می‌کند نباید به رنگ کراوات تان بلکه باید مکمل آن باشد. از انتخاب رنگ‌های بولد و جسورانه نترسید، به خصوص اگر کراوات تان تک رنگ است.

اگر از رنگ‌های روشن خوشتان نمی‌آید، سعی کنید که به جای آن روی طرح دستمال جیبی تمرکز کنید. یک دستمال جیبی طرحدار هم مانند رنگ‌های بولد، به ظاهر شما جذابیت می‌دهد و چشم‌ها را به سمت خود جذب می‌کند.

جوراب‌های رنگی بپوشید

اگر تمام لباس‌هایی که به تن کرده اید، رنگ‌هایی خنثی مانند کرم، خاکستری، سرمه‌ای یا مشکی دارند، می‌توانید به کمک جوراب‌های رنگی به ظاهرتان تنوع دهید. اگر چه جوراب‌های شما خیلی توی چشم نیستید، اما می‌توانند تاثیر خودشان را به خوبی بر کل ظاهرتان بگذارند. البته این تیپ برای مراسم خیلی رسمی مانند جلسات کاری یا مراسم عروسی پیشنهاد نمی‌شود، اما اگر می‌خواهید تیپی نیمی رسمی و در عین حال هیجان انگیز بزنید، می‌توانید از این ترفند استفاده کنید. رنگ هایی، چون جیگری، سبز یشمی یا خردلی می‌توانند انتخاب‌های خوبی برایتان باشند.

از پارچه‌های طرحدار استفاده کنید

یکی از راه‌های ساده‌ای که می‌توانید به بالا تنه تان تنوع دهید، استفاده از کراوات یا پیراهن رنگی و طرحدار است. مهم نیست که کت تان به رنگ تیره است یا روشن، شما می‌توانید در هر دو حالت پیراهن یا کراواتی طرحدار به تن کنید. البته یادتان باشد که یا پیراهن تان را طرحدار بپوشید یا کروات تان را در غیر این صورت شلوغی بیش از حد آن‌ها توی ذوق می‌زند. البته این شرایط استثنا هم دارد، این که یکی از طرح‌ها را ساده‌تر انتخاب کنید. مثلا اگر کراوات تان طرح‌هایی بزرگ و بولد دارد، پیراهن تان را با طرح‌های ساده و ریزتر انتخاب کنید. خوشبختانه طرح‌های متنوعی از خال خالی گرفته تا گلدار و هندسی و راه راه وجود دارد، به طوری که دست تان را در انتخاب باز می‌گذارد.

کمربند رنگی ببندید

کمربند یکی دیگر از اکسسوری‌هایی ست که می‌تواند در ظاهر شما تنوع ایجاد کند. شما می‌توانید چرم کمربندتان را به طرح و رنگ‌های مختلف انتخاب کنید. علاوه بر آن، فلز کمربندتان هم می‌تواند به رنگ‌های مختلف باشد، از این رو دست تان در انتخاب باز است. اگر کل لباس هایتان به رنگ‌های خنثی ست، حتما کمربندی را انتخاب کنید که کمی رنگ داشته باشد، اما اگر پیراهن یا کراوات تان را رنگی انتخاب کرده اید، می‌توانید تنها متناسب با لباس تان، روی رنگ فلز کمربندتان تمرکز کنید.

گیره کراوات بزنید

برای ایجاد تنوع، حتما لازم نیست که تغییرات بزرگی به استایل تان بدهید، حتی گاهی یک اکسسوری کوچک هم می‌تواند تغییرات بزرگی را در ظاهرتان ایجاد کند. مثلا گیره کراوارت اکسسوری ست که می‌تواند در نگاه اول همه چشم‌ها را به سمت خود جذب کند. خوشبختانه تنوع زیادی در طرح و رنگ‌های این اکسسوری وجود دارد که می‌تواند ظاهر شما را از حالتی کسل کننده خارج کند. گیره کراوات تان می‌تواند هم رنگی مکمل رنگ لباس تان داشته باشد و هم رنگی مشابه آن. اما از آنجا که هدف شما ایجاد تنوع در ظاهرتان است، بهتر است که رنگی متفاوت داشته باشد.

کیف یا هر اکسسوری که به دست می‌گیرد را رنگی انتخاب کنید

به اکسسوری‌هایی که در طول روز به دست می‌گیرید، فکر کنید. کیف دستی، کیف پول، چمدان، موبایل و... این لوازم نیز جزیی از ظاهر شما به حساب می‌آیند، بنابراین می‌توانید از آن‌ها هم برای رنگ دادن به ظاهرتان کمک بگیرید. تصور کنید که فردی سر تا پا مشکی پوشیده، اما کیف پولی که به دست گرفته، طرحدار و رنگی ست. آیا همین تضاد، نظر شما را نسبت به ظاهر او تغییر نمی‌دهد؟ بنابراین اگر مجبورید که در طول روز چیزی به دست بگیرید، به رنگ آن فکر کنید. اگر لباس هایتان ساده و بی رنگ است، حتما آن‌ها را رنگی انتخاب کنید تا استایل تان را زیر و رو کند.

 

منبع:برترینها

برچسب ها: شیک پوشی، کت و شلوار، استایل روزمره، قوانین ست کردن لباس، کفش مردانه، دنیای مد و فشن، گره زدن کراوات تعداد بازديد: 624 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز