Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 10:44

18
آذر
بسته موضوعی 122: تلفن همراه؛ دشمن سلامت شما

بسته موضوعی 122: تلفن همراه؛ دشمن سلامت شما

در این بسته از زندگی آنلاین با تعدادی از زیان‌های بی‌شمار استفاده زیاد از تلفن‌های همراه آشنا می‌شوید. مطالعه این بسته را به همه کاربران موبایل پیشنهاد می‌کنیم.

عوارض استفاده از موبایل در دوران بارداری: اگر باردار هستید یا قصد بارداری دارید این مقاله را بخوانید تا با خطرات استفاده از تلفن همراه در بارداری آشنا شوید.

۱۳ خطر استفاده مداوم هدفون و هندزفری: اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که از هدفون به صورت طولانی مدت استفاده می‌‌کنید، شما را به مطالعه عوارض ناشی از استفاده از هدفون، دعوت می‌‌کنیم. 

تاثیرات تلفن همراه بر باروری مردان و زنان: در این نوشته سعی می شود که اثرات تلفن همراه بر روی باروری مردان و زنان مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. 

20 راهکار کاهش عوارض تلفن همراه: در این مقاله با 20 تکنیک کاهش پیامدهای منفی موبایل آشنا می‌شوید. 

محافظت از خود در برابر امواج تلفن همراه: در این مقاله به برخی از راهکارهای محافظت از خود در برابر تشعشعات الکترومغناطیسی متصاعد از این ابزارها اشاره شده است. 

تلفن همراه و اثرات مخرب بر روی مغز: آیا تشعشات تلفن همراه برای سلامتی انسان مضر است؟ برای پاسخ به سوال مطرح شده، این مقاله را بخوانید.

خطرات وای فای روی سلامتی: در اینجا از مضرات وای فای صحبت شده است.

از چه زمانی برای بچه موبایل بخریم؟: استفاده از این وسیله بدون آسیب‌ نیست و باید در سن مناسبی اقدام به تهیه این وسیله برای کودک کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این مقاله توجه نمایید.

 

  

برچسب ها: تلفن همراه، خطرات هندزفری، خطرات هدفون، موبایل و باروری، زیان های تلفن همراه، ضررهای تلفن همراه، زیان های موبایل، ضررهای موبایل، عوارض استفاده از موبایل در بارداری، راه های کاهش خطر تلفن همراه تعداد بازديد: 683 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز