Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 01:15

19
مرداد
بسته موضوعی 88: آشپزخانه رویایی

بسته موضوعی 88: آشپزخانه رویایی

در این بسته با نکات جالب و خواندنی در مورد دکوراسیون آشپزخانه، خرید کابینت و پرده آشپزخانه، مرتب کردن آشپزخانه، رنگ‌آمیزی آشپزخانه، نورپردازی آشپزخانه و ... آشنا می‌شوید.

داشتن آشپزخانه ای منظم و زیبا، آرزوی هر زن خانه داری است. وقتی همه چیز سر جای خودش باشد، کار در آشپزخانه راحت و حتی لذت‌بخش می‌شود.

معمولاً ایجاد تغییرات دكوراسیون در هر خانه، شما را مجبور به پرداخت هزینه‌هایی می‌كند و این هزینه‌ها در آشپزخانه به حداكثر می‌رسد.

تعویض اسباب و وسایل موجود در آشپزخانه مانند كابینت‌ها، پرده‌ها، كف و وسایل برقی، بسیار پرهزینه است.

ولی به روش‌های دیگر نیز می‌توانید آشپزخانه‌تان را عوض كنید و مجبور هم نیستید كه برای ایجاد این تغییرات هزینه زیادی پرداخت كنید و مبلغ زیادی را كنار بگذارید.

روش‌های ساده‌ای برای ایجاد تغییر و تحول و نو تر به نظر رسیدن آشپزخانه وجود دارد. این تغییرات ساده، آشپزخانه قدیمی شما را به محلی جدید و مدرن تبدیل می‌كند. 

به این بسته زندگی‌آنلاین توجه نمایید!

چگونه با کمترین هزینه آشپزخانه‌ای زیبا داشته باشید: با بكارگیری راهكارهای ذکر شده در این مقاله، می‌توانید به آشپزخانه خود رنگ و روئی تازه ببخشید.

آشپزخانه خود را به محیطی گرم و بانشاط تبدیل کنیم: در این مطلب، راهکارهایی برای ایجاد محیطی متفاوت و جالب در آشپزخانه را به شما آموزش می‌دهیم.

استفاده بهینه از فضای داخلی آشپزخانه: در اینجا نکات جالبی در مورد افزایش دادن فضای آشپزخانه بیان شده است.

روش‌های هوشمندانه برای داشتن آشپزخانه‌ای مرتب: در این مبحث، چند پیشنهاد برای داشتن آشپزخانه‌ای مرتب و منظم ارائه شده است.

آشپزخانه رنگین: در این مقاله با طرح‌های مختلف آشپزخانه و تاثیر رنگ‌ها در دکوراسیون آشپزخانه آشنا می‌شوید.

تنوع در آشپزخانه: روش‌های هوشمندانه‌ای برای ایجاد تغییر و تحول و نوتر به نظر رسیدن آشپزخانه وجود دارد که با خواندن این مطلب، از آنها آگاه خواهید شد.

بهترین جنس کابینت آشپزخانه: جنس‌هایی که در این مطلب به شما معرفی می‌شوند، می‌توانند در قسمت‌های مختلف کابینت مثل بدنه و یا درب‌ها استفاده شوند.

ایده‌هایی برای پرده آشپزخانه: اگر می‌خواهید برای آشپزخانه خود پرده‌ای تهیه کنید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نورپردازی در آشپزخانه: برای رسیدن به نور دلخواه خود در آشپزخانه، این مطلب را بخوانید.

مهارت‌های آشپزخانه: در اینجا چند راهکار برای حل مشکلات کدبانوهای عزیز در آشپزخانه بیان شده است.

رفع بوی نامطبوع غذا از آشپزخانه: در اینجا به این سوال، پاسخ داده شده است که چگونه بوی نامطبوع‌ غذا را از آشپزخانه رفع كنیم؟

آموزش دوخت دستگیره آشپزخانه مخصوص فر: با کمی صرف وقت و حوصله، می‌توانید این دستگیره زیبا را خودتان تهیه کنید تا به جذابیت آشپزخانه خود بیفزایید.

آشپزخانه مقوایی: به این تصاویر جالب توجه نمایید!

 

برچسب ها: آشپزخانه، دکوراسیون آشپزخانه، کابینت آشپزخانه، تمیز کردن آشپزخانه، مرتب کردن آشپزخانه، تنوع در آشپزخانه، دوخت دستگیره آشپزخانه، پرده آشپزخانه، مهارت های آشپزخانه، رفع بوی نامطبوع غذا از آشپزخانه تعداد بازديد: 1852 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز