Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 12:33

29
بهمن
چگونه با کمترین هزینه آشپزخانه ای زیبا داشته باشید

چگونه با کمترین هزینه آشپزخانه ای زیبا داشته باشید

دستگیره‌ها را از جنس‌های مختلفی درست می‌كنند مثل برنج، نقره، طلائی، استیل، آهن سفید (گالوانیزه)، نیكل یا كروم. جنس دستگیره‌ها هرچه باشد، باید همه از یك جنس و به یك شكل باشند.

تحريريه آشپزباشی

 

 

اگر حس می‌كنید كه آشپزخانه‌تان نیاز به تغییر و تحول دارد و لازم است دكوراسیون آن را تغییر دهید ولی دستتان خیلی برای انجام این كار باز نیست، با بكارگیری راهكارهای زیر، می‌توانید به آشپزخانه‌ی خود رنگ و روئی تازه ببخشید:
اگر كابینت‌ها و در و دیوار آشپزخانه را رنگ تازه‌ای بزنید، تحول بزرگی به وجود خواهد آمد.

پیش از آغاز رنگ‌آمیزی، مقدمات كار را فراهم كنید تا بهتر نتیجه بگیرید. برای این كه معلوم شود چه نوع رنگی برای دیوارها و كابینت‌ها مناسب است، یك دستمال تمیز را به مقداری الكل آغشته كنیدو به سطح داخلی كابینت یا روی دیوار بكشید.

اگر رنگ دیوار یا كابینت تغییر نكرد، در این صورت رنگ به كار رفته از نوع رنگ‌های روغنی است. در غیر این صورت، دیوار یا كابینت شما با رنگ پلاستیك رنگ شده است. شما می‌توانید روی رنگ پلاستیك، رنگ روغنی بزنید؛ ولی فقط بعضی از انواع رنگ‌های پلاستیك را می‌توان روی رنگ‌های روغنی زد؛ بنابراین به این نكته دقت كنید. پیش از رنگ‌آمیزی هم، دیوارها و كابینت‌ها را به خوبی تمیز كنید. 

روش دوم این است كه فقط درهای كابینت‌ها را عوض كنید. این كار، خیلی كم‌تر از تعویض كلی كابینت‌ها خرج دارد و جلوه‌ی تازه‌ای به آشپزخانه‌ی شما می‌بخشد.

راه دیگر هم، رنگ‌آمیزی درهای كابینت‌هاست. یك دست رنگ جدید برای همه‌ی قفسه‌های آشپزخانه، آن‌ها را قشنگ و چشم‌نواز می‌سازد. 

توجه به لوازم آهنی موجود در آشپزخانه، بسیار مهم است؛ مثلاً دستگیره‌ی در قفسه‌ها و كابینت‌ها را - اگر كهنه شده‌اند - می‌توانید تعویض كنید. دستگیره‌ها را از جنس‌های مختلفی درست می‌كنند مثل برنج، نقره، طلائی، استیل، آهن سفید (گالوانیزه)، نیكل یا كروم. جنس دستگیره‌ها هرچه باشد، باید همه از یك جنس و به یك شكل باشند. 

 

برچسب ها: آشپزخانه مدرن، تغییر و تحول در آشپزخانه، نحوه رنگ آمیزی آشپزخانه، تغییر در کابینت ها، رنگ آمیزی درهای کابینت تعداد بازديد: 2469 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز