Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 28 فروردین 1403 - 21:32

15
دی
طرز تهیه اسپری شوینده اجاق گاز

طرز تهیه اسپری شوینده اجاق گاز

در اینجا طرز تهیه یک نوع اسپری شوینده اجاق گاز ارائه شده است. برای آماده کردن این اسپری، فقط چند ماده که در هر خانه‌ای پیدا می‌شود، نیاز هست. حتما این اسپری معجزه‌آسا را تهیه نمایید.

تحریریه گروه ترجمه زندگی آنلاین

 

معمولا محصولات شوینده اجاق گاز، مملو از مواد شیمیایی مضر هستند.

اما اگر شما یک نوع کم ضرر آن را که در عین حال تمام مواد چربی و سیاهی های روی اجاق تان را بردارد می خواهید، ادامه این مقاله را بخوانید.

مواد لازم برای تهیه اسپری شوینده اجاق گاز

یک عدد بطری اسپری تمیز، یک و نیم فنجان آب، یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی، 10 قطره اسانس خوشبو مانند پرتقال، یک قاشق چایخوری جوش شیرین

طرز تهیه اسپری شوینده اجاق گاز

1- آب را درون بطری اسپری بریزید.

2- اکنون مایع ظرفشویی را به آن اضافه کنید.

مایع ظرفشویی به راحتی چربی ها را پاک می کند.

3- برای اینکه لکه های ایجاد شده توسط پخت غذا را به طور کامل پاک کنید، می توانید کمی هم جوش شیرین به این محلول اضافه کنید.

4- در پایان هم برای خوشبو شدن محلول شوینده تان، به آن اسانس دلخواه بیفزایید که در اینجا از اسانس پرتقال استفاده شده است.

اسپری شوینده آماده است.

هنگام استفاده، ابتدا اسپری را به خوبی تکان دهید و سپس از این مواد کمی به روی محل آلوده از چربی و سیاهی، اسپری کنید و بعد از چند دقیقه با اسفنج، محل را پاک کنید.

می بینید که به چه سرعتی چربی ها و لکه های روی اجاق گازتان تمیز می شوند.

 

برچسب ها: نکات خانه داری، تمیز کردن اجاق گاز، خانه داری، طرز تهیه اسپری شوینده اجاق گاز، تمیز کردن اجاق، روش تهیه اسپری شوینده، تمیز کردن لکه های اجاق گاز، مایع ظرفشویی تعداد بازديد: 1201 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز