Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 18:21

7
مرداد
سکوت کالدرون شکست!

سکوت کالدرون شکست!

دلیل کنار گذاشتن سروش و ملیت مهاجم جدید پرسپولیس اعلام شد.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه از برگزاری اردوی این تیم در ترکیه راضی نیست گفت: امیدوارم در دو روز آینده کار جذب یک مهاجم خارجی تمام شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه از برگزاری اردوی این تیم در ترکیه راضی نیست گفت: امیدوارم در دو روز آینده کار جذب یک مهاجم خارجی تمام شود.
 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه از برگزاری اردوی این تیم در ترکیه راضی نیست گفت: امیدوارم در دو روز آینده کار جذب یک مهاجم خارجی تمام شود.

به گزارش خبرنگار  مهر، گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه می خواهیم به کارمان احترام بگذاریم می خواهم که گفتگو با رسانه ها قبل یا بعد از تمرین باشد. چون با نظم تمرین تفاوت دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اردوی ترکیه این تیم در ترکیه و اینکه آیا از این اردو راضی هستید یا خیر افزود:  راضی نه! چون انتظار داشتیم چهار بازی در آنجا برگزار کنیم اما نشد. ولی بعد از اردو همه چیز خوب بود.

وی درباره جذب نشدن مهاجم خارجی پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم این اتفاق تا ۴۸ ساعت آینده بیفتد.

سرمربی پرسپولیس درباره لیست مازاد این تیم افزود: بازیکنانی که تازه وارد هستند باعث می شوند تیم قویتر شود. آنها فیکس تیم ملی هستند. من خودم دوست داشتم در خدمت همگی باشم اما قوانین محدود کننده لیگ مانع از این اتفاق شد. من باید طبق مسئولیتم کار کنم.

وی درباره تاخیر در جذب مهاجم خارجی تاکید کرد: من با باشگاه در آخرین صحبتم راجع به یک آفریقایی و یک برزیلی صحبت کردم. مابقی اسامی از کانال من نیست.

کالدرون در این باره تاکید کرد: منتطرم تا ۴۸ ساعت آینده مهاجم مدنظر بیاید. من خواستم بازیکنی که برای این پست می گیریم قد بلند باشد. من باشگاه را برای خرید قطعی هم تحت فشار نگذاشتم. آنها می توانند قرضی او را بگیرند. مهاجم خارجی بهتر است یک سال بیاید و خودش را نشان دهد سپس هر اتفاق دیگری رخ دهد.

وی درباره تعویق در شروع رقابت های لیگ برتر تاکید کرد: این به نفع ماست.

کالدرون درباره مشکلات مالی خود و بازیکنان با باشگاه پرسپولیس افزود: من در رابطه با وضعیت مالی بازیکنانم چیزی نمی دانم. خودم هم مدت کوتاهی است آمدم و اطلاعی از جزئیات ندارم.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره ادعای برخی پیشکسوتان که این تیم به اندازه کافی نیروی هجومی دارد افزود: غیر ازعلی علیپور بازیکن جوان خوبی در خط حمله داریم اما آنها هم نیاز به زمان دارند تا خودشان را نشان دهند. بارسا و رئال با جوان ها قهرمان شدند.

وی در ادامه راجع به اینکه گفته بود وحید امیری قصد دارد در خط حمله بازی کند افزود: درباره وحید چنین چیزی نگفتم.

کالدرون درباره اینکه گفته می شد سروش رفیعی را به دلیل کندی در ارسال پاس های رو به جلو نخواسته است افزود: نه! با توجه به کاراکترهای وحید امیری و سروش رفیعی باید یکی را انتخاب می کردم. من باید آمار را می دیدم و انتخاب می کردم. وضعیت و آمار سال قبل آنها را بررسی کردم و انتخاب کردم.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال جدایی علیرضا بیرانوند و علی علیپور تاکید کرد: من چیزی در این باره نمی دانم.

کالدرون در پاسخ به این سوال که از نحوه پاسخ هایشان به نظر می رسد ازخیلی مسائل خبر ندارد و با باشگاه هماهنگ نیست و در جریان حضور خبرنگاران در تمرین هم نبوده است گفت: امروز ارتباط کافی با مدیر تیم نبود.

 

بیشتر بخوانید:

روز شلوغ باشگاه پرسپولیس

حضور نقل و انتقالات در پرسپولیس منتفی شد

برچسب ها: زندگی آنلاین، علیرضا بیرانوند، پرسپولیس، سروش رفیعی، تیم ملی فوتبال، کالدرون، لیگ برتر، بازیکنان خط خورده پرسپولیس، علی علیپور، وحید امیری تعداد بازديد: 523 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز