Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 05:59

6
مرداد
روز شلوغ باشگاه پرسپولیس

روز شلوغ باشگاه پرسپولیس

۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دیدار با ایرج عرب، وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شدند.

 علی علیپور و امید عالیشاه که بازیکنان با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس محسوب می‌شوند، دقایقی پیش وارد ساختمان این باشگاه شدند تا با ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه سرخپوش مذاکره کنند.

علی علیپور به احتمال زیاد در جمع سرخ‌ها ماندنی می‌شود و بر سر وضعیت مالی و قرارداد با عرب صحبت خواهد کرد، اما وضعیت امید عالیشاه مشخص نیست و احتمال دارد از جمع شاگردان گابریل کالدرون خارج شود. پرسپولیس در پست هافبک چپ وحید امیری، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و چند بازیکن جوان دارد و به همین دلیل کاپیتان سوم پرسپولیس مقابل نیروی زمینی در پست هافبک دفاعی و به جای کمال کامیابی نیا بازی کرد.

عالیشاه در آخرین مصاحبه‌ای که داشت، صحبت‌هایی را مطرح کرد که بوی جدایی می‌داد و حال باید دید با صحبت هایش امروز خود با عرب در پرسپولیس می‌ماند یا جدا می‌شود؟

علیرضا بیرانوند از امروز در تمرینات کالدرون

دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران که پس از دیدار با سایپا، از سرمربی آرژانتینی تیمش مرخصی گرفته بود، قرار است از امروز (یکشنبه) به تمرینات تیمی ملحق شود. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او دروازه بان اصلی پرسپولیس در لیگ نوزدهم است و بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویشوند به همراه امیرحسین بیات دیگر دروازه بانان تیم سرخپوش را تشکیل خواهند کرد.

لازم به ذکر است، تمرین امروز پرسپولیسی‌ها از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز خواهد شد.

برچسب ها: زندگی آنلاین، فوتبال، باشگاه، سایپا، پرسپولیس، گابریل کالدرون، علی هلیپور، امیدعالیشاه، لیگ نوزدهم فوتبال، هافبک دفاعی تعداد بازديد: 677 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز