Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 22:08

7
آبان
بسته موضوعی 119: اگر نوجوان دارید حتما بخوانید!

بسته موضوعی 119: اگر نوجوان دارید حتما بخوانید!

در این بسته از زندگی آنلاین به بررسی رفتار با نوجوانان، افزایش اعتماد به نفس در نوجوانان، آغاز قاعدگی در نوجوانان، تغذیه مناسب و درد زانو در نوجوانان پرداخته شده است.

اگر فرزندتان سنین نوجوانی را می‌گذراند، توصیه می‌کنیم این بسته را حتما مطالعه نمایید تا با رفتارها، تغذیه مناسب و مراقبت‌های مورد نیاز دوران نوجوانی آشنا شوید. 

طرز برخورد با پسران نوجوان: اگر دیدید که فرزندتان حرف منطقی شما را نمی‌پذیرد، می‌‌توانید یک میانبر زیرکانه بزنید! توصیه می‌شود این مقاله را حتما بخوانید. 

10 روش برای اینکه عزت نفس دختر نوجوان‌تان را بالا ببرید: در این گفتار سعی بر آن شده است خلاصه‌ای از نظرات مفید چند تن از کارشناسان روانشناسی را در مورد دختران نوجوان و پرورش اعتماد به نفس در آنها بیان کنیم. 

آغاز قاعدگی در نوجوانان: به والدین عزیزی که در خانه نوجوان دارند توصیه می‌شود این مطلب را مطالعه کنند.

پاکسازی پوست در نوجوانی: در اینجا توصیه‌های ویژه‌ای برای حفظ سلامت پوست در دوران نوجوانی ارائه شده است. 

تغذیه سالم در سنین نوجوانی و بلوغ: در این مطلب با نیازهای تغذیه‌ای مهم در دوران نوجوانی آشنا می‌شوید.

اهمیت آموزش تغذیه به نوجوانان: این مقاله به رژیم‌های غذایی پرخطر در دختران نوجوان، افزایش تمایل به مصرف نوشیدنی‌های انرژی‌زا و مصرف بی‌رویه غذاهای بیرون از منزل پرداخته است.

علت گرایش نوجوانان به سوی غذای ناسالم چیست؟: اگر می‌خواهید با علت روی آوردن نوجوانان به غذاهای ناسالم و روش‌های صحیح مقابله با عادات غذائی ناسالم در نوجوانان آشنا شوید، این مطلب را مطالعه نمایید. 

درد قدام زانو در نوجوانان: در این مقاله به ذکر بعضی از علل شایع درد در بچه‌ها و سنین نوجوانی می‌پردازیم.

 

 

برچسب ها: نوجوانی، تغذیه نوجوانان، آغاز قاعدگی در نوجوانان، تغذیه و بلوغ، رفتار با نوجوان، مراقبت از پوست در نوجوانی، افزایش اعتماد به نفس نوجوانان، درد زانو در نوجوانی تعداد بازديد: 572 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز