Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 19:48

24
آبان
چگونه می‌توان اضطراب دانش‌آموزان برای بازگشت به مدرسه را کنترل کرد؟

چگونه می‌توان اضطراب دانش‌آموزان برای بازگشت به مدرسه را کنترل کرد؟

دانش‌آموزان ممکن است با توجه به شیوع سویه‌های جدید بیماری کووید- ۱۹ برای بازگشت به مدرسه استرس داشته باشند، البته باید برای شروع سال تحصیلی جدید آماده شوند و ترس‌های خود را درباره این بیماری کنترل کنند.

تحریریه زندگی آنلاین : دانش‌آموزان ممکن است با توجه به شیوع سویه‌های جدید بیماری کووید- ۱۹ برای بازگشت به مدرسه استرس داشته باشند، البته باید برای شروع سال تحصیلی جدید آماده شوند و ترس‌های خود را درباره این بیماری کنترل کنند. به نقل از سایکولوژی نیوز، والدین می‌توانند با حمایت از فرزندان خود به آنها متذکر شوند که این مشکلات رفع خواهد شد. محققان در این زمینه راهکاری معرفی کرده‌اند که شامل روش تنفس عمیق، دیدن و شروع است. این روش می‌تواند کمک کند تا نگرانی والدین تا حدودی کاهش یابد. نفس عمیق بکشید و تا آنجا که ممکن است آن را بیرون دهید، تنفس آرام، مراکز آرامش و مرتبط در سیستم عصبی خودکار را فعال می‌کند.  فرزند خود را ببینید؛ زبان بدن وی و وضعیت خود را مشاهده کنید سپس گوش‌دادن را شروع کنید و به آنچه مناسب است فکر کنید و با گفت‌وگو در تلاش باشید از استرس کودکان بکاهید، البته حمایت عملی را نیز فراموش نکنید و برای دانش‌آموزان ماسک مناسب تهیه کنید تا بتوانند در تمام زمان آموزش از آن استفاده کنند.

بیشتربخوانید:

آسیب های مجبور کردن کودکان به شجاع بودن

رشد عاطفی و عزت نفس در کودکان

نسخه‌ تــقــویت اعتماد بــه نـفس کودکان ( بخش اول )

پرخاشگری، پیامد تنبیه کودکان

 

برچسب ها: کودک، ترس، مدرسه، اضطراب تعداد بازديد: 168 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز