Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 23:07

4
مهر
زنان باردار بیشتر مراقب کرونا باشند!

زنان باردار بیشتر مراقب کرونا باشند!

زنان باردار قربانیان جدید کرونا در موج پنجم هستند. کرونا همچنان در حال قربانی گرفتن است. باید کرونا را بسیار جدی گرفت به‌ویژه موج پنجم آن را. کرونا به زنان باردار هم رحم نمی‌کند.

تحریریه زندگی آنلاین :  زنان باردار قربانیان جدید کرونا در موج پنجم هستند. کرونا همچنان در حال قربانی گرفتن است. باید کرونا را بسیار جدی گرفت به‌ویژه موج پنجم آن را. کرونا به زنان باردار هم رحم نمی‌کند.

 بهتر است با رعایت اصول بهداشتی در دوران کرونا مادران باردار سلامت خود و نوزاد را به خطر نیندازند. خانواده و اقوام زنان باردار هم نباید در دوران کرونا رفت‌وآمد با این افراد داشته باشند.

موج پنجم ویروس منحوس کرونا در حالی شیوع گسترده پیدا کرده که زنان باردار را نیز درگیر خود کرده و تاکنون جان بسیاری را در کشور گرفته است که زنان باردار باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از رفتن به کوچه و بازار و شرکت در دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند، فامیل‌ها هم نباید برای دیدوبازدید به ملاقات زنان باردار بروند. خانواده‌ها به دیدار زنان باردار نروند.

بیشتربخوانید:

کدام گروه از زنان بیشتر در خطر کرونا هستند؟

مادران باردار در شرایط کرونایی چگونه مراقب خود باشند؟

مراقبت های بهداشتی زنان باردار در معرض کرونا

همه‌گیری کووید-۱۹ و سلامت مادر و جنین

شیردهی مادر مبتلا به کرونا منعی ندارد؟

 

 

برچسب ها: بارداری، واکسیناسیون، کرونا تعداد بازديد: 214 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز