Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 30 شهریور 1403 - 17:16

22
آذر
نظافتگرهاي شهري شركت آليانز

نظافتگرهاي شهري شركت آليانز

كليك كنيد.

آليانز 3000:
يكي از بهترين جاروب‌ها و تميزكننده‌ها مي‌باشد كه با جاروب چرخنده خود همه جا را تميز و براق مي‌كند. همچنين اين دستگاه به عنوان شستشوگر خياباني هم كاربرد دارد.
اين دستگاه تلفيقي از تكنولوژي پيشرفته و جديد به همراه طراحي خوب و قدرت بالا و مناسب است. كه مصرف‌كنندگان معمولاً ايمني و راحتي راننده را در نظر مي‌گيرند كه اين دستگاه اين شرايط را به طور كامل دارد.
در اين دستگاه از يك موتور ديزل توربوشارژردار با توانايي توليد قدرت 100 اسب بخار استفاده شده است.
سرعت حداكثر حركت خودرو در جاده 37 كيلومتر در ساعت است. ميزان چرخش جاروب دستگاه 21 درجه است و طول مسير جاروب 3175 ميليمتر مي‌باشد. ظرفيت مخزن آب خودرو 700 ليتر است. خودرو با ابعاد كوچك و جمع و جوري كه دارد مناسب كار در موقعيت‌هاي مختلف شهري مي‌باشد.

آليانز MX 450:
اين دستگاه، در اكثر شهرهاي دنيا در حال استفاده است  حالت عموميت پيدا نموده است. و داراي بازده و ايمني بالايي است. اين جاروب واقعاً محيط زيست شهري را تميز و نمونه مي‌كند و همچنين كار شستشوي خيابان‌ها را انجام مي‌دهد.
اين خودرو هم از نظر طراحي و مهندسي و هم از نظر اقتصادي نسبت به بعضي مدل‌هاي شركت برتري دارد.
مخزن آن از جنس فولاد ضدزنگ است. اجزا بدنه و شاسي نيز از جنس فولاد قوي انتخاب شده است. اين دستگاه داراي فرمانگيري راحت و بسيار خوب است. اين خودرو يك دستگاه سه چرخ است كه به عنوان يك جاروب مناسب به جهان معرفي شده است.
موتور دستگاه از نوع ديزل سيلندر توربوشارژردار است كه توانايي توليد قدرت 115 اسب بخار را دارد. و ميزان سرعت خودرو در جاده 40 كيلومتر بر ساعت و چرخش جانبي جاروب آن 21 درجه است. حجم مخزن آب دستگاه 870 ليتر مي‌باشد.
اين خودرو هم با ابعاد كوچك خود كارآيي مناسبي در شستشو و جاروب شهري دارد.

آليانز 4000:
اين خودروي نظافتگر شركت آليانز داراي طراحي خوبي است به طوري كه دستگاه مدرن پيشرفته و راحتي را به بازار عرضه نموده است. اين دستگاه شن‌هاي حتي سبك و سنگين را مي‌تواند جمع‌آوري كند و به عنوان دستگاه تميزكننده ويژه‌اي كه حتي مي‌تواند بزرگراه‌ها و جاده‌ها را تميز كند. ماشين قدرتمندي كه به عنوان نظافتگري است كه در كارهاي بزرگ و حجم زياد تميزكنندگي مي‌تواند وارد عمل شود. قدرت موتور دستگاه 225 اسب بخار و موتور خودرو از نوع توربوشارژردار ديزل همراه با سيستم اينتركولر است.
ميزان حداكثر سرعت خودرو در جاده 88 كيلومتر بر ساعت و شعاع گردش جانبي جاروب‌هاي آن 18 درجه است. طول مسير جاروب كردن 3175 ميليمتر و ظرفيت مخزن آب خودرو 890 ليتر مي‌باشد. اين خودرو مناسب كم عرض براي كارهاي نيمه سنگين نظافت طراحي شده است.

آليانز Ms/MT350:
موتوري كه در اين خودرو نظافتگر به كار رفته است از نوع ديزل با قدرت 230 اسب بخار است. شاسي قوي و كنترل فرمانگيري خوب در اين خودرو به كار رفته است. اين خودرو بسيار قدرتمند و مناسب هر نوع فعاليتي مي‌باشد. مخصوصا براي كار در بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها دو عدد جاروب‌گردان در اطراف كاميون قرار دارد. يك عدد برس گردان در عقب خودرو به همراه مخزن آب 1420 ليتري در عقب خودرو قرار دارد كه باعث شستشو و نظافت بي‌نظير خيابان‌ها مي‌شود.

آليانز VT650:
دستگاه فوق‌العاده‌اي كه از نظر تكنولوژي و طراحي، بي‌نظير، جذاب و زيبا است. دستگاه داراي مخزن آب ضد زنگ 1300 ليتري و در خودرو از موتور ديزل توروبوشارژدار با قدرت 320 اسب بخار استفاده شده است. مخزن سوخت خودرو توانايي ذخيره 190 ليتر گازوئيل را دارد و از جنس فولاد ضدزنگ است. عرض جاروب دستگاه از 5/2 تا 7/3 متر مي‌باشد. انواع جاروب‌ها توانايي حركت جانبي به صورت 360 درجه را دارد.
 

تعداد بازديد: 362 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز