Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 11:59

5
خرداد
با کنار گذاشتن این عادت‌ها می‌توانید لاغر شوید

با کنار گذاشتن این عادت‌ها می‌توانید لاغر شوید

با رعایت نکردن برخی نکات ساده مانند کم تحرکی،دیر خوابیدن و... لاغری برای شما دست نیافتی می شود

باشگاه خبرنگاران : برخی عادت های بد در زندگی ما وجود دارد که مانع از کاهش وزن می‌شود و باید ازانجام  آن‌ها خودداری کرد.«ایرینا بیساروا» متخصص تغذیه روس با اشاره به این‌که یک سری عادت‌های بد مانع از کاهش وزن می‌شوند، پنج اشتباه ما را یادآوری می‌کند:

 کم تحرکی و بی تحرکی

اول از همه و مهم‌تر این‌ که، باید زندگی بی تحرک که متابولیسم را کند می کند و در تجمع چربی‌ها نقش دارد، متوقف کنیم..

بیشتربخوانید:

عادت های صحیح غذایی زمانی که معده‌ خالی است

 

 

 میوه خوردن در شب

یکی دیگر از این عادت های بد، خوردن میوه‌ هنگام شب است؛ در حالی‌که میوه باید در نیمه اول روز تا ساعت ۴ بعد از ظهر خورده شود. میوه‌ها اگرچه حاوی قند‌های طبیعی هستند اما این قند‌ها گلوکز، فروکتوز و ساکارز هستند بنابراین خوردن آن‌ها هنگام شب توصیه نمی‌شود به این دلیل که به افزایش وزن کمک می‌کند.

 دیر نخوابید

عادت دیگری هم وجود دارد که در کاهش وزن اختلال ایجاد می‌کند و آن دیر خوابیدن است زیرا هنگامی که به موقع می خوابید ایمنی بدن تقویت و تعادل هورمون‌ها حفظ می‌شود.
 

 سریع غذا خوردن

وی  یکی دیگر از عادت‌های بد برای کاهش وزن را سریع غذا خوردن دانست.  وقتی خیلی سریع غذا می‌خوریم، بدن وقت لازم برای هضم غذا را ندارد و سیری اتفاق نمی‌افتد از این رو این احتمال به وجود می‌آید که خیلی بیشتر از نیاز واقعی خود غذا بخوریم.

 بیشتر بخوانید:

با رعایت این 3 نکته 30 کیلو وزن کم کنید!

روش هایی برای جلوگیری از چاق شدن در روزهای قرنطینه

 

 

 

 نخوردن وعده صبحانه

یکی دیگر از عادت‌های بد این است که برخی افراد ترجیح می‌دهند صبحانه نخورند، اما لازم است حداقل یک وعده غذایی سبک داشته باشیم زیرا خوردن صبحانه روند متابولیسم را شروع می‌کند و به بدن انرژی می‌دهد. همچنین نخوردن صبحانه کمکی به کاهش وزن نمی‌کند.

برچسب ها: رژیم غذایی، کاهش وزن، عادت غذایی تعداد بازديد: 261 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز