Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 08:35

23
خرداد
ست خانوادگی بزنیم

ست خانوادگی بزنیم

ایده گرفتن عکس خانوادگی با لباس‌های ست بسیار خلاقانه است و بد نیست اگر شما زیاد تمایل به پوشیدن لباس ست در انظار عمومی ندارید، حداقل عکس با لباس‌های ست را امتحان کنید.

امروزه عشق و یکپارچگی بین اعضای خانواده اهمیت فوق‌العاده‌تری نسبت به گذشته دارد و در واقع عاملی است که باعث ماندگارتر شدن آن خانواده می‌شود.

شاید امروزه به دلیل گسترش فضای مجازی و تمایل بیشتر به دیده شدن، بعضی‌ها دوست دارند این عشق موجود را به فضای عکس‌ها کشانیده و صفحات زیبایی را خلق کنند.

یکی از آسان‌ترین روش‌ها همان‌طور که بیان کردیم گرفتن عکس یادگاری است که امروزه ست کردن لباس در این عکس‌ها به‌صورت خلاقانه‌ای همه‌گیر شده است.

بعضی‌اوقات، اطراف خودمان زن و شوهرهایی می‌بینیم که با لباس ست بیرون می‌آیند که لحظاتی ما را به خود مشغول می‌کنند.

ایده گرفتن عکس خانوادگی با لباس‌های ست بسیار خلاقانه است و بد نیست اگر شما زیاد تمایل به پوشیدن لباس ست در انظار عمومی ندارید، حداقل عکس با لباس‌های ست را امتحان کنید و در آلبوم عکس خودتان حداقل یکی از آنها را داشته باشید.

 

ست کردن لباس‌های اعضای خانواده ایده جالب و قشنگی هست، برای این کار لازم نیست همه افراد مثل هم لباس بپوشند، می‌توانید ۳ رنگ در نظر بگیرید و همه لباس‌ها را هم از بین آن ۳ رنگ نتخاب کنید.

در فصل بهار و تابستان معمولاً تی شرت و شلوار جین یا بلوز و دامن برای مادر و دختر، و پیراهن و شلوار برای پدر و پسر در نظر گرفت در نمونه عکس های زیر چند ایده برای ست کردن لباس برایتان آورده‌ایم.

1- ست بهاره با ترکیب رنگی شاد آبی و نارنجی و کرم

2- ست بهاره سرشار از زندگی – ترکیبی از زرد و سورمه‌ای

 3- ست لباس آبی و خاکستری مدرن و همه پوش

4- ست لباس اسپرت شاد سبز و زرد و کرم

 

برچسب ها: لباس پوشیدن، مد و لباس، ست خانوادگی، لباس ست، پوشیدن لباس ست، لباس ست خانوادگی، ست کردن لباس ها تعداد بازديد: 903 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز