Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 09:41

16
آبان
امروز کفش‌های قهوه‌ای‌تان را بپوشید!

امروز کفش‌های قهوه‌ای‌تان را بپوشید!

شاید در جاکفشی همه ما یک جفت کفش چرم قهوه‌ای پیدا نشود، اما این رنگ می‌تواند کفش‌های شما را به آیتم اصلی استایل‌تان تبدیل کند. فرقی نمی‌کند یک جفت کفش کالج مردانه قهوه‌ای، کفش رسمی چرم یا نیم بوت؛ به هر حال برای هر کسی یک جفت کفش قهوه‌ای خوب، وجود دارد.

کت و شلوار مشکی

ست کردن رنگ مشکی و قهوه‌ای می‌تواند کمی ریسک داشته باشد، با این حال یک کفش چرم براق می‌تواند ظاهری ویژه و متفاوت به تیپ رسمی شما بدهد. بهترین توصیه برای ست کردن قهوه‌ای و مشکی این است که سراغ سایه‌های تیره در رنگ قهوه‌ای بروید. قهوه‌ای روشن در ترکیب با یک ست مشکی رسمی، بیش از اندازه در مرکز توجه قرار می‌گیرد.

کت و شلوار سرمه‌ای

کفش قهوه‌ای رنگ، خیلی خوب با کت شلوار سرمه‌ای ست می‌شود به شرطی که تناژ درستی از قهوه‌ای را انتخاب و آن را با اکسسوری‌های درست هماهنگ کنید.

مثلا اگر یک پیراهن با رنگ صورتی یا آبی خیلی ملایم را در کنار یک کفش قهوه‌ای نیمه تیره بگذارید، خیلی آسان می‌توانید استایلی متفاوت داشته باشید.

به هر حال سایه‌های تیره‌تر قهوه‌ای خیلی ساده می‌تواند یک کت و شلوار و استایل سرمه‌ای را کامل و خوش‌آیند می‌کند.

کت و شلوار طوسی

به طور سنتی، کت و شلوار طوسی مردانه با کفش مشکی، هماهنگی خوبی ایجاد می‌کند.­ اما یک کت و شلوار زغالی می‌تواند با سایه‌های تیره قهوه‌ای، خیلی خوب جور درآید.

این بار هم، انتخابتان را به کفش قهوه‌ای تیره یا نهایتا یک قهوه‌ای با کمی تناژ شرابی محدود کنید.

برای استایل روزمره

برتری کفش قهوه‌ای در این است که آن را تقریبا با هرچیزی می‌توان پوشید، از شلوار پارچه‌ای مردانه، تیپ رسمی و کت و شلوار تا شلوار جین.

از طرف دیگر خود رنگ قهوه‌ای، تناژهای بسیار متنوعی دارد، به طوری که شما به سادگی می‌توانید انتخاب خاص و منحصر به فرد خودتان را داشته باشید.

اگر برای یک استایل راحت آخرهفته‌ای سراغش می‌روید، لباس‌های ساده و پایه‌ای روزمره را انتخاب کنید، مثلا تی شرت سفید، شلوارتیره و کفش قهوه‌ای روشن خیلی شیک.

یک قرار دوستانه برای ناهار دورهمی دارید؟ انتخابتان را به رنگ قهوه‌ای یا سبز محدود کنید. یک نیم بوت ساده مدل چلسا (Chelsa) با شلوار جین جذب مردانه که پایین آن تا خورده است، ترکیب خوبی است که آن را از صبح تا شب می‌توانید بپوشید.

اگر هوا سرد است، یک اورکت شتری را به این استایل اضافه کنید. پوشیدن شلوار کمی کوتاه که میزان بسیار کمی از قوزک پای شما را به نمایش می‌گذارد، می‌تواند ترکیب جالب و ویژه‌ای ایجاد کند.

پس کفش قهوه‌ای را چطور بپوشیم؟

یک جفت کفش رسمی چرم قهوه‌ای را با کت و شلوار مشکی امتحان کنید و با جزییات خاص، استایل‌تان را کامل کنید.

با کمی دقت می‌توانید کفش قهوه‌ای‌تان را با کت و شلوار سرمه‌ای ست کنید و یک ست لباس تابستانی مطلوب داشته باشید.

یک کت و شلوار طوسی خیلی خوب می‌تواند با کفش قهوه‌ای هماهنگ شود تا تیپ رسمی‌تان، ظاهری تازه پیدا کند.

یک جفت نیم بوت مدل چلسا از جنس جیر قهوه‌ای را برای استایل روزمره‌تان انتخاب کنید.

انتخاب کنید:

اگر می‌خواهید یک کفش نه تنها استایل شما را کامل کند، بلکه به یک آیتم خاص برای ترکیب کلی لباس‌هایتان تبدیل شود، باید در کنار مدل و رنگ به کیفیت هم اهمیت بدهید.

پس نه تنها از بین جدیدترین مدل‌ها انتخاب کنید، بلکه سراغ برندهای معتبر که کیفیت تضمین شده دارند، بروید.

برچسب ها: انتخاب لباس، انتخاب رنگ لباس، خوش تیپی، کفش رسمی، لباس اداری، کت و شلوار، مد و پوشش، استایل مردانه، رنگ قهوه ای تعداد بازديد: 1265 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز