Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 01:51

30
فروردین
هشدار هواشناسی؛ کاهش ۷ تا ۱۰ درجه دما در راه است

هشدار هواشناسی؛ کاهش ۷ تا ۱۰ درجه دما در راه است

بر اساس تحلیل‌های هواشناسی، با عبور متناوب امواج تراز میانی در جنوب غرب، غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، نواحی مرکزی کشور، دامنه های البرز مرکزی و سواحل دریای خزر...

بر اساس تحلیل‌های هواشناسی، با عبور متناوب امواج تراز میانی در جنوب غرب، غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، نواحی مرکزی کشور، دامنه های البرز مرکزی و سواحل دریای خزر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در شمال شرق و شمال غرب بارش پراکنده پیش بینی می شود.
 بر اساس تحلیل‌های هواشناسی، با عبور متناوب امواج تراز میانی، در روز پنجشنبه در جنوب غرب، غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، نواحی مرکزی کشور، دامنه های البرز مرکزی و سواحل دریای خزر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در شمال شرق و شمال غرب بارش پراکنده پیش بینی می شود.

روز جمعه درشمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه های البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق رگبار و رعد و برف و وزش باد شدید موقت در شرق کشور رخ خواهد داد.

روز شنبه در شمال غرب، غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و شمال شرق بارش خواهیم داشت، شدت بارش در روز پنجشنبه در شمال شرق خوزستان، لرستان، شمال غرب چهار محال و بختیاری، شرق کردستان و روز جمعه در گیلان، غرب مازندران و غرب استان‌های کردستان و کرمانشاه است.

طی روز‌های شنبه و جمعه در استان‌های ساحلی دریای خزر و در روز جمعه و شنبه در شمال شرق کشور کاهش دما حدود ۷ تا ۱۰ درجه پیش بینی می‌شود.

 

آسمان اکثر نقاط کشور بارانی است/ کاهش ۷ تا ۱۰ درجه دما در روز جمعه + جدول

آسمان اکثر نقاط کشور بارانی است/ کاهش ۷ تا ۱۰ درجه دما در روز جمعه

آسمان اکثر نقاط کشور بارانی است/ کاهش ۷ تا ۱۰ درجه دما در روز جمعه

برچسب ها: سیل، پیش بینی وضعیت آب و هوا، بارش باران، وضعیت آب و هوا، هشار هواشناسی تعداد بازديد: 374 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز