Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 01:40

15
دی
هنگامه قاضیانی در تالار وحدت آواز می خواند

هنگامه قاضیانی در تالار وحدت آواز می خواند

هنگامه قاضیانی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایرانی بعد از بازی در فیلم و نمایش های خود این بار تصمیم گرفته است که با صدای دلنشین خود برای بانوان ایرانی آواز بخواند.

هنگامه قاضیانی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایرانی بعد از بازی در فیلم و نمایش های خود این بار تصمیم گرفته است که با صدای دلنشین خود  برای بانوان ایرانی آواز بخواند.

هنگامه قاضیانی با فیلم سایه روشن فعالیت خود را شروع کرد و فیلم هایی که از ایشان اکران شده است تا به امروز میتوان به همین سادگی، میگرن، سعادت آباد و  من مادر هستم اشاره کرد. خانم قاضیانی در کنار فعالیت خود در سینما و تئاتر، حرفه ی جدیدی را شروع کرده است و به زودی برای کنسرت خود بر روی صحنه موسیقی می رود. این کنسرت در تاریخ 19 دی در تالار وحدت اجرا می شود. هنگامه قاضیانی در صفحه اینستاگرام خود عکسی متفاوت از چهره ی خود منتشر کرد و گفت:

كنسرت برای زنان سرزمینم ، برایتان با عشق آواز خواهم خواند 
تالار وحدت١٩دی  ساعت ١٥ 

برای دیدن صفحه اینستاگرام هنگامه قاضیانی به این آدرس مراجعه کنید: Instagram: hengamehghaziani

برچسب ها: خبرهای اینستاگرام، هنگامه قاضیانی، کنسرت هنگامه قاضیانی، اینستاگرام هنگامه قاضیانی، تالار وحدت تعداد بازديد: 1120 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز