Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 09:54

8
آذر
کتلت نودل؛ یک غذای جدید و خوشمزه +طرز تهیه

کتلت نودل؛ یک غذای جدید و خوشمزه +طرز تهیه

کتلت نودل یک غذای بسیار خوشمزه است که هم خوشمزگی نودل را دارد و هم تردی و خوشمزگی کتلت را، علاوه بر اینکه به راحتی می‌توان آن را پخت. کافیست مراحل گام به گامی که در این مطلب مشاهده می‌کنید را دنبال کنید تا به یک غذای خوشمزه برسید.

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که نتیجه ترکیب کردن دو دستور غذای خوشمزه با هم چه می‌شود، اجازه دهیم بگوییم که چیزی شبیه این غذا می‌شود. کتلت نودل یک غذای بسیار خوشمزه است که هم خوشمزگی نودل را دارد و هم تردی و خوشمزگی کتلت را، علاوه بر اینکه به راحتی می‌توان آن را پخت. کافیست مراحل گام به گامی که در این مطلب مشاهده می‌کنید را دنبال کنید تا به یک غذای خوشمزه برسید.

مواد لازم:

۱ پیمانه نودل

۱ پیمانه سیب زمینی پخته و له شده

یک چهارم پیمانه کلم

یک چهارم پیمانه هویج

یک چهارم پیمانه فلفل دلمه‌ای

۱ عدد پیاز

۱ پیمانه پودر سوخاری

۳ عدد فلفل چیلی

۱ قاشق چایخوری پودر چیلی

نمک به مقدار لازم

نصف قاشق چایخوری پودر زیره

۲ قاشق چایخوری آبلیمو

طرز تهیه:

۳ لیوان آب را در یک قابلمه ریخته و یک چهارم قاشق چایخوری نمک به آن اضافه کنید. اجازه دهید آب جوش بیاید، سپس نودل‌ها را به آن اضافه کنید. روی حرارت متوسط نودل‌ها را بپزید و سپس آب کشی کنید و کنار بگذارید.

* سیب زمینی له شده را در یک کاسه دیگر بریزید و پیاز، فلفل دلمه ای، کلم، هویج، فلفل خرد شده و پودر چیلی و زیره را به آن اضافه کنید و خوب ترکیب کنید.

* سپس نودل جوشیده را به آن اضافه کنید.

* پودر سوخاری، نمک و آبلیمو را هم در این مرحله اضافه کرده و خوب ترکیب کنید.

*مخلوط حاصل را به ۱۲ قسمت مساوی تقسیم کنید. آن‌ها را مانند تصویر گلوله و سپس صاف کنید و به شکل کتلت درآورید.

*کتلت‌ها را در روغن و روی حرارت کم سرخ کنیدتا طلایی و ترد شود. غذای خوشمزه شما آماده است می‌توانید با سس یا ترشی میل کنید.

برچسب ها: ادویه، آشپزی، نودل، چیلی، غذاهای تند، غذاهای سرخ کردنی، کتلت، دستپخت، غذاهای بین المللی، کتلت نودل، انواع کتلت و شامی، غذاهای جدید با نودل تعداد بازديد: 1389 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز