Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 09:02

16
تیر
بسته موضوعی 46: پیشگیری و درمان گرمازدگی

بسته موضوعی 46: پیشگیری و درمان گرمازدگی

در این بسته از زندگی آنلاین، با علائم، راه‌های تشخیص و درمان گرمازدگی و راهکارهای پیشگیری از این مشکل آشنا می‌شوید و نوشیدنی‌های مفیدی نیز برای این فصل معرفی می‌شوند.

یکی از مسائلی که بسیاری از افراد در فصل تابستان با آن مواجه می‌شوند، گرمازدگی و بی‌آب شدن است. در این بسته از زندگی آنلاین، با علائم، راه‌های تشخیص و درمان گرمازدگی و راهکارهای پیشگیری از این مشکل آشنا می‌شوید و نوشیدنی‌های مفیدی نیز برای این فصل معرفی می‌شوند.

 

زنان و گرمازدگی: در این مقاله با راه‌های تشخیص و علائم بالینی گرمازدگی و اقدامات درمانی لازم برای آن آشنا می‌شوید.

تابستان گرم با عرقیات خنك: در این مطلب، شربت‌‌‌ها و عرقیات مناسب برای پیشگیری از گرمازدگی در فصل تابستان معرفی شده‌اند.

چند توصیه برای رفع عطش: اگر می‌خواهید با گیاهانی که برای پیشگیری از گرمازدگی و عطش مناسبند آشنا شوید، این مقاله را بخوانید.

گیاهان دارویی برای گرمازدگی کودک: در این مطلب با گیاهان مناسب برای فصل گرما آشنا می‌شوید.

نوشیدنی‌های تابستانی با طعم سلامت (1): در این مقاله سعی بر آن داریم تا با معرفی چند گیاه دارویی مفید به عنوان نوشیدنی سرد در فصل تابستان، گام بلندی در حفظ سلامت شما در این فصل سال بر داریم.

تدابیر طب سنتی برای فصل تابستان (1): در این مقاله با مزاج تابستان و تدابیر طب سنتی برای فصل گرما آشنا می‌شوید.

 

برچسب ها: تغذیه و تابستان، تغذیه و گرما، درمان گرمازدگی، پیشگیری از گرمازدگی، گیاهان ضد تشنگی، گیاهان ضد گرمازدگی، رفع عطش، نوشیدنی تابستان تعداد بازديد: 1059 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز