Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 02:06

18
آبان
دلیل سوزش چشم

دلیل سوزش چشم

با سلام

خواهرزاده ای دارم 2ساله. الان مدتی هست که از سوزش چشم هاش اعتراض داره، ولی زمانیکه سوزش چشمش رو اعلام میکند،چشم هاش قرمز یا خیس نیست. ایا این معرف بیماری خاصی هست یا صرفا ممکنه در اثر نور دچار این حالت شده باشه؟ چون دقیقا زمانیکه که در نور و روشنایی هست این مورد رو اعلام میکند. با تشکر

پاسخ ارائه شده توسط: کودک سالم

با سلام ، دوست عزیز حتماً باید كودك‌تان توسط چشم‌پزشك معاینه شوند ولی با توجه به آلودگی‌های هوا در چند روز اخیر اگر چنانچه در معرض آلودگی قرار بگیرید دچار خارش و قرمزی خواهید شد و ممكن است به حساسیت بیانجامد ولی اگر كودك‌تان در مقابل نور و روشنایی ناراحت هستند به علت كمبود ویتامین A می‌باشد كه ممكن است در شب هم دید كافی نداشته باشد حتماً برای كودك قطره ویتامین A در نظر بگیرید و البته توصیه می‌شود كه حتماً كودك را نزد پزشك متخصص ببرید زیرا برخی از ناراحتی‌های چشمی نیاز به درمان خاص دارد و از نظر ضریب انعكاس، دوربینی، نزدیك‌بینی مورد معاینه قرار بگیرند.

تعداد بازديد: 535 تعداد نظرات: 0

شما هم می توانید سؤالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

فیلم روز
تصویر روز