Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 13:15

29
بهمن
چرا باید به همسرمان وفادار باشیم؟

چرا باید به همسرمان وفادار باشیم؟

وفاداری در زندگی زناشویی یکی از پایه های اصلی داشتن زندگی زناشویی سالم و پایدار است.

وفاداری در زندگی زناشویی یکی از پایه های اصلی داشتن زندگی زناشویی سالم و پایدار است. اما باید بدانید که معنای این وفاداری فقط خیانت نکردن نیست .

۱. وفادار بودن به همسرتان او را هم تشویق می‌کند که به شما وفادار باشد.

۲.وفادار بودن باعث دوام رابطه/ازدواج‌تان می‌شود. سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای خاتمه دادن به یک رابطه/ازدواج خیانت کردن است.

۳. وفادار بودن باعث آرامش فکر و ذهن‌تان می‌شود. دیگر نیازی به پنهان‌کاری نخواهید داشت و لازم نیست تک‌تک دروغ‌هاتان را هم به خاطر بسپارید.

۴. وفادار بودن کیفیت رابطه‌جنسی‌تان را افزایش می‌دهد. وقتی همسرتان می‌داند به او وفادار هستید، بالاترین لذت را به شما خواهد داد. هیچ‌کس در ارتباط‌جنسی با کسی که به او وفادار نیست احساس امنیت نمی‌کند.

۵. وفادار بودن به شما این امکان را می‌دهد روی رابطه/ازدواج‌تان تمرکز کنید. حواس‌تان دیگر پرت لاس زدن با دیگران یا ارتباطات جنسی خارج از ازدواج نخواهد شد. تمرکز به شما کمک می‌کند زندگی احساسی سالم‌تری داشته باشید.

۶. بدون وفاداری عشقی هم در کار نخواهد بود.

۷. اگر نمی‌خواهید وفادار باشید اصلاً چرا باید در آن رابطه/ازدواج بمانید؟ اگر نمی‌توانید فقط با یک نفر باشید چه دلیلی دارد خودتان را متعهد کنید؟ اگر از تعهد خسته شده‌اید، به رابطه‌تان خاتمه دهید. لازم نیست در رابطه بمانید و خیانت کنید. این کار فقط تعهد و شخصیت‌تان را زیر سؤال می‌برد.

۸. خداوند وفادار است، سعی کنید مثل او باشید. خداوند سرچشمه‌ی عشق و محبت است.

۹. وفاداری باعث می‌شود بهترین الگو برای فرزندان‌تان باشید. بچه‌ها از اعمال و رفتار ما درس می‌گیرند.

۱۰. وفادار بودن تأثیر مثبتی بر شخصیت‌تان خواهد داشت. با این روش می‌توانید با اعتمادبه‌نفس بیشتری زندگی کنید. راستی و درستی اهمیت زیادی دارد، می‌توانید آن را از زندگی شخصی‌تان شروع کنید. اگر در زندگی شخصی‌تان راست و درست رفتار نکنید، خواهید دید که کل زندگی‌تان فرو می‌پاشد.

همسران وفادار چه خصوصیات اخلاقی دارند

چیزی که پیوند زناشویی بیشتر از هر چیزی به آن نیاز دارد، تعهد کامل نسبت به همدیگر است. یعنی شما نباید نگران باشید که مبادا همسرتان رفتاری خارج از تعهدی که به شما دارد داشته باشد یا او هم نباید نگران این باشد که ممکن است شما کاری بکنید که بر خلاف تعهدتان باشد. وفاداری در رابطه ی زناشویی فراتر از صرفا ارتباط برقرار نکردن با زن یا مردی دیگر است. وفاداری واقعی یعنی اینکه با همسرتان کاملا یکی و متحد شوید .

وفاداری یعنی با زن/مرد دیگری گرم نگیرید

هر گونه رفتاری که فراتر از یک تعامل ساده بین شما و فرد دیگری از جنس مقابل تان باشد، مصداق بی وفایی و خیانت است . شما می دانید که صرفا بی ضرر بودن این نوع ارتباط و تعامل با جنس مخالف، توجیه کننده ی رفتار شما نیست .

وفاداری یعنی رابطه جنسی رضایت بخشی داشته باشید

وفادار بودن نسبت به همسرتان یعنی اینکه بتوانید نیازهای او را تامین کنید. البته زمان هایی وجود دارد که ممکن است نتوانید رابطه ی جنسی صد در صد موفقی داشته باشید و این کاملا طبیعی است، اما نباید اجازه بدهید این زمان ها، زیاد بشوند. وفاداری در زندگی مشترک یعنی تقویت پیوندتان با نزدیکی و صمیمیتی که خاص رابطه ی شما دو نفر باشد .

وفاداری یعنی در مورد همسرتان بد صحبت نکنید

به عنوان یک دوست وفادار حتما اجازه نمی دهید کسی در مورد دوست تان بد حرف بزند و شما هم پشت سر او حرف ناخوشایندی نمی زنید. در زندگی زناشویی هم باید در مورد همسرتان و پشت سر او، از هر گونه کلام منفی خودداری کنید. وفاداری یعنی اینکه تحت هر شرایطی پشت سر همسرتان خوب حرف بزنید. اگر مشکلی دارید که باید آن را مطرح کنید، فقط با همسرتان و در خلوت خودتان این کار را بکنید .

وفاداری یعنی رازهای تان را فقط با همسرتان در میان بگذارید

شما زندگی مشترکی با همسرتان دارید، بنابراین او تنها کسی است که باید روح مشترک با او پیدا کنید. اگر نیاز به شانه هایی برای گریه کردن دارید، بگذارید همسرتان تکیه گاه شما باشد. درست است که شما بیرون از خانه هم یک سیستم حمایتی از دوستان دارید، اما نباید رازهای تان را فقط با همسرتان در میان بگذارید .

وفاداری یعنی رازدار همسرتان باشید

وفادار بودن نسبت به همسر یعنی رازدار او بودن. شما باید بدانید رازهای همسرتان مانند رازهای خود شما هستند و نباید این مسائل را با کس دیگری مطرح کنید .

 

منبع : بیتوته

بیشتر بخوانید:

 یک نسخه برای همسران شکاک

این قوانین زندگی مشترک را بشکنید!

در مقابل این رفتار‌های همسرتان سکوت نکنید!

نیمه گمشده شما چه کسی می تواند باشد؟

برچسب ها: زندگی مشترک، ازدواج، همسرداری، عشق، رابطه زناشویی، زندگی زناشویی، وفاداری، زندگی آنلاین، وفاداری به همسر، رازهای خوشبخت بودن، نیمه گمشده تعداد بازديد: 603 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز