Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 15:22

3
اسفند
عشق یک طرفه این نشانه ها را دارد!

عشق یک طرفه این نشانه ها را دارد!

پیوندی که عشق میان دو غریبه ایجاد می‌کند شامل احترام، محبت و هیجانات زیبا می‌شود. اما اگر کسی که دوستش دارید متقابلا شما را دوست نداشته باشد همین احساسات می‌توانند تغییر کنند.

پیوندی که عشق میان دو غریبه ایجاد می‌کند شامل احترام، محبت و هیجانات زیبا می‌شود. اما اگر کسی که دوستش دارید متقابلا شما را دوست نداشته باشد همین احساسات می‌توانند تغییر کنند. عشق تبدیل به دردسر خواهد شد اگر کسی که دوستش دارید احساسات شما را به شما برنگرداند.

علائمی که نشان می‌دهد در یک رابطه یک طرفه هستید

در این مطلب علائمی را می‌گوییم که کمک‌تان می‌کنند بفهمید طرف مقابل‌تان به شما عشق نمی‌ورزد. اگر حتی فقط سه علامت را داشته باشید متاسفانه باید بگوییم در یک رابطه یک طرفه قرار گرفته‌اید.

همیشه شما ارتباط را شروع می‌کنید

آیا همیشه شما اولین کسی هستید که به او پیام می‌دهید یا تلفن می‌کنید؟ آیا فقط شما هستید که برای رابطه‌تان تلاش می‌کنید؟ اگر تماس نگیرید یا پیامی ندهید، او نه با شما تماس می‌گیرید و نه به شما پیامی می‌دهد؟ اگر این فقط شما هستید که تمام برنامه ریزیها را انجام می‌دهید و همسرتان مشغول سرگرمی‌های خودش است باید بدانید در یک رابطه یک طرفه هستید و بهتر است هر چه زودتر از آن خلاص شوید.

همیشه دوستانش را به شما ترجیح می‌دهد

ایرادی ندارد که اوقاتی را با دوستانش سپری کند اما اگر طی روابطی که با دوستانش دارد شما را نادیده بگیرد درست نیست. اگر طرف مقابل‌تان تمام مدت بدون اطلاع شما با دوستانش برنامه می‌چیند و با آنها سرگرم است یعنی آنقدر که دوست دارد با آنها وقت بگذراند علاقه‌ای به بودن با شما ندارد. اگر هم اعتراضی بکنید به شما می‌گوید: «چرا اینقدر غُر می‌زنی!» و اهمیتی هم به نظر شما نمی‌دهد.

همیشه مجبورید بی‌دلیل عذرخواهی کنید

اگر عاشق کسی باشید کاری نمی‌کنید که نسبت به خودش احساس بدی پیدا کند و خوب و بدش را می‌پذیرید. اما اگر طرف مقابل‌تان همین احساس را به شما نداشته باشد، بدون اینکه مرتکب اشتباهی شده باشید به شما احساس گناه می‌دهد و شما را مقصر می‌پندارد. در یک رابطه، طرفین در شرایط سخت و ناخوشایند پشت و پناه هم هستند، نه اینکه موقعیت را برای هم دشوارتر کنند. شما فقط زمانی باید عذرخواهی کنید که واقعا کار اشتباهی کرده باشید، نه به این دلیل که طرف مقابل‌تان راضی شود.

در برنامه‌های آینده‌اش جایی ندارید

وقتی در یک رابطه هستید، به تنهایی تصمیم گرفتن معنایی ندارد. تمام تصمیم‌های شما باید شامل طرف مقابل‌تان هم بشود. پس این بار اگر کسی که دوستش دارید بدون توجه به شما تصمیم مهمی برای آینده‌اش گرفت، خیلی جدی به آینده‌ی خودتان فکر کنید و در تصمیم‌تان تجدید نظر کنید.

اصلا نگران شما نیست

اگر در یک رابطه یک طرفه باشید، طرف مقابل‌تان به راحتی شما و کارهای‌تان را نادیده می‌گیرد و توجهی به نیازها و خواسته‌های‌تان ندارد. کسی که به شما علاقه و توجه دارد، نسبت به کارها و رفتارها و علاقه مندیها و خواسته‌های شما بی‌توجه نیست.

اگر کسی واقعا عاشق شما باشد یا دوست‌تان داشته باشد با تمام رفتارها و کارهایش این علاقه را نشان می‌دهد. اگر طرف مقابل شما آنقدر شجاع نیست که واقعیت را به شما بگوید، این شما هستید که باید چشمهایش را به حقیقت باز کنید، پس کورکورانه عاشق نباشید و علائم را ببینید تا پیش از آنکه خیلی دیر شود تصمیم درستی بگیرید.

 

منبع : برترینها

برچسب ها: زندگی مشترک، شریک زندگی، عشق، رابطه زناشویی، رابطه جنسی، همسر ایده آل، عاشق شدن، عشق یک طرفه تعداد بازديد: 592 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز