Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 23:01

20
آبان
دراور از کجا بخریم؟

دراور از کجا بخریم؟

تا همین چند سال پیش دراور یک میز کوچک با تعدادی کشو بود که در کنار تخت خواب قرار می‌گرفت و کاربرد چندانی در دکوراسیون نداشت. اما در دکوراسیون مدرن و مینیمال، سبک جدید از دراورها وارد بازار شدند

تا همین چند سال پیش دراور یک میز کوچک با تعدادی کشو بود که در کنار تخت خواب قرار می‌گرفت و کاربرد چندانی در دکوراسیون نداشت. اما در دکوراسیون مدرن و مینیمال، سبک جدید از دراورها وارد بازار شدند که کاربرد آن‌ها منحصر به اتاق خواب نیست و در قسمت‌های مختلف خانه از اتاق نشیمن و پذیرایی گرفته تا آشپزخانه و اتاق مطالعه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در خرید دراور باید به عوامل مختلفی از قیمت دراور تا جنس و کیفیت آن باید توجه داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم کاربردهای دراور در دکوراسیون داخلی را بررسی کرده و تصمیم بگیریم دراور از کجا بخریم.

دراور چیست و چه کاربردی دارد؟

دراورها یک نوع نظم‌دهنده هستند که برای ساختاردهی و ذخیره‌سازی در داخل اتاق‌ها به کار می‌روند. این ابزار معمولاً مجموعه‌ای از کشوهای افقی است که به صورت موازی بر روی ریل‌ها باز و بسته می‌شوند.

دراورها به خانواده مبلمان‌هایی از جمله میز آرایش، میز توالت و کنسول تعلق دارند، با این تفاوت که اصلی‌ترین ویژگی مشترک آنها وجود کشوها است. این دراورها با متریال‌ها و ابعاد متنوعی تولید و در بازار عرضه می‌شوند، بنابراین هر فرد می‌تواند با توجه به نیازهای خود از یک دراور با تعداد خاصی از کشوها بهره ببرد.

کاربرد دراور در دکوراسیون

دراوردها بسته به موقعیت مکانی و نوع مبلمانی که بخشی از آن هستند برای نگهداری طیف وسیعی از اقلام استفاده می‌شود. به عنوان مثال، در کمد اتاق خواب، کشوها معمولاً برای نگهداری لباس‌ مانند جوراب، لباس زیر و پیراهن استفاده می‌شوند. در کابینت آشپزخانه می‌توان از دراور برای نگهداری کارد و چنگال، ظروف و وسایل کوچک آشپزخانه استفاده کرد. در کمد بایگانی اداری از دراوردها برای سازماندهی و نگهداری اسناد و مدارک استفاده می‌شود. دراورها راه مناسبی برای مرتب و مجزا نگه داشتن چیزها و در عین حال امکان دسترسی سریع و کارآمد به محتویات آنها را ارائه می‌دهند.

کاربرد دراور در دکوراسیون

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای دراور در دکوراسیون مدرن، استفاده از آن در دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی است. با کوچک‌تر شدن متراژ خانه‌های آپارتمانی، استفاده بهینه از فضا، اولویت اصلی دکوراسیون می‌شود. به همین دلیل میزهای بزرگ و دکوراتیوهای بلااستفاده جای خود را به دراورهای شیک و جاداری می‌دهند که می‌توانند وسایل زیادی را در خود جای دهند و جلوه‌ای زیبا به فضای اتاق نشیمن بدهند.

یکی دیگر از کاربردهای دراور در اتاق مطالعه و اتاق کار است که می‌تواند با جای دادن وسایل زیادی در خود، به اتاق نظم بدهد و محیط بهتری برای تمرکز و کار کردن فراهم کند. یکی از بهترین انواع دراور برای اتاق مطالعه و اتاق کار، دراورهایی هستند که بخش بالایی آن‌ها قفسه کتاب و بخش پایینی کشوهای دراور قرار دارد. این مدل دراورها با کاربری دوگانه برای اتاق‌هایی با ابعاد کوچک و فضای محدود بسیار مناسب هستند.

استفاده از دراور در اتاق کودک نیز می‌تواند تأثیر زیادی بر دکوراسیون و نظم اتاق داشته باشد. می‌توان اسباب‌بازی‌ها و لباس‌های کودک را خیلی منظم در دراور قرار داد و ریخت و پاش دیده شدن اتاق جلوگیری کرد.

دراور از کجا بخریم

قبل از اینکه تصمیم بگیریم دراور از کجا بخریم، باید مشخص کنیم که کاربرد دراور برای ما چیست و در خرید آن باید چه مواردی را مد نظر قرار دهیم.

1- جنس دراور

دراورها در انواع مختلفی از جمله چوبی، فلزی، پلاستیکی، و ام دی اف (MDF) در بازار عرضه می‌شوند. دراورهای ام دی اف به علت طراحی زیبا و قیمت مناسب خود، از بین سایر مواد بسیار محبوب‌تر هستند. این نوع دراور با ظاهری زیبا و متنوع در انواع رنگ‌ها و مدل‌ها تولید می‌شوند. دراورهای ام دی اف دارای سطح یکپارچه‌ای هستند و کشوهای آنها به دلیل وزن مناسبی که دارند، به آسانی باز و بسته می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های بارز ام دی اف، دوام بالای آن است. همچنین تمیز کردن سطح ام دی اف بسیار آسان است و در صورت آلودگی سطح دراورها، به سادگی تمیز می‌شوند. ام دی اف مقاومت زیادی در برابر ضربه، نفوذ مایعات، حشرات و قارچ‌ها از خود نشان می‌دهد که نشان از استحکام روکش این ماده دارد.

توجه به جنس دراور قبل از خرید اهمیت زیادی دارد، چرا که با توجه به جنس دراور تصمیم می‌گیریم دراور از کجا بخریم. برای خرید دراور چوبی بهتر است به بازار یافت آباد و یا چهاردانگه مراجعه کنیم.

دراور

2- کیفیت

کیفیت یک فاکتور مهم است که تعیین می‌کند دراور از کجا بخریم، به خصوص برای محصولاتی که باید دوام داشته باشند. یکی از مزیت‌های خرید آنلاین دراور این است که شما می‌توانید بررسی‌های محصول و نظرات سایر کاربران را مطالعه کنید و در مورد کیفیت محصول اطلاعات کافی به دست آورید.

3- کاربرد

دراورها انواع مختلفی دارند و هرکدام برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با مشخص کردن کاربرد دراور، می‌توانیم تصمیم بگیریم که دراور از کجا بخریم. برای خرید دراور برای دکوراسیون باید به بازار مبلمان مراجعه کنیم در حالی که دراورهای فلزی که برای ادارات مناسب‌تر هستند باید از محل فروش تجهیزات اداری خریداری شوند.

4- قیمت

قبل از اقدام برای خرید، بودجه‌ای که می‌خواهید برای دراور صرف کنید را مشخص کنید. با مشخص کردن بودجه، فروشگاه‌هایی که محصولات آن‌ها در محدوده‌ی بودجه‌ی تعریف شده‌ی ما نیستند، حذف می‌شوند و بهتر می‌توانیم تصمیم بگیریم دراور از کجا بخریم.

البته فراموش نکنید که کیفیت را فدای کیفیت پایین نکنید. در دراورهای ارزان قیمت ممکن است از ابزار و یراق بی‌کیفیت استفاده شده است و با چند بار استفاده دچار خرابی شوند.

خرید دراور

خرید آنلاین دراور

در بسیاری موارد زمانی که به این فکر می‌کنیم دراور از کجا بخریم، بعد مسافت و زمانی که باید در ترافیک صرف کنیم تا به فروشگاه مورد نظرمان برسیم، ما را از خرید کردن منصرف می‌کند. در چنین زمانی بهترین راه حل و پاسخ به سوال «دراور از کجا بخریم» خرید آنلاین دراور است.

در خرید آنلاین دراور می‌توانیم در هر زمانی از شبانه روز با یک سرچ ساده تنوعی بی‌نظیر از دراورهای شیک و کاربردی را در فروشگاه‌های آنلاین تماشا کنیم و بهترین گزینه را با توجه به نیازها و اولویت‌هایمان بخریم.

قیمت دراور در فروشگاه‌های اینترنتی معمولاً با تخفیف‌‌های قابل توجهی همراه است چرا که شرکت‌ها به دلیل حذف هزینه‌های جانبی فروش، می‌توانند قیمت‌های پایین‌تری در فروش اینترنتی به مشتریان پیشنهاد بدهند. اگر به دنبال خرید یک دراور با قیمت مناسب هستید، خرید اینترنتی می‌تواند راهکار خوبی برای شما باشد.

برچسب ها: دکوراسیون، دراور تعداد بازديد: 154 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز