Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 17:54

3
اردیبهشت
بسته موضوعی 108: مشکلات شایع حاملگی

بسته موضوعی 108: مشکلات شایع حاملگی

این بسته از زندگی آنلاین به بیان مشکلات شایع خانم‌های باردار می‌پردازد و راهکارهایی را برای کنترل و رفع آنها بیان می‌کند، بنابراین مطالعه این بسته را به خانم‌های حامله پیشنهاد می‌کنیم.

در دوران بارداری، بدن خانم‌ها دچار تغییراتی می‌شود. گاه تغییرات آنقدر زیاد هستند که باعث گله و شکایت خانم‌ها می‌شود. برای کاهش و کنترل این مشکلات، مقالاتی را برای شما عزیزان فراهم نموده‌ایم که مطالعه آنها خالی از لطف نمی‌باشد.

تغییرات پوست در دوران بارداری: بارداری دوره‌ای است که خیلی از خانم‌ها مشکلات عمده‌ای در پوست‌شان پیدا می‌کنند. به این مطلب توجه نمایید.

مشکلات شایع پوست و مو خاص دوران بارداری: در این مقاله به بعضی از مشکلات شایع پوست در حاملگی اشاره شده است.

درمان پوست شل پس از بارداری: برای خلاص شدن از مشکل شل شدن پوست پس از بارداری، یکسری راه‌های ساده و موثر وجود دارد که با توجه به آنها می‌توان مشکل پوست شل را برطرف کرد.

علت دل‌دردهای بارداری: در حاملگی مثل غیرحاملگی ممکن است درد شکمی به دلایل مختلف ظاهر شود، ولی درد حاملگی باید با درد رحمی تشخیص افتراقی داده شود. این مقاله را مطالعه نمایید.

بارداری و عفونت‌های ادراری: در اینجا به انواع عفونت‌های ادراری در حاملگی، عفونت مثانه و عفونت کلیه‌ها در حاملگی و درمان آنها اشاره شده است.

فشار خون بارداری چیست؟: پرفشاری خون شایع‌ترین مشكل در زنان باردار به شمار می‌رود. این مقاله به راه‌های پیشگیری و درمان‌های تغذیه‌ای این مشکل می‌پردازد.

تغذیه در دیابت بارداری: این مطلب به رژیم‌درمانی و درمان‌های تغذیه‌ای دیابت بارداری می‌پردازد.

یبوست در دوران بارداری و راه‌حل‌های کنترل: یبوست در 11 تا 40 درصد بارداری‌‌ها رخ می‌‌دهد. برای پیشگیری و کنترل آن، این مقاله را بخوانید.

سوء‌هاضمه و سوزش معده در بارداری: مشکلات گوارشی در بارداری رایج هستند. با خواندن این مقاله اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنید. 

با تهوع دوران بارداری چه کار کنیم؟: یکی از مشکلات دوران بارداری، تهوع است. خانم‌های باردار با رعایت نکاتی می‌توانند این مشکل را کاهش دهند. این مطلب را بخوانید.

فقر آهن و کم‌خونی در دوران بارداری: برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد فقر آهن و کم‌خونی‌های دوران بارداری این مقاله را مطالعه نمایید.

در بارداری با پاهایتان مهربان باشید: یکی از تغییرات دوران بارداری، پا درد است. لازم است خانم‌های باردار با حفظ سلامت پاها در دوران بارداری آشنا شوند و بتوانند نه ماه بارداری را راحت‌تر سپری کنند.

 

برچسب ها: مشکلات حاملگی، مشکلات بارداری، تغییرات پوست در بارداری، مشکلات پوستی در بارداری، تهوع بارداری، کم خونی بارداری، مشکلات شایع بارداری، مشکلات شایع حاملگی تعداد بازديد: 658 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این بسته چیست؟

فیلم روز
تصویر روز