Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 10:20

8
فروردین
بسته موضوعی 169 : راهنمای تغذیه در ماه مبارک رمضان

بسته موضوعی 169 : راهنمای تغذیه در ماه مبارک رمضان

تغذیه صحیح در ماه مبارک رمضان مانند سایر اوقات، به معنی رعایت دو اصل تنوع و تعادل در برنامه غذایی است. تنوع به معنی استفاده از گروه‌های غذایی اصلی شامل نان، غلات، شیر و مواد لبنی، سبزی‌ها

تحریریه زندگی آنلاین : تغذیه صحیح در ماه مبارک رمضان مانند سایر اوقات، به معنی رعایت دو اصل تنوع و تعادل در برنامه غذایی است. تنوع به معنی استفاده از گروه‌های غذایی اصلی شامل نان، غلات، شیر و مواد لبنی، سبزی‌ها، میوه‌ها و گروه گوشت و جایگزین‌های آن و تعادل بدین معنی است که از همه گروه‌های غذایی به مقدار کافی مصرف کرده و از کم خوری یا پرخوری پرهیز شود.

وعده‌های غذایی در ماه مبارک رمضان به سه وعده افطاری، شام و سحری تقسیم می‌شوند و افرادی که در ماه مبارک رمضان روزه می‌گیرند باید به این نکته توجه داشته باشند که خوردن افطاری و سحری با رعایت اعتدال ضروری است.

 

نکات مهم تغذیه ای برای افطار، سحری و شام

مصرف این خوراکی ها در ماه رمضان بدن را پاکسازی می‌کند

مهم ترین نکات تغذیه ای برای وعده «سحری» در ماه رمضان

باید و نباید های تغذیه ای در ماه رمضان

باید و نبایدهای غذایی در روزه‌داری

مبانی تغذیه صحیح در افطار و سحر

بعد از ماه رمضان چه غذاهایی بخوریم؟

خوراکی های مناسب سم زدایی بدن در ماه رمضان

روزه داران لاغری می‌شوند؟

عوارض نخوردن سحری

 

برچسب ها: تغذیه، ماه رمضان، روزه داری، رژیم غذایی، سبزیجات، لاغری، آش، حلیم، روزه، زولبیا و بامیه، افطار تعداد بازديد: 156 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز