Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 4 اسفند 1402 - 19:58

2
فروردین
بسته موضوعی 168 : اصول تغذیه در ایام نوروز

بسته موضوعی 168 : اصول تغذیه در ایام نوروز

با پیدایش بهار، طبیعت بدن نیز دچار تغییر و تحول می‌شود که برای حفظ سلامتی باید متناسب با این تحولات ضمن مراقبت‌های بهداشتی، تغییراتی در تغذیه، استراحت، فعالیت بدنی و حتی پوشیدن لباس اعمال کرد

تحریریه زندگی آنلاین : با پیدایش بهار، طبیعت بدن نیز دچار تغییر و تحول می‌شود که برای حفظ سلامتی باید متناسب با این تحولات ضمن مراقبت‌های بهداشتی، تغییراتی در تغذیه، استراحت، فعالیت بدنی و حتی پوشیدن لباس اعمال کرد که به حفظ سلامتی افراد کمک بسیار خواهد کرد. بهتر است به جای قطع کامل آجیل‌ها، یکی از آن‌ها را که خیلی هم چاق‌کننده نیست، انتخاب کنیم، مثلاً بادام که حتی می‌تواند منجر به لاغر شدن شود، اما دقت کنید که در روز بیشتر از ١٠، ١٥ عدد مصرف نکنید. انواع آجیل معمولاً به صورت بو داده و پُر نمک در مغازه‌ها به فروش می‌رسد که افراط در مصرف آن موجب افزایش فشار خون و تجمع آب در بدن (آدم) می‌شود، بنابراین مصرف آجیل پرنمک و شور مفید نیست و به سلامت افراد آسیب می‌زند.

 

نسخه نوروزی تغذیه برای ورزشکاران

20 توصیه غذایی برای دور ماندن از بیماری ها در نوروز

بهترین تغذیه در سفرهای نوروز زیر سایه کرونا

تغذیه مناسب کودکان در ایام نوروز

بخور نخورهای نوروزی

بهترین غذاها برای نوروز

سلامت مهم ترین سین سفره های نوروزی

روش های کاربردی برای جلوگیری از چاقی در نوروز

توصیه هایی برای بیماران قلبی درنوروز

 

برچسب ها: تغذیه، رژیم غذایی، چاقی، اضافه وزن، دیابت، شیرینی، فشار خون، کلسترول، آجیل، عید نوروز، تعطیلات نوروز، تنقلات تعداد بازديد: 122 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز